Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

środa, 10 lipca 2013

Mała/niemała zmiana merytoryczna bloga...

Hej blogosfero....dzisiejszy dzień jest o wiele lepszy, a poza tym jest szczególny... ponadto postanowiłam zmienić formę pisania postów i recenzji na mniej oficjalną...bardziej osobistą. Dlatego w nowych postach znajdziecie podstawowe informacje o książce u dołu posta... Sama jestem ciekaw jak to wyjdzie, więc w razie czego proszę o komentarze, która forma lepsza...

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

7 komentarzy:

Barbara Pelc pisze...

O lubię jak coś się dzieje, a u Ciebie się dzieje ciągle :) Super!

Barbara Pelc pisze...

I cieszę się bardzo, że jesteś dzisiaj w lepszym nastroju :)

Marta Kor pisze...

Ja tez się cieszę to tylko chwilowa niepoczytalność! A dziś mamy z mężem 3 rocznicę ślubu więc humor sam się poprawił w zastraszającym tempie;) nie mówiąc o tym, że w tym roku mamy rocznicę 10 lat znajomości;DDP stwierdziłam, że czasem za bardzo przejmuję się innymi...trzeba być wrażliwym na innych, ale cieszyć się swoim szczęściem. Dobre jest tylko to że takie dni zdarzają mi się rzadko;) pozdrawiam ciepło

Bacha85 pisze...

Ciekawa jestem nowej formy recenzji, lubię takie właśnie mniej oficjalne a bardziej subiektywne :)

Marta Kor pisze...

;) to proszę o opinie

Barbara Pelc pisze...

Super, super, życzę wielu kolejnych lat wypełnionych szczęściem:)

Marta Kor pisze...

dzięki!;)