Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

poniedziałek, 29 lipca 2013

Zabawę " Nie Niszcz Książek - Używaj Zakładek" czas zacząć...


Witam Wszystkich Serdecznie. Przez kompletny przypadek rozmawiając z Basią z Czytelni i Minerwą z Waiting For The Mirace zauważyłyśmy, iż każda z nas ma pokaźną kolekcję zakładek i tak od komentarza do komentarza postanowiłyśmy stworzyć wspólnie zabawę - dzięki, której każdy z nas będzie mógł zaprezentować swoje zakładki - te posiadane lub wymarzone, albo pokazać nam swoje sposoby i patenty - zamiast zakładek - nie nieszczące naszych ukochanych książek;)



Zasady zabawy są następujące: 

......W zabawie „Nie niszcz książek – używaj zakładek” może wziąć udział każdy. Aby do nas dołączyć, opublikuj na swoim blogu post o Twoich ulubionych lub wymarzonych zakładkach, następnie zaproś do zabawy 7 innych blogów.......

Banerek Zabawy dla każdego chętnego;). Będzie super jeśli go podlinkujecie;)





Studiowałam ochronę środowiska i wiem ile drzew jest niszczonych, aby pozyskać surowiec na papier. Dlatego tak ważne jest aby dbać o książki i nie marnować więcej...Nie mówiąc o książkach w bibliotekach, które wyglądają jak wyjęte psu z gardła;) Poza tym zakładki są super dlatego w myśl zasady:




Stosujmy zakładki!!!


Teraz trochę mniej poważnie:

Swoja przygodę z zakładkami zaczęłam dość dawno temu oczywiście nie zaprezentuje wam wszystkich bo co to byłby za post - kilometry...;DP
Pierwsza pozycja to moje ukochane zakładki, których przyznam się wam szczerze ani razu jeszcze nie użyłam. To był jeden z pierwszych prezentów od mojego męża i mam do nich spory sentyment. A poza tym nigdzie nie widziałam takich...Są drewniane, pięknie zdobione i MADE IN CHINA;P 



Kolejna pozycja to zakładka metalowa - niezwykle elegancja i szczerze mam ją już tyle lat, że nie pamiętam gdzie ją zakupiłam



Dalej mamy sporo zakładek z sentencjami, złotymi myślami oraz z fragmentami z Biblii i Pisma Świętego - dla ukoronowania okresu w moim życiu, który obfitował w tego typu słowa i frazy....






Oczywiście zwierzaki, kwiatki i śmieszne historyjki oraz rysunki zawsze są w cenie. Rozśmieszą nas, rozczulą czy po prostu zachwycą. Wśród nich mam zakładki magnetyczne, plastikowe i metalowe. Od wyboru do koloru...albo od serduszka do kwiatuszka;DDDPPP











Poniższe zakładki wyrwałam w Gdańsku, gdzie byłam na szkoleniu! Po prostu mnie zachwyciły.







A oto zakładka na którą ostatnio poluję i która mnie zachwyca. Gdy na nią klikniecie przeniesie was do miejsca skąd pobrałam zdjęcie.





Pożegnam was także zakładkowo;))




A oto Blogi, które nominuję do dalszej zabawy;D, każdy z nich jest wyjątkowy i naprawdę polecam go odwiedzić;) :

http://czytelniadominiki.blogspot.com/
http://siostry-w-bibliotece.blogspot.com/
http://book-and-cooking.blogspot.com/
http://domowa-biblioteczka-drrim.blogspot.com/
http://spetana-przez-ksiazki.blogspot.com/
http://niedopisanie.blogspot.com/
http://magicznyswiatksiazki.pl/
http://florareadsbooks.blogspot.com/



Buziaki dla wszystkich. Sporo słońca i dobrej zabawy!!




Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

35 komentarzy:

Barbara Pelc pisze...

Łał Marta ale dałaś czadu!!! Piękne zdjęcia, ale masz kolekcję!!! Te drewniane są boskie!!! I też podoba mi się bardzo ta z herbatą! Świetne zdjęcia, świetny post!

Minerwa pisze...

Niektóre są super, bardzo oryginalne. Wiesz już, że ta metalowa baaardzo mi się podoba. Chociaż nie powinnam jej posiadać, mam alergię na metal. :-P Poważnie mam.

Marta Kor pisze...

zamierzam zrobić kilka zakładek sama może sprezentuje Ci plastikowa;pppp

Marta Kor pisze...

hahahahaha.... jest ich jeszcze około 60 poza tymi, ale nie chciałam aż tylu zamieszczać...pozostałe to za zwyczaj reklamowo-książkowe;ppp no i sporo porozdawałam po rodzinie bo mi przeszkadzało, że zaginają różki;PPP a jak zrobię kilka sama to wam sprezentuje;p

Barbara Pelc pisze...

