Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Po krótce o Akademii Wampirów ze względu na nadchodzący film - zwiastun i krótki opis

Dziś super ekstra krótko - trafiłam na zwiastun filmu w sieci na podstawie serii książek - "Akademia Wampirów" Mead Richelle. Osobiście przeczytałam z ciekawości pierwszą część i mnie nie porwała. Po resztę nie sięgnęłam. To typowa opowieść dla nastolatków lubiących się np. w Błękitnokrwistych. Ni mniej ni więcej zapraszam zainteresowanych tą pozycją na zwiastun;)
Wspomniana w tytule Akademia Wampirów to szkoła w której Moroje czyli wampiry czystek krwiuczą się posługiwać nadnaturalnymi darami, a Dampiry, czyli mieszańce (co jest dla mnie dość obraźliwe - wolę pół krwi wampiry)  szkolą się na ich opiekunów i strażników. W tym świecie nic jednak nie jest łatwe, a wampiry ze specyficznymi mocami nie koniecznie są bezpieczne - nawet w murach szkoły. Połączone nietypową  więzią telepatyczną przyjaciółki Lissie i Rose zapoczątkowują serie zdarzeń i niespodziewane przygody oraz niebezpieczeństwa, które staną na ich drodze.... Jest to kolejna z tych pozycji w których podobał mi się pomysł, ale wykonanie już nie  bardzo...zobaczymy może film okaże się lepszy?? A co wy sądzicie o książkach i zwiastunie?

                       
                           
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts oraz Wyzwanie Biblioteczne. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 

17 komentarzy:

Minerwa pisze...

Chciałam to kiedyś przeczytać, ale zrezygnowałam póki co.

prosperiusz pisze...

Zwiastun obiecujący, książka chyba nie :-)

Marta Kor pisze...

poczekamy zobaczymy...

Marta Kor pisze...

dla mnie są lepsze książki, ale sam pomysł jest fajny i książka ma na pewno swój urok...w końcu przeczytały ją miliony czytelników na świecie;))

Ewa Książkówka pisze...

Zupełnie nie moje klimaty tym razem.

Barbara Pelc pisze...

Chyba sobie odpuszczę, uwielbiam wampirowe klimaty, ale się nimi ostatnio przejadłam (nie mówię oczywiście o Rice - nią się nigdy nie przejem:).

Marta Kor pisze...

moje tez nie, ale o źle napisanych książkach tez piszę;PP

Marta Kor pisze...

Anne to na pewno nie jest...choć podobał Ci się Zmierzch, więc może jednak zerkniesz...dla mnie jednak osobiście Zmierzch wypada o niebo lepiej;))

Doomisia♥ pisze...

Wampiry są dosłownie wszędzie, aż mi się niedobrze robi jak o nich słyszę:)
O książce słyszałam same superlatywy, ale to nie dla mnie. A film jest dla mnie zaskoczeniem. Nie wiedziałam o nim w ogóle:)

Kasia P pisze...

czytałam książkę i całą serię:) seria należy do jednych z moich ulubionych:)
a jak zobaczyłam zwiastun całkowicie mnie zniechęcił do obejrzenia filmu:)

Marta Kor pisze...

ja też i z tego powodu ten post;))

Marta Kor pisze...

no mi nie przypadła do gustu choć historia sama w sobie jest dość fajnie przemyślana, ale cieszę się, że Tobie się podoba;))

Mateusz Śnieżek pisze...

Wybacz, ale nawet nie chciało mi się oglądać tego zwiastuna... po prostu nie mogę przeżyć tego, że świat przyjął do siebie zaduffane w sobie wampirki :P. Dlatego, ani za tę serię się nie zabiorę, ani za ekranizację.
"Miasteczko Salem" to jest TO ;D!

Pozdrawiam!
Melon

Marta Kor pisze...

ja sama nie jestem zainteresowana akurat tą książką i filmem, ale wiem że sporo osób je lubi więc dodałam dla ludzi, których to zainteresuje;))

Oli. pisze...

Chcę przeczytać książkę :) Film też z pewnością obejrzę :)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

mnie za bardzo nie zachwyciła pierwsza część ale myślę że to kwestia gustu;))

Lamus pisze...

zacznę tak, pytanie było co sądzicie o filmie, nie czy lubicie wampiry czy nie -,- zajrzałam tu bo chciałam zobaczyć co sądzą o filmie osoby, które przeczytały książkę "Akademię wampirów"... a więc teraz do sedna, przeczytałam całą serię, bardzo kocham te książki, wiele mnie nauczyły <3 ale film mnie masakrycznie zniechęca, jest strasznie... powiem brutalnie dziwkarski... nie rozumiem jak można zepsuć tak wspaniałą książkę, tragedia... ale mimo to chcę zobaczyć ten film, dopiero wtedy w pełni go ocenię... Pozdrawiam :)