Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

środa, 19 czerwca 2013

Seria Maxine Kiss: Pocałunek Łowcy, Wołanie z Mroku, Dziki Płomień - Marjorie M. Liu

foto z empik.com
Maxine Kiss jest dość młodą kobietą, która na swoje nieszczęście wywodzi się z rodu łowczyń demonów i jest ostatnia. Tropicielka...Za dnia całe jej ciało zdobią tatuaże, które są jej zbroją - nocą ożywają i odrywają się od jej ciała tworząc jej własną armię (Ogary) do walki z demonami zagrażającymi ludzkości. Z natury winna być samotnikiem, lecz fakt, iż nie ma nikogo nie pomaga i związuje się z Grantem, który dzięki swoim umiejętnościom i muzyce potrafi sterować ludźmi i naginać wolę. Jednak jest niesamowicie dobry, bo gdyby nie był, "chłopaki" Maxine by o tym wiedziały... Oczywiście na Nią i Granta czeka przeznaczenie, o którym nie mają zielonego pojęcia i nie widzą jak wiele potrafią ani jak są ważni. Jak potoczą się ich losy? Kim są tak naprawdę i jakie jest ich przeznaczenie? Naprawdę Warto Je Poznać...

"Choć moja dusza może spoczywać w mrokach, odrodzę się w boskim świetle. Bo kochając gwiazdy całym sercem, przestałem drżeć przed nocą." 
Sarah Williams*

"Och te kłamstwa są niemal tak mocne jak życie. Zeszłej nocy śnił mi się labirynt, Obudziłem się daleko w głębi. Nie znałem tego miejsca"
 Edwin Muir*

Kocham takie książki! Naprawdę Kocham. Kupiłam Pakiet 3 naraz - wydałam w promocji 50zł i szczerze wydałabym więcej gdybym wiedziała jakie są. Kreacja postaci niecodzienna, a muszę przyznać,iż uwielbiam fantastykę i naczytałam się jej trochę;)
Demoniczne. Paranormalne. Nowatorskie. Pełno Mitologii i Prawdziwej Fabuły Zakropionej Historią Miłosną. 
 Ale Panowie nie ma co się przejmować -  wątek romantyczny jest naprawdę poboczny. Za to nasze Demoniczne Ogary: Zee, Aaz, Raw, Dek i Mal są świetne - gdy trzeba śmiertelnie niebezpieczne, zabawne i czasem słodkie.... Jeśli słodkie mogą być demony o ostrych zębiskach i pazurach, które uwielbiają przekąszać pluszowe misie (!) i są zafascynowane bejsbolem;D 
Maxine jest ostrą dziewczyną, która potrafi się bronić i ma naprawdę dobre serce.Istnieje w niej także ciemna strona, której historię jest równie pasjonująca jak reszta wątków. 
W każdej z 3 części dowiemy się czegoś nie tylko o Maxine, ale także o Grancie - Fleciście chcącym "naprawiać" dusze złych demonów, Ogarach i ich początkach oraz jak związały się z łowczyniami, a także innych demonach funkcjonujących w naszym świecie i za zasłoną.Wiadomo oni chcą zdominować nasz świat i ktoś musi je powstrzymać. Lecz mimo tak podstawowego podejścia historia nie jest banalna i wciąga od pierwszej strony. Fantastycznym dodatkiem jest zakończenie, którego wam nie zdradzę, bo po co psuć zabawę. 
Polecę ją każdemu fanowi fantastyki i historii paranormalnych. Małemu czy dużemu, chłopcu czy dziewczynce;)

"I przywołaj ich królową, wspaniałą władczynię nocy." 
Erasmus Darwin*

"Zniknę w porannym świetle;
Byłam tylko wymysłem ciemności"
Angela Carter*


Całą serię w kategorii oceniam wysoko - zaskoczyła mnie i wracam do niej co jakiś czas. Czekam na dalsze losy Maxine...mam nadzieję, że będą takie;)


Autor Marjorie M. Liu
Tytuł Pocałunek Łowcy, Wołanie z Mroku, Dziki Płomień
Seria Maxine Kiss
Wydawnictwo Amber
Data Wydania 2010-2011
Wydanie Pocket ok 50zł


Marjorie M. Liu - ukończyła prawo, ale nie została prawniczką, 
tylko pisarką, która zdobywa listy bestsellerów NYT. 
Jej seria o Maxine Kiss od 2008 roku zdobywa coraz liczniejsze rzesze fanów 


Wyzwania: 

                             

*cytaty, które na początku książek zaprezentowała autorka

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 
Pozdrawiam Ciepło Marta Kor - MK Czytuje

12 komentarzy:

Ewa Książkówka pisze...

Ja ostatnio jestem troszkę na bakier z paranormalami...A kiedyś je czytywałam. :)

Marta Kor pisze...

ja mam takie fale;) czytam kilka pod rząd, a potem się przestawiam na coś innego...teraz czeka na mnie Władca Pierścieni, Dritz , Diuna i Historyk;)

Barbara Pelc pisze...

Okładki troszkę tandetne, ale z chęcią bym przeczytała!

Marta Kor pisze...

jedna z lepszych paranormal jakie przeczytałam!! a okładki wyglądają lepiej...tylko wtedy jeszcze nie miałam dobrego aparatu i stąd zdjęcie z empiku...ale moje książki mają więcej koloru;))

Edyta pisze...

O, matko! I już po tej Twojej recenzji, bardzo je chcę :D :P
Ale okładki zrobili okropne!

Marta Kor pisze...

wiesz ja je za 46 zł w pakiecie kupiłam w Matriasie zniżka z 76 zł i fakt okładki nie za fajne...choć na żywo moje wyglądają troszkę lepiej;)

cyrysia pisze...

Jakiś czas temu widziałam tę serię w Empiku. Ślicznie się przedstawia. Miałam jednak obawy przed jej zakupem, dlatego dałam sobie z tym cyklem spokój, ale teraz po twojej recenzji trochę żałuje mojej pochopnej decyzji.

Mel pisze...

fajna notka, obserwuję. :D

Marta Kor pisze...

ja na prawdę nie żałuje i jak będziesz miała kolejną okazję skorzystaj;))

Marta Kor pisze...

dzięki;)

Dominika Anna pisze...

Brzmi nieźle. Może się skuszę? :)

Katarzyna Meres pisze...

Nie lubię fantastyki, jednak czasami są takie książki, które mnie urzekną. I myślę, że te do takich należą :) Z przyjemnością po nie sięgnę.

Pozdrawiam!