Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

wtorek, 2 lipca 2013

Wyzwania Czytamy Fantastykę oraz Paranormal Romanse, w których biorę udział oraz co aktualnie czytam;)

Bloguję krótko, więc dopiero teraz mogłam dołączyć się do tych akcji, a szkoda! Nadrobię to w przyszłym roku! Fantastyka istnieje w całym moim życiu, a Paranormal Romance są teraz bardzo popularne i wszechobecne, więc zawsze się jakiś trafi;) Zachęcam wszystkich do brania udział w jakichkolwiek akcjach i wyzwaniach - to przede wszystkim dobra zabawa. Poniżej klikając na loga akcji przeniesiecie się na strony, w których znajdziecie zasady akcji. Pozdrawiam wszystkich.







Ponadto bardzo podoba mi się zabawa Książkówki, u której w Kuferku można wylosować fajne książki, więc od tego miesiąca także się przyłączę...szczególnie, że łączy nas pasja do Kinga;) Pozdrawiam ją ciepło ;)

foto z empik.com
No i na koniec czytam Dom Na Skarpie Nory Roberts - nowość, więc niedługo pojawi się dla zainteresowanych recenzja. Byłam trochę zbulwersowana, że w Gorzowie i Poznaniu w Matrasie i Empiku nie było książki na miejscu nawet nie zamówili...i kupiłam ją w Biedronce, która powinna być spożywczakiem, a nie księgarnią...brakuje mi mojej ukochanej księgarni, gdzie można było pójść usiąść i porozglądać się po półkach...a książki nie dość że droższe to jeszcze większość na zamówienie. Aha jestem zainteresowana książką "Las Zębów i Rąk", która także tylko na zamówienie;/, więc jeśli ktoś by miał ją na sprzedaż chętnie odkupię.





Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

6 komentarzy:

Ewa Książkówka pisze...

Oooo jak miło. :) Mistrz jest tylko jeden... ;) Pozdrawiam cieplutko!

Marta Kor pisze...

co prawda to prawda;)) i ja pozdrawiam

Barbara Pelc pisze...

u Książkówki jest cuuuuudownie :) Czy Roberts jest rzeczywiście taka fajna? Nie czytałam żadnej jej książki - proszę nie linczuj mnie :) ale kojarzy mi się ona z romansami i ewentualnie kryminałami? Mylę się?

prosperiusz pisze...

Hehe, a ja z wyzwaniami jestem do tyłu, brałem udział tylko w jednym "czytamy science - fiction" :)

Marta Kor pisze...

ja ją uwielbiam od ponad 10 lat i innych autorów romansów tak naprawdę nie lubię...więc ciężko mi być obiektywną, ale ma coś w sposobie pisania...jest przyjemny, budujący napięcie i naprawdę cudownie opisuje bohaterów i okoliczności...dla ciebie poleciłabym "Dotyk śmierci" pisany pod pseudonimem JD Robb dzieje się w przyszłości rok ok 2050, ale nie mamy wampirów, tylko zwykli ludzie, super Pani policjant, fajna zbrodnia i ciekawe postacie poboczne - są kolejne części tej książki - niestety teraz można ją już dostać (przynajmniej na razie) tylko w bibliotece, no i jeszcze pisze sporo fantastyki i trochę paranormal...poczytaj sobie kilka moich recenzji np. o Trylogii Znak Siedmiu czy Trylogii Kręgu.

Marta Kor pisze...

trzeba to nadrobić;)