czwartek, 23 maja 2013

Kilka słów o 3 części serii, którą zapoczątkowała powieść Za Sceną, czyli Gorący Rytm - Cunning Olivia

foto z www.empik.com
Po Gorący Rytm sięgnęłam z ciekawości po lekturze 2-óch poprzednich części. Kolejna historia zabarwiona erotyzmem o muzyku Jace'ie z grupy Sinersów. Główny bohater jest najmłodszym muzykiem w zespole z opinią osoby, która lubi bardzo ostrą zabawę - jak się później okazuje muzyk ma swoje mroczne sekrety, które go zarówno wzmocniły jak i spowodowały brak wiary w siebie oraz miłość. Książka podoba mi się bardziej niż część druga. Widać,iż pisarka rozwija się. Wprowadza ciekawy wątek związany z dzieciństwem bohaterów oraz relacjami międzyludzkimi, lecz jest to powtórnie potraktowane pobieżnie. Gorący Rytm nadal skupia się na relacjach erotycznych oraz budowaniu uczuć między parą głównych bohaterów, więc jeśli ktoś lubi taki gatunek książek to z przyjemnością ją przeczyta. Miła lektura na piątkowy wieczór. Sex, drugs and rockandroll...


Tytuł: Gorący Rytm
Autor: Cunning Olivia
Data i miejsce wydania: 2013-04-02
Wydawnictwo: Amber
Ilość Stron: 336
Seria: Sinners on Tour

Wyzwania: - 

                       
                           
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts oraz Wyzwanie Biblioteczne. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do Dyskusji;) Jeśli jesteś na mojej stronie/blogu pierwszy raz lub po raz pierwszy komentujesz zostaw namiary na swojego bloga/stronę, abym mogła Cię odnaleźć. Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Są one dla mnie cenne i na każde staram się odpowiadać.