Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

sobota, 22 czerwca 2013

Obsesja Spinder Erica

Autor Spinder Erica
Tytuł Obsesja
Wydawnictwo Mira
Rok Wydania 2011
O fabule
Skye Dearborn jest młodą artystką, której życie nie było nigdy łatwe. Koszmar z dzieciństwa, rozdzielenie z matką i ciągły niewyjaśniony strach. W dzieciństwie musiała opuścić dom  z Chance'm, który obiecał się nią zaopiekować jej matce jeśli coś się jej stanie. Dorastając razem Chance zdaje sobie sprawę, że nie jest w stanie zapewnić tego wszystkiego co powinien Skye, więc zostawia ją w rodzinie, która traktuje ją jak córkę, a sam odchodzi. Mijają lata. Chance ma swoją dobrze prosperującą agencję reklamową i jak się okazuje u jego największego klienta Griffena zaczyna pracować Skye - jako projektantka biżuterii. Griffen chce być z panna Dearborn nie tylko wspólnikami. Do  naszej bohaterki uśmiecha się w końcu szczęści. Jednak przeszłość powraca do Skye, a zło, które towarzyszyło jej zawsze i którego tak się bała ma postać ludzką - człowieka opętanego obsesją. Tylko on wie kim naprawdę jest Skye...

Otrzymałam tę książkę w prezencie. Przeglądam ją myślę fabuła wydaje się intrygująca, więc sięgam po nią i tu kurczę rozczarowanie, a bardzo lubię książki wydawnictwa Mira, panny Spinder nie czytałam wcześniej. Z założenia książka jest ciekawa i pomysłowa. Ukazuje prawdziwą obsesje, poświęcenie matki i nie jest najgorzej napisana, ale czuję po niej niesmak. Historia Skye jest opisana od najmłodszych lat i to jest plusem, ale sama interakcja pomiędzy głównymi bohaterami, a tym "złem" jest mocno przewidywalna i sam wątek pomiędzy Skye a Griffenem jest pomyłką. Samo przedstawię tego "zła posiadającego ludzką postać" w ogóle mi nie odpowiada, choć momentami jeśli uwierzymy, że to mogłoby się zdarzyć jest naprawdę przerażający. Poza tym to typowa historia miłosna z wątkiem thrillera. Plusami powieści są Chance oraz  matka Skye - naprawdę oddani sprawie i gotowi do poświęceń. Poza tym ich kreacje są owiane lekką tajemnica;) Osobą lubiącym romanse z wątkiem thrillera i kryminału Obsesja może przypaść do gustu.



Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

3 komentarze:

Ewa Książkówka pisze...

Ta autorka dość często pojawia się na blogach tylko z moim jej jakoś nie po drodze. ;)

Barbara Pelc pisze...

To ja też nie :)

Małgorzata Zaczytana pisze...

A ja lubię Ericę :D i wcale się tego nie wstydzę :D