Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

niedziela, 21 lipca 2013

Chwila Wytchnienia i obiecane zdjęcie!


Remont -jak pisałam postanowiliśmy z mężem spróbować swoich sił w tej dziedzinie i odmalować kuchnię. Wybraliśmy szary i czerwony kolor na ściany;) Roboty jest nie mało, ale jaka będzie potem satysfakcja;DD Farba podkładowa w kuchni schnie, a my korzystamy z gościnności moich rodziców. Opalanko, kąpiel - po prostu raj! Zaraz siądę - w końcu - na godzinkę z książką. Ponadto zamieszczam swoją fotkę. Miałam pochwalić się czerwonymi włosami;) Efekt jest rewelacyjny - przynajmniej według mnie;D i podoba się wszystkim, tylko mój Tato uważa, że za krzykliwie! Upragnione czerwone włosy na wzór fryzury jeszcze z liceum. Rock and Roll Babe;DP A jak wam się podoba ten kolor?  Pozdrawiam wszystkich ciepło i słonecznie!









Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

10 komentarzy:

Barbara Pelc pisze...

Super zdjęcia, uwielbiam wodę, akweny, baseny, morze, jeziora i wszystko podobne. Kolorek super, ślicznie wyglądasz xxx

Ewa Książkówka pisze...

Nooo i dla mnie bomba ta czerwień na włosach - taka w sam raz - nie za krzykliwa (wbrew temu co mówi Twój tata :)) i nie mdła. :) I pasuje Ci bardzo. :)

Marta Kor pisze...

a dzięki dzięki!!

Marta Kor pisze...

dziękuję bardzo! ja uwielbiam góry;P ale kocham pływać! to mój ulubiony sport!

Minerwa pisze...

Nie widziałam Twoich innych zdjęć, ale ta fryzura bardzo mi się podoba. :-)

Marta Kor pisze...

dziękuję bardzo! fryzurka od pół roku raczej niezmienna - przede wszystkim jeśli chodzi o długość! to kolor się zmienił;)

Bartek Grabowski pisze...

Fryzura punkowa, ładnie wyglądasz.

Marta Kor pisze...

;)

Barbara Pelc pisze...

To też mój ulubiony sport, lubię też jazdę na rowerze.

Marta Kor pisze...

ja jeszcze uwielbiam biegać oraz jak mam okazję grywam w tenisa stołowego!