Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

wtorek, 30 lipca 2013

Dziś Nastrojowo i Melancholijnie....



Dziś trochę melancholijnie i muzycznie...Nie jest to typowe TOP, ale są to zespoły, których dość często słucham...dodatkowo okazało się, że pewne wydarzenia spowodowały, iż nie mogę pojechać na Coke Live Festival i być na koncercie mojego ukochanego zespołu Florence and the Machine...a marzył mi się...dlatego dziś się wyciszam...



Dzisiejszy post to po prostu muzyka, która może nas wzbogacać. Taka przy której zapomnimy o codzienności... Przy której myślimy tylko o dobrych chwilach...
Każdemu z nas potrzebny jest taki moment...
Książki, muzyka, przyjaciele, najbliżsi, przyroda... to wszystko nas wzbogaca... dlatego nie rezygnujmy z tego...
Nie pędzimy przez chwilę...
Głęboki oddech...
I od razu jest lepiej...
A My znajdujemy się we własnym świecie...

Zapraszam do przysłuchania tych kilku utworów...co myślicie o nich...? a może macie własne "wyciszacze"? Ja mam ich setki...dziś mam ochotę na te...



















Na koniec trochę Florence: Breath of Life, No light No light, Never let me go, Spectum










I jak wam się podobało? Czy któryś z zespołów słyszeliście po raz pierwszy? A może w ogóle nie słuchacie tego typu muzyki?

Pozdrawiam wszystkich serdecznie

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

24 komentarze:

Ewa Książkówka pisze...

Kings of Leon baardzo lubię - najbardziej ten krążek, z którego pochodzi "Use Somebody". :)

Marta Kor pisze...

mój ulubiony;PP mam go i zdzieram codziennie w aucie na zmianę z Florence i Guano Apes;DD

Agnieszka Winkler pisze...

Bardzo lubię "Breath of life", jednak nie słucham wersji z teledyskiem, a dłuższej:
http://www.youtube.com/watch?v=_vIskpOPGPE

Marta Kor pisze...

o fajnie posłucham sobie...dzięki;***

Pauline Veronique pisze...

Dla mnie zdecydowanym faworytem jest tutaj Coldplay -> kocham ^^

+
Nominowałam Twojego bloga do TVB Award :) Zasady i informacje na moim blogu (behind-cover.blogspot.com)
Pozdrawiam i zapraszam do udziału w zabawie ;)

Ambiwalentna :) pisze...

oj też lubię się wyciszać przy Coldplay :)

pozdrawiam :)

Barbara Pelc pisze...

Mnie zawsze nastraja i wycisza Lipnicka :D Ale to już wiesz :P

Sylwuch pisze...

"Use somebody" i "My Immortal" - LUBIĘ TO! :)

kasjeusz pisze...

Florence ma kilka niezłych piosenek, ale do moich ulubieńców należą: Loreena McKennitt i Heather Dale. ;) Inspirują i odprężają.

Marta Kor pisze...

dzięki za nominacje...zobaczę co to za zabawa i dam znać

Marta Kor pisze...

tak! oni mają świetne kawałki;))

Marta Kor pisze...

posłucham na pewno i dam znać czy to w moim guście...ale ostrzegam;D gust mam dość eklektyczny, więc...mogą mi się spodobać;PPP

Marta Kor pisze...

Rockowa dziewczyna! przybij piątkę;P

Marta Kor pisze...

oczywiście, że pamiętam...nie mogłabym zapomnieć;D post, ciągłe przypominanie, cudowna historia....;DDDP nie już zapomniałam;DDD a tak na poważnie to żadna z tych pozycji Ci się nie podoba??:) pozdr

Ewa Książkówka pisze...

A Guano Apes, która płytka jest dla Ciebie naj?:)

Marta Kor pisze...

oczywiście Dont Give Me Names, ale uwielbiam także Walking on a Thin Line

Ewa Książkówka pisze...

Też uwielbiam obie! :)

Marta Kor pisze...

;) z innych znam tylko kilka utworów, ale te dwie musiałam sobie przegrać do auta, bo bym je zajechała:D

Mateusz Śnieżek pisze...

Boziu, przepraszam ;(... Zawsze jak ktoś się smuci to go przepraszam, żeby to nie była moja wina, więc Ciebie też serdecznie przepraszam, ale nie martw się, jutro będzie lep... tzn. jak to u nas jutro będzie jeszcze gorzej, ale kij z tym :D. Ważne, że... sam nie wiem co, ale teraz pomyśl o jakiejś przyjemnej rzeczy :P.

Prawdopodobnie słyszałem, jakieś piosenki jak tak patrzę na tytuły, bo teraz nie chcę ich puszczać... już u mnie wszyscy śpią... chyba ja też powinienem :D.

Spokojnej nocy i miłych snów Ci życzę :*!
Melon

Marta Kor pisze...

a dzięki dzięki! i nie jest to aż tak straszne...po prostu chciałam jechać;) pozdr

Barbara Pelc pisze...

Tak mi muli ostatnio komputer, że nie mogę nawet odtworzyć:P sorki

Marta Kor pisze...

spoko spoko;) mi mulił ostatnio;)

Edyta pisze...

Też kocham Florence! :)
No i okazało się, że znam wszystkich (!) zaprezentowanych przez Ciebie wykonawców!:)
Tak na szybko mogę polecić Ketila Bjørnstada, Loreene Mckennitt i Tori Amos.

Marta Kor pisze...

Tori znam;D i słucham, a tę pozostałą dwójkę sprawdzę sobie bo coś ich kojarzę, ale nie do końca;D dzięki! coś nie mogłam na fanów Florence trafić w blogosferze książkowej;))