Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

środa, 28 sierpnia 2013

Kilka zmian na blogu;)

 Postanowiłam zostawić ten "przyklejany, chwilowy" post ze względu na komentarze przy których niesamowicie się uśmiałam;) Dziękuję wszystkim za cenne rady. Nie zamierzałam w ogóle robić ciemnego tła Ewciu;P Przecież chciałam trochę koloru i jasności;DD To nie jest jeszcze mój wymarzony szablon, ale myślę, że powoli się do takiego zbliża....jest wiele gotowych super szablonów, ale w nich trzeba juz grzebać w html, a ja lubię takie rzeczy robić sama;) nie bez powodu na drugie mam Zosia;)) Pozdrowionka dla wszystkich i najważniejsze pytanie co sądzicie??
A może wrócić do jednej kolumny po boku??

                       
                           
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts oraz Wyzwanie Biblioteczne. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 

29 komentarzy:

Minerwa pisze...

Hahaha, tylko nie przesadź z tym kolorem. :-P :D

Ewa Książkówka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ewa Książkówka pisze...

Kombinuj dziewczyno nim bloga wdzięki przeminą... ;) Laj laj laj...

Edyta pisze...

hahahaha :D

Marta Kor pisze...

jesteście wszystkie boskie;))

Barbara Pelc pisze...

Marta wiesz że ja lubię jasno, prawda? Więc kombinuj :D Oczywiście jak będzie zrobione, to w sumie mi bez różnicy:D

Ewa Książkówka pisze...

A propos jasności. Jak będzie czarne tło i jasne literki to będę biła i patrzyła czy równo puchnie. :P

Barbara Pelc pisze...

tak, też takiej czarnej trumny bym nie zniesła:P Jest fajnie!

Agnieszka Winkler pisze...

A ja mam ciemne tło ^_^ też dzisiaj się trochę bawiłam, ale ja nie bardzo radzę sobie z HTML, wolę polegać na blogerze, przynajmniej dopóki się nie nauczę. Fajnie to u Ciebie teraz wygląda, choć ja nie zdecydowałabym się na tyle gadżetów :D

prosperiusz pisze...

Ja się wreszcie muszę nauczyć grzebania w htmlu, mam kompleks że mój blog paskudnie wygląda, wszystkie takie ładne i dopracowane, a mój graficznie stoi w miejscu :(

Doomisia♥ pisze...

mnie bardziej podoba się teraźniejszy wygląd:)
Jest jaśniejszy i lepiej się czyta:)
Okropnie podoba mi się to chińskie przysłowie w nagłówku♥

Marta Kor pisze...

dzięki!!

Marta Kor pisze...

ja lubię gadżety;) i dziękuje za komplement

Marta Kor pisze...

to wcale nie takie trudne! więc do roboty, aby nie mieć kompleksów;P

Marta Kor pisze...

dziękuję xxx tak! to przysłowie jest świetne!!

Ewa Książkówka pisze...

I tak mi się podobuje. ;) Beże to zawsze dobre rozwiązanie na tło. :)

Marta Kor pisze...

;)) xxx

Minerwa pisze...

Mi się podoba. Jeśli chodzi o kolor: nie jest słodziutki i różowiutki, więc moja pseudomroczność jest zadowolona. :-P A strony po boku wyglądają moim zdaniem dużo lepiej.

Marta Kor pisze...

a dziękuję dziękuję;)) xxx dodałam jeszcze na cytaty o książkach tui ówdzie;))

Marta Kor pisze...

obiecuję;PP

Barbara Pelc pisze...

Fajnie te cytaty wyglądają, może jakieś zdjęcia ulubionych książek by fajnie wyglądały? Myślałam o tym u siebie - o tych książkach, ale muszę to przetrawić.

Barbara Pelc pisze...

Tak miałam u siebie jakiś czas troszku na beżowo, ale mi się znudziło:P, ale miałam jakoś tak posępniej, niż tutaj

Barbara Pelc pisze...

Marta masz już ponad 10tys wyświetleń, łał - ale szybko!

enoug pisze...

NOMINUJĘ CIĘ DO LIBSTER BLOG AWARD !

Marta Kor pisze...

też się ciesze;))

Marta Kor pisze...

tez nad tym myślałam, ale boję się że będzie "za dużo" w jednym miejscu;)) co myślisz??

Barbara Pelc pisze...

Zrób, jak będzie nasiepane, to od razu Ci powiem, że za dużo i że przedobrzyłaś - wiesz, że jestem szczera i się nie szczypię:)

Barbara Pelc pisze...

ja również i gratuluję serdecznie!

Marta Kor pisze...

dziękuję za nominację i pewnie skorzystam ale za jakiś czas bo niedawno byłam nominowana...