Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

The Versatile Blogger Award

Witam! Zostałam nominowana do zabawy, o której słyszę pierwszy raz. Dziękuję bardzo za nominację Jarkowi z  Imperium Lektur i Pauline z Behind Cover.

I niestety zmienię trochę poniższe zasady, bo nie chcę nikomu narzucać łańcuszka, dlatego zapraszam wszystkich chętnych... Ja osobiście chciałabym zobaczyć odpowiedzi Basi z Czytelni, Minerwy z Waiting for the Miracle i Ewy Książkówki, ale dziewczyny nie zmuszam;)




Zasady:


1. Podziękować nominującemu blogerowi.
2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

7 faktów o mnie...

1.Zbieram od dziecka znaczki (pewnie niedługo kilka Wam zaprezentuję - mam nawet z Diney'em ;D), papeterie i pocztówki. Poza tym fikuśne kubki i jak większość wie zakładki do książek.

2.Uwielbiam herbatę i cały proces jej parzenia - w tej kwestii jestem pedantką - temperatura, zaparzacze i te sprawy;)

3. Jestem typowym "obrońca uciśnionych i uciemiężonych". Jeśli widzę, że komuś dzieje się krzywda - reaguje i działam.

4. Uwielbiam gotować o czym większość z odwiedzających wie przeglądając mój blog o gotowaniu

5. Nie lubię słodkiego - chyba że owoce, Nie palę i Nie pijam mocnego alkoholu.

6. Jestem zodiakalnym Bykiem, a na wróżbach w podstawówce zawsze wychodziło mi, że zostanę szefem kuchni lub prezesem firmy;P i po części pierwsze się sprawdziło, a drugie zdecydowanie przede mną!;)

7. Mając 28 lat - nadal chcą ode mnie dowód jak chcę kupić piwo;P czyli dają mi 10 lat mniej... która kobieta o tym nie marzy??:DDD


To by było na tyle. Jeszcze raz zapraszam chętnych do zabawy - poczytam fakty z ciekawością ;P Pozdrowionka



Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

18 komentarzy:

Doomisia♥ pisze...

Ja też niedawno odpowiadałam na nominację TVB:))
A dawniej też zbierałam znaczki, ale miałam ich niedużo, a pasja wygasła:))
pozdrawiam

Barbara Pelc pisze...

Jejku, ile fajnych ciekawostek - proszą Cię o dowód buhahahaha. Mnie prosili jakiś czas temu, ale jestem rocznik 81, więc już chyba nie poproszą:P Chociaż dawno nie kupiłam nic z procentem, to ciężko mi ocenić:D

Zapomniałaś dodać, że jesteś przepełniona energią i pomysłami - nie wiem czy cechuje to wszystkie Byki, ale moja siostra i mama (którzy nimi są, ja z tatą to strzelce) są istnymi tykającymi bombami:D Super odpowiedzi, postaram się skrobnąć coś o sobie mniej więcej za tydzień.

Barbara Pelc pisze...

fajna ta zabawa, jesteś jeszcze ciekawszą osobą niż myślałam:D

Minerwa pisze...

Niektóre fakty z Twojego życia są bardzo ciekawe, obiecuję wziąć udział w zabawie, jak tylko wpadnę na jakiś pomysł. Uwielbiam obrońców uciśnionych, witaj w klubie. ;-) No i 10 lat mniej... Gratuluję.

Marta Kor pisze...

ja teraz tylko sporadycznie...jak mi się uda wyrwać jakieś ciekawsze;) pozdrowionka

Marta Kor pisze...

dzięki;) czekam w takim razie na wypowiedzi;))

Marta Kor pisze...

dzięki Kochana xxx tak pomysłów mi nie brak nawet zrobiłam ołtarzyk rytualny na konkurs o grze Diablo dla męża z palącą ksywką;DDDPPP pstryknęliśmy zdjęcie i dostał klucz do gry;PD ale mieliśmy zabawę...hahaha ;) sił mam ostatnio mniej, ale jak się podrasuję to zobaczycie;PD Łukasz też jest Bykiem...więc szalejemy we dwoje;PD
I może nie jesteś Bykiem ale energii masz w nadmiarze...małe dziecko, blog, dom...jest co robić;)

Barbara Pelc pisze...

I kotka Helenka jeszcze na mojej głowie:P, już napisałam 7 faktów o sobie, ale nastawię posta na za kilka dni, żeby mieć czas na coś innego. Dzisiaj dodałam apel:D Na dziś wystarczy:P

Barbara Pelc pisze...

Ja też jak ta mateńka nie dam nikomu zrobić be:)

Marta Kor pisze...

lecę poczytać zanim będę miała spotkania...ja tez miałam kotka...;( zaginął;( juz pół roku więc nie wróci...i teraz koniec nie biorę zwierzaków za bardzo cierpię...a na imię miał Lucek - to skrót od Lucyfera - ;DDP mały rudy gałganiarz;PP

Ewa Książkówka pisze...

Też kiedyś zbierałam znaczki. :) Przejęłam ten "interes" po siostrze. :) Zazdroszczę, że chcą od Ciebie dowodu przy kupnie alkoholu. Mnie się to nie zdarzyło odkąd skończyłam chyba 22 lata. ;)

Marta Kor pisze...

dziękuję! zazdrość uzasadniona;DPDP widzę, że wiele osób zbierało znaczki;) to fajnie;)

prosperiusz pisze...

Czyli jednym słowem herbaciara z Ciebie, ale ja również poza kawą do herbaty podchodzę z wyrafinowaniem :-)
Fajne są Twoje odpowiedzi :-)

Marta Kor pisze...

tak! uwielbiam herbaty zielone, czarne i białe;) nie przepadam tylko za robrois;)) a za komplement dziękuję;P

Barbara Pelc pisze...

Lucek - super imię, miałam kolegę Lucjana w SP - był sympatyczny:D

Marta Kor pisze...

prawda??;P kiedyś zamieszczę jego zdjęcia;))

Edyta pisze...

Hahaha! Mnie też o dowód prosili, nawet ostatnio, a ja już jestem "stateczną pania po 30-tce" :P

Marta Kor pisze...

mi też niewiele do 30 brak także;PP