Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

środa, 14 sierpnia 2013

Błękitna Dalia, Czarna Róża, Szkarłatna Lilia - czyli Seria W Ogrodzie - Nora Roberts

Wiem, że tą recenzją uszczęśliwiam co niektóre osoby;P Ale jest lato, a ja mam ochotę poczytać Norę, więc musicie wytrzymać;P W kolejce zaraz po niej jest 1 część Wiedźmina i Dolores C.... - Kinga ;P
W Norze Roberts zawsze zachwyca mnie to, że pokazuje, iż Najprawdziwszą Magią Świata Jest Miłość. I to nie musi być miłość partnerska, ale także do rodziny, przyjaciół, zainteresować czy jedzenia;) Trylogia "W Ogrodzie" to Historia 3 kobiet w różnym wieku i w różnej sytuacji finansowej i życiowej. Mamy dość zamożną Rose dobrze po 40, prowadzącą spore przedsiębiorstwo ogrodnicze i posiadającą wspaniały dwór Harper House, Stellę - świeżo owdowiałą menadżerkę z dwójka dość małych dzieci oraz Hayley młodą bystrą dziewczynę, która zaliczyła wpadkę. W pewnym momencie ich drogi się łączą - trafiają na siebie i tak zaczyna się ich wspólna historia.
Każda z części trylogii skupia się na jednej z nich. Ale to nie wszystko w Harper House od kilku pokoleń mamy ducha zwanego Oblubienicą, który wyjątkowo uwielbia małe dzieci. Synom Rose śpiewała kołysanki do snu. Jak to duch chciałby zaznać spokoju i gdy dziewczyny rozpoczynają wspólne życie i interesy  - Oblubienica robi się coraz bardziej niecierpliwa. "Rodzina" łączy siły i postanawia odkryć tożsamość ducha. Z pomocą dziewczynom przyjdą Logan - znajomy architekt ogrodów, Mitch - doktor zajmujący się drzewami genealogicznymi i biografiami oraz Harper - syn Rose - zajmujący się szczepieniem roślin i ogólnie ogrodnictwem. Nie zapominamy o dzieciakach, Zarządcy domu Davidzie, który jest po prostu cudowny i rodzicach Stelli. Nasze bohaterki są na różnych etapach życia. Przeżyły wiele tragedii. Są mimo wszystko silne i nie podają się łatwo. Muszą przezwyciężyć swoje lęki, obawy i zdać sobie sprawę z tego, że życie wcale nie jest tak długie;) Dodatkowo mamy rozszalałego ducha, który w większości szkodzi, niż pomaga. Historia mocno wciągająca ze sporą dawką śmiechu, kobiecych żartów i kapką paranormal ;) Polecam ją każdemu.
 I dziewczyny nie mówcie mi, że ten temat was nie zainteresował;P Osoby, o których piszę widzą, że to o nich;PP



Tytuł: Błękitna Dalia, Czarna Róża, Szkarłatna Lilia
Autor: Nora Roberts
Wydany: 2004-2006, Warszawa
Ilość Stron: stron łącznie ok. 800
Seria: Seria W Ogrodzie
Wydawnictwo: Prószyński i Spółka

Wyzwania:



                       
                           
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts oraz Wyzwanie Biblioteczne. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 

28 komentarzy:

Ewa Książkówka pisze...

Z Roberts do czynienia jeszcze nie miałam (choć mialam ku temu okazje i odpuściłam), ale nadrobię to kiedyś. :)

prosperiusz pisze...

Ja też Norę muszę nadrobić, moja siostra mi pomoże, ma jedną jej fajną książkę - o wnuczce jakiejś ksiązkowej oczywiście gwiazdy :)

Magda pisze...

czytałam tylko jedną książkę tej autorki, ale zawiodłam się i po kolejne już nie sięgałam, a może jednak dam jej jeszcze szansę...

Marta Kor pisze...

wiem wiem, że wolisz Kinga ;PP ale czemu nie miałabyś spróbowac czegoś innego?? ;DD xxx

rozalia sz. pisze...

Dotąd Nora Roberts była mi nieznana, ale mam już jej książkę w domu i wczoraj zaczęłam czytać. Nie wiem czy mi się spodoba.
Pozdrawiam serdecznie :)

Sylwuch pisze...

Świetne zawieszki na drzwi! Wydaje mi się, że nie czytałam jeszcze żadnej powieści Nory Roberts... Chyba wypadałoby to zmienić. :)

Marta Kor pisze...

czyżby "Hołd"?