No patrz, to teraz bierzesz się za produkcję zakładek - człowiek orkiestra, mówiłam:D:P

Marta Kor pisze...

nigdy nie byłam za dobra na pracy technice;PPP ale chciałabym spróbować zrobić sama zakładkę i kartkę np. na święta;)

Mika pisze...

Imponujący zbiór :)U mnie niestety zakładki mają tendencję do znikania, zwłaszcza te cienkie papierowe, bo zdarza mi się je przygryzać jak czytam. Na razie bardziej stałe to dwie metalowe z koniczynkami, papirus i jeżyki, którymi kiedyś się chwaliłam. Reszta albo znika albo wędruje do biblioteki z książkami ^^'

Marta Kor pisze...

to prosimy do zabawy prosimy;)))

Sylwuch pisze...

Posiadasz mnóstwo fantastycznych zakładek - zabrałabym prawie każdą! :)

Barbara Pelc pisze...

ja też :D

Marta Kor pisze...

dzięki dziewczyny! przez to zabawa jest fajna! ale w skrytości przyznam się, iż zbieram je od ponad 17lat;D więc czasu miałam sporo...;)

Barbara Pelc pisze...

Ja też mam takie z lat 80-tych, ale wtedy trzymała je bardziej moja mama, ja jej potem zabrałam:P

Kamila M. pisze...

Śliczne są te zakładki! Zazdroszczę :)
Dziękuję bardzo za nominację, jak najszybciej postaram się opublikować odpowiedni post na blogu :)

kasjeusz pisze...

Imponujące zbiory! Teraz aż wstyd przyznawać się do moich zakładek, tak ich mało. ;) Zwykle zapamiętuję stronę, na której skończyłam (niezależnie od tego, czy czytam jedną, czy kilka książek jednocześnie).

Barbara Pelc pisze...

Marta zobacz jakie ma meloniasty:

http://mejus250.blogspot.com/2013/07/nie-niszcz-ksiazek-uzywaj-zakadek.html?showComment=1375113569144#c8557472443227040492

Marta Kor pisze...

Czekam z niecierpliwoscia:-)

Marta Kor pisze...

Dzieki...:-) kazdy zbiór jest rewelacyjny i unikatowy

Marta Kor pisze...

Juz zerkam:-)

Ewa Książkówka pisze...

Bardzo zacna kolekcja zakładek, moja to marna jest przy Twojej. :)

Marta Kor pisze...

dzięki Ewuś! mam nadzieję, że się przyłączysz do zabawy;) Bo czekamy na Ciebie;)

prosperiusz pisze...

Marto wspaniała kolekcja, ja się do tej pory dorobiłem tylko jednej! (wstyd), no ale teraz zamierzam kolekcjonować

Marta Kor pisze...

dzięki! u mnie to już kolekcjonowanie, więc żaden wstyd! jeśli zbierasz coś innego zawsze tym możesz się pochwalić;PP

prosperiusz pisze...

No właśnie, namiętnie zbieram długopisy :-)

Marta Kor pisze...

piszesz opowiadania to możesz napisać o ulubionych sprzętach do pisania;D

yllla pisze...

Uuu dużo tych zakładek masz :)

Marta Kor pisze...

;) zbiera się zbiera ponad pol życia;D

Mateusz Śnieżek pisze...

Jak już zauważyłaś w zabawie brałem udział i z tego miejsca chciałbym Tobie też serdecznie podziękować tak jak Basi, że obmyśliłyście taką nowatorską zabawę, w którą skromny (SKROMNY!!! ;p) ja mogłem się pobawić :D.

Ale ja kocham Twoje zakładki! Są boskie, najbardziej spodobała mi się ta z psiakami z jednej strony zaokrąglona ;p.

Spokojnej nocy!
Melon

Marta Kor pisze...

ta jest magnetyczna;P mnie także Twoja kolekcja urzekła jak pisałam;P zakładki są świetne...poza tym zapraszam na mojego bloga Fantasy life and stuff...tam zaprezentuje całą kolekcję i nie tylko;)

Mateusz Śnieżek pisze...

Ok, zaraz poszukam i zerknę :P.

Marta Kor pisze...

;))

Pati Wąchała pisze...

Hmm... Nominować można tylko te blogi, na których było coś o zakładkach, czy niekoniecznie?

Marta Kor pisze...

każdego można nominować i każdy może wziąć udział;)

Damian pisze...

Nie bylem nominowany do tej zabawy ale czy mogę się w nią pobawić?

Marta Kor pisze...

pewnie;)

Doomisia♥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.