Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

środa, 21 sierpnia 2013

Uzależnienie...

Uroczyście i przed publiką oświadczam,iż ja Marta jestem uzależniona. Pojechałam na kilka niezbędnych badań do miasta po drodze zahaczyłam o bibliotekę i co oczywiście miałam tylko oddać książki, a wypożyczyłam 5! (4 książki Nory Roberts za którymi czekałam prawie 4,5 miesiąca, a niestety nakłady wyczerpane, więc nawet ich nie można zakupić...) + Tańczącego Trumiarza Jeffery Deavera, a w domu mam całkiem sporo pozycji do przeczytania... Następnie udałam się do centrum handlowego, gdyż na weekend jestem zaproszona na wesele i państwo młodzi zamiast kwiatów chcą świeczki.

W czasie, gdy czekaliśmy na zapakowanie świeczek mąż udał się do sklepu rtv agd, a ja gdzie? No właśnie weszłam do księgarni tylko się rozejrzeć - nota bene do Matriasa i oczywiście;D przez przypadek trafiłam na Murakamiego i zakupiłam 4 sztuki jego książek -wydania mini za 13zł...toż to okazja ;DD I dlatego uroczyście oświadczam, że jestem uzależniona od książek...

Aha no i przyszedł mi jeszcze "Bibliotekarz" Jelizarow'a, udało mi się go wyrwać za grosze, którego planuję przeczytać w ramach Wyzwaniu: Czytam Polecane Książki, a poleciła mi go Basia z Czytelni. Za te wszystkie grzechy nie przeproszę tak jak i nie żałuję;P Zresztą w blogosferze w tej materii raczej nie jestem samotna.;DD Zdjęcie nie prezentuje wszystkich zdobyczy...ale rozumiecie mnie prawda?? xxx

                       
                           
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts oraz Wyzwanie Biblioteczne. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 

33 komentarze:

prosperiusz pisze...

Murakami i Bibliotekarz mnie zaintrygowały :-)

Barbara Pelc pisze...

Bibliotekarz - oł jes, fajne wyzwanie, więc ja będę miała te same, jak przeczytam Twoją Roberts:D, nawet dodam tą nazwę do swoich wyzwań, jeżeli mi pozwolisz!???? Mogę?

Murakami super, ale widziałam te kieszonkowe, wakacyjne wydania w Matrasie i jakoś na moje stare oczyska te literki takie za maciupciupciupciupsieńkie:) Ale pewnie sama kupię to co Ty:)

Jejku Martunia, przyznaję się, nazywam się Basia Pelc i również jestem nałogową książkopochłaniaczko-żarłaczką, uff ulżyło:)

Doomisia♥ pisze...

Jakież to książki Nory Roberts wypożyczyłaś??
:))
Ja też wiem co to uzależnienie od książek:))

Ewa Książkówka pisze...

Ile Murakamiego. :) Szalejesz! :)

rozalia sz. pisze...

Jestem wielką fanką Murakamiego, więc te kolorowe książki z Twojego zdjęcia podobają mi się najbardziej ;)
Pozdrawiam serdecznie :)

Edyta pisze...

Ja też mam to samo uzależnienie :D

Minerwa pisze...

Rozumiem Cię, też cierpię na to uzależnienie. :-)

Łukasz K pisze...

Łączymy się w bulu i nadzieji ;)

Marta Kor pisze...

Zrodzona z lodu, Z. z ognia, Z. ze wstydu oraz Kwiat Nieśmiertelności...czekam jeszcze na Dotyk Śmierci

Marta Kor pisze...

na pewno doczekasz się recenzji

Marta Kor pisze...

wiesz ze za 4 książki zapłaciłam 50 dych;P to prawie jak za darmo;PP a tak bardziej poważnie to jakiś czas temu nie kupiłam sobie książki bo pomyślałam "ach jeszcze będzie" a teraz czekam już 4 rok i nie ma wznowień...a po prostu ją uwielbiam...jak wyrwę w bibliotece to później znowu z pół roku jak nie rok czekam;)) więc teraz takie okazje wykorzystuje;D

Marta Kor pisze...

ja dopiero zaczynam z nim przygodę;))

Marta Kor pisze...

5-czka;))

Marta Kor pisze...

doceniam to;D

Marta Kor pisze...

nie ma to jak blogosfera;)

Marta Kor pisze...

a co tam zrobię banerek i jazda;P będziemy się Basiu "Wyzwaniować" ;DDPP wiedziałam, że mnie zrozumiecie;DDDD czekam na kolejne wydania kieszonkowe...a tak poza tym myślałam o Morfinie, ale no właśnie ale Morfina kosztowała praktycznie tyle co te 4 książki Murakamiