Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

wtorek, 14 maja 2013

Jedyna i Wspaniała - Nora Roberts

foto ze strony empik.com
Oczywiście, wyszła nowa Nora Roberts, więc poleciałam zakupiłam i wciągnęłam całą książkę w dzień! Polecam wszystkie 3, ale skupmy się na najnowszej czyli - Jedyna i Wspaniała. Jeśli czytaliście już wcześniej Norę Roberts to dobrze wiecie że to jej książka. Wyraziste postacie, dużo miłości, dobry seks i ciekawa historia. Każda saga tej autorki rządzi się swoimi prawami. Zazwyczaj jest to rodzeństwo, przyjaciele lub ludzie, których coś zaczyna łączyć - wspólna praca, przedsięwzięcie itp. W tej serii są nimi Bracia Montgomery, który zajmują się budowlanką. Od 1 części budują swój hotel. Każdy z nich ma swoją specjalizację - jeden jest architektem, drugi gościem, który wszystko planuje i załatwia wszystkie dokumenty, a bohater tej części - Ryder - buduje. Jest to typ dobrze zbudowanego faceta, który jest typowym twardym, lekko opryskliwym i mało towarzyskim facetem. Los łączy go z Hope.
W Jedynej i Wspaniałej jest dużo zabawnych sytuacji, sporo romansu oraz historii ciągnącej się od 1 części, która jest wątkiem historyczno-paranormalnym.Jest to bardzo dobra książka, choć mam wiele innych książek Nory Roberts, które uważam za lepsze. Czyta się ją szybko, człowiek często się śmieje oraz przeżywa chwile wzruszenia i uniesienia;) Polecam ją osobą lubiącym romanse z głębią i ciekawą historią. Jeśli chodzi o tę autorkę nie potrafię być obiektywna, choć zdaję sobie sprawę,iż nie jest to książka, którą można interpretować w bardzo złożony sposób na wielu płaszczyznach. To po prostu dobra lektura, po męczącym dniu lub gdy po prostu chcemy się zapomnieć i wniknąć w świat kogoś innego.

Dodatki:
 




Tytuł: Jedyna i Wspaniała
Autor: Nora Roberts
Data i miejsce wydania: Prószyński
Wydawnictwo: 2013-05-09
Seria: Ostatnia część trylogii o Braciach Montgomery

Wyzwania: 


                         
                       
                           
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts oraz Wyzwanie Biblioteczne. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 

2 komentarze:

Anula pisze...

Bardzo lubię książki tej autorki, tej jeszcze nie czytałam:)

Marta Kor pisze...

to polecam! i to bardzo