Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

czwartek, 23 maja 2013

Spojrzenie Elfa - Katrin Lankers

Spojrzenie Elfa to książka fantasy dla młodzieży, z tak modną ostatnio nastoletnią bohaterką. Magela (Margaret-Elizabeth) poznaje tajemniczego chłopaka, który ratuje jej życie. Nieznajomy - Erin - pociąga ją coraz bardziej, a Magela balansuje na granicy jawy ze snem. Okazuję się iż on jest elfem, a ona człowiekiem i łączą się ze sobą za pomocą snów. Jednak w pewnym momencie grozi mu niebezpieczeństwo, a nasza główna bohaterka postanawia mu pomóc. Odkrywa siebie i dzięki swoim talentom - przedostaje się do świata Elfów. Bałam się, iż ta książka będzie kolejnym romansem dla nastolatek. Zaskoczyła mnie pozytywnie w 100%. Opowiada ciekawą historię, ukazuje naprawdę fajnie świat elfów. Czekam na kolejne części z niecierpliwością i mam nadzieję, iż dostanę większą porcję fantastyki, świata światła i mroku w krainie elfów. Spojrzenie Elfa polecę młodzieży, ludziom zafascynowanym światem elfów i lubiącym lekkie książki fantastyczne.



"Na skrzydłach miłości lekko, bezpiecznie mur ten przesadziłam,
Bo miłość nie zna żadnych tam i granic;
A co potrafi, na to się i waży."
W.Shakespeare


Tytuł: Spojrzenie Elfa
Autor: Katrin Lankers
Data i miejsce wydania: 2013
Wydawnictwo: Dreams
Ilość Stron: 352
Seria: -



Wyzwania: -

                             

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 
Pozdrawiam Ciepło Marta Kor - MK Czytuje

2 komentarze:

Kasia P pisze...

ta książka jest na mojej liście do przeczytania:)

Marta Kor pisze...

warto ją przeczytać!;)