Marta Kor pisze...

osobiście nie polecam książek typu Harlequin Nory - jej książki pod pseudonimem JD Robb są świetne, poza tym Trylogia Kręgu, Trylogia Znak Siedmiu czy np. Kwartet Weselny są świetne...trzeba po prostu poszukać, a nie chwytać pierwszą lepszą;P

Marta Kor pisze...

a jaką? bo jeśli tę "biedronkową" to są to właśnie harleqinówki...dlatego odsyłam do komentarza powyżej;PPD

Marta Kor pisze...

hmmm... nie będę pisać zobacz komentarze powyżej, ale niedługo skończę zakładkę o NR, więc tam polecę konkretne tytuły po które warto sięgnąć...ja osobiście mam problem np. z Kingiem- kilka jego książek mnie zachwyciło...kilka zniechęciło dość mocno...więc teraz przesiewam jego książki;)) a co do zawieszki to jest świetna...pozdrawiam i dzięki za odwiedziny ;))

Doomisia♥ pisze...

oo, dziękuję że o mnie wspomniałaś:))
zawieszka jest naprawdę genialna dla wielbicielek Nory Roberts(w tym i mnie :P)
Co do książek- słyszałam o nich, ale nie czytałam.
Na razie zabieram się za moje biedronkowe zdobycze, a potem odpoczynek od pisarki.
No przynajmniej mam taką nadzieję:DD

prosperiusz pisze...

chyba tak :-)

prosperiusz pisze...

Marto, u Ciebie cały czas ktoś jest online! :-)

Minerwa pisze...

Do książki się nie odniosę, ale pozwolę sobie wyrazić zachwyt, że przeczytasz "Wiedźmina" i napiszesz o herbatach. :-)

Marta Kor pisze...

A dziękuje:) herbatki jutro kolo 10:) xxx

Marta Kor pisze...

Bardzo mnie to cieszy:D to znaczy ze nie pisze tak zle:P

Marta Kor pisze...

Ja tez od nie odpoczywam, ale mam tyle jej pozycji przeczytanych i "opisanych" w "kajeciku", że co jakiś czas Was ją raczę... xxx

Barbara Pelc pisze...

Martunia:
po pierwsze - super zakładko - drzwiowazawieszka, też taką chcę!
po drugie - wcale się jakoś nie załamuję, że piszesz o Roberts - kochasz ją, to i piszesz.
po trzecie - nie czytałam jeszcze wiedźmina, ale kiedyś to nadrobię:D
po czwarte - świetne wydanie tych 3 książek, jestem zachwycona i pięknie mnie zachęcasz.
po piąte - no dobra poddaję się, podaj mi jeden tytuł Roberts, najlepszą książkę, nie przesłodzoną i nie landrynkową, taką wciągającą,z żartem,interesującą, a obiecuję Ci, że ją przeczytam. Świetnie jakby była na ebooku. Czyli, czekam na sugestie:D
po szóste - lazania? mniamniuśna xx.

Marta Kor pisze...

po prostu Cię uwielbiam....xxxxx nie podam Ci najlepszej bo to zależy od gustów...ale tobie polecę "Życie na sprzedaż" nie pośmiejesz się tam dużo, ale myślę, że będzie w Twoim typie... poza tym może jeszcze "Mroczne Tajemnice" lub "Prawdy i Zdrady" - to jedna z moich ulubionych

Barbara Pelc pisze...

poszukam którejś na ebookach, jak nie będzie, to poszukam w bibliotece.

Barbara Pelc pisze...

Mam wszystkie 3 - jak mi się spodoba jedna, to może i przeczytam resztę, ale tej reszty nie obiecuję na sto %.

kasjeusz pisze...

Ale fajna zawieszka! Kiedyś miałam podobną z Potterem, ale ją - wiem, gapa ze mnie - zgubiłam.
"I to nie musi być miłość partnerska, ale także do rodziny, przyjaciół, zainteresować czy jedzenia" - Miłość do jedzenia! Ja się kocham w potrawach (nie tylko wypiekach) mojej mamy, to była miłość od pierwszego ugryzienia (brzmi, jakbym pisała o wampirach, prawda?). ;)
Tej autorki nie znam, ale twój opis brzmi ciekawie, lubię czytać o kobietach, to może i do tych książek zajrzę.

PS Wielkie dzięki za pomocne komentarze w sprawie zmian czcionki! Jeszcze parę drobiazgów muszę dostosować, ale wydaje mi się, że jest (choć odrobinę) lepiej. ;)

A te zakładki z Barnes & Noble nie są znowu takie drogie, żeby ich nie kupić. ;)

Anonimowy pisze...

Witam , szukam od bardzo dawna tych książek Nory Roberts,seria W Ogrodzie, w żadnej księgarni ich nie znalazłam. Może wiesz gdzie można je dostać?Pozdrawiam Ag

Marta Kor pisze...

proszę bardzo! i dziękuję, a co do NR to polecam ją bardzo!

Marta Kor pisze...

ja kupiłam w księgarni kilka lat temu! mogą być na allegro lub w antykwariatach - ewentualnie na targach książek w internecie

Natalia pisze...

Przeglądając tytuły Nory Roerts, które przeczytałaś zauważyłam, że nie ma ani jednej, którą ja przeczytałam. Muszę serdecznie Ci polecić Sagę rodu Quinnów. Myślę, że nie powinna Cię zawieść :)


Pozdrawiam
(caput-alterum.blog.pl)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

Dziękuje czytałam tę Sagę i jest świetna...jeśli chodzi o Norę Roberts to nie przeczytałam tylko 1 jej książki i był to romans historyczny "Serce pełne złota" . Nora Roberts jest moja miłością;))

Małgorzata Zaczytana pisze...

Zajrzałam do tej recenzji, bo nie czytałam tej trylogii...a stoi na półce. Muszę zajrzeć, chocby w ramach wyzwania :D