Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

piątek, 5 lipca 2013

Nowy Wygląd Bloga

Witam cieplutko, choć u mnie tylko 13 stopni C. Wreszcie poprawiono szablon, który tak bardzo mi się podobał i postanowiłam znowu go wprowadzić! Podoba mi się ze względu na swój minimalizm:) Wszystkie elementy, które były we wcześniejszym wyglądzie są i w tym. Mamy tylko Menu Główne u góry strony oraz Menu Boczne Wysuwane Prawostronne i gdy na nie najedziemy mamy do wybory etykiety, ułożenie według autora czy funkcje obserwatory, google falowers i inne elementy, które mieliśmy w menu bocznym. Pozdrawiam i w razie czego proszę o uwagi;))

EDIT:
Zmiana szablonu na taki jaki widzicie...niestety ten ma nadal za dużo błędów...zawiesza się i często nie wczytuje;( , ale czytam, że ten podoba się bardziej;))

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

11 komentarzy:

Barbara Pelc pisze...

Jakoś dziwnie, wszystko na czarno mi się zawiesiło, jakoś tak surowo, miałam tak kiedyś podobnie i tak mnie denerwował, że zmieniłam po godzinie, ale może ja jestem inna:) może się przekonam z czasem :) Zapraszam serdecznie do siebie na zabawę :) Pozdrawiam cieplutko.

Marta Kor pisze...

właśnie się zastanawiam sporo poprawili ale nadal to nie jest jeszcze to

Marta Kor pisze...

właśnie widzę, że nadal jeszcze nie poprawili tego co mieli...więc kolejna zmiana;D

Barbara Pelc pisze...

O wiele lepiej!

Ewa Książkówka pisze...

Byłam u Ciebie kilka dłuższych chwil temu i tamta opcja nie bardzo mi podchodziła. Za to ta...rewelacja! :)

prosperiusz pisze...

Jest super! Ja też mam ochotę na zmiany u mnie ale nie znam się na htmlu :)

Marta Kor pisze...

jeśli chodzi o ten szablon to w ogóle nie grzebałam w html tylko zmieniłam tło, dostosowałam szerokość itp

Marta Kor pisze...

dzięki w tamtej podobała mi się opcja z mniejszymi okienkami wielu postów, jest to dla mnie lepszy sposób przeglądania bloga...starłam się dożyc do minimalizmu i przejrzystości, ale nadal ten szablon to nie jest to...pewnie za jakiś czas stworzę sobie bardziej kolorową wersję bloga z multipostami;)

prosperiusz pisze...

Marto więc napisz proszę jak zmienić tło: jkozinski1982@interia.pl

Marta Kor pisze...

Mam gosci na weekend ale postaram sie maznac informacje...jak poczekasz do poniedzialku to nawet postaram sie i napisze posta ze zdjeciami jak ogolnie zmienic tlo kolory szerokosc itp a tymczasem jak bede miala chwile mazne samo tlo pozdr

Marta Kor pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.