Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

środa, 31 lipca 2013

Niewielka prywata;)

Witajcie Kochani! Jako, że uwielbiam blogi tematyczne...postanowiłam zostawić w starej formie MK Czytuje i MK Gotuje...za to w ramach łączenia tych innych stworzyć bloga, w którym będzie wszystko co nie dotyczy tematyki dwóch poprzednich...Fantasy Life And Stuff ....dlatego znajdziecie w nim wszystko od domowych maseczek i pillingów po moje wiersze...te z dawnych lat i te nowo powstałe. Będzie sporo o Filmach, Muzyce i Serialach. O moim podejściu do życia. O problemach typowo ludzkich i o endometriozie na którą choruję. O moim zbieractwie: od pocztówek, papeterii i znaczków po kieliszki z rożnych podróży i kubeczki, które zbieram namiętnie...Nie wiesz co mi kupić na urodziny? Kup mi książkę lub kubek - ewentualnie filiżankę...;DDDDPPP i sprawa załatwiona. Ale spoko pracuję nad minimalizmem;) Będzie także sporo zdjęć i trochę rzeczy, które podobają mi się i mnie poruszają.
 Dodatkowo jeśli ktoś chce, abym dodała na nowym blogu jego banerek, adres bloga lub cokolwiek innego co go zareklamuje na stronkę  - piszcie w tym poście - jeśli spodoba mi się ten blog to macie to jak w banku...
Basiu, Ewo - wy nie piszcie ;P  Dodam Was sama;)
To by było na tyle...
Miłego dnia i owocnego blogowania;)


Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

10 komentarzy:

Ewa Książkówka pisze...

Ok, adres bloga wstukałam do odwiedzanych. Ośmielę się Ciebie systematycznie podglądać. ;) Lubię taką tematykę pt. "O wszystkim". :)

Dodasz mnie sama? Czuję się wyróżniona... ;) Pod warunkiem, że chodzi o mnie, w końcu nie jednemu psu Burek na imię. ;) hehe

Ewa Książkówka pisze...

Na nowym blogu popraw widoczność komci, bo napisałam i sama nie wiem co. ;)

Minerwa pisze...

Ojej, ale się cieszę! Od razu dodaję do obserwowanych i do listy podglądanych u siebie. Świetny pomysł!

Marta Kor pisze...

już poprawiłam a oczywiście chodziło o Ciebie Ewuś;) xxx

Marta Kor pisze...

drobne początki;* zobaczymy jak wyjdą;P tylko nie bądź za surowa;PDDD bo wiesz patrząc na Twoje przyzwyczajenia moderatorskie;PPPDDD hahaha oczywiście żartuję...dzięki bardzo za entuzjazm;))

Barbara Pelc pisze...

Dodaję do listy! Ale super! Dziękuję za wyróżnienie xxx. Czyli będzie tam w przyszłości o wspominanych przez nas MK matkuje i MK fotkuje? :D:P

Marta Kor pisze...

może może;P nigdy nie wiadomo;p

Minerwa pisze...

Haha, coś w tym jest, ale nie mogę być za surowa, bo w końcu ktoś mi się odwdzięczy. :-P

Edyta pisze...

To idę zerknę :) Jeśli piszesz tak ciekawie, jak tutaj, to już mnie kupiłaś :) Alez jesteś "płodna" :D

Marta Kor pisze...

dziękuję za komplement xxx i tak płodność przynajmniej internetową już mi zarzucano;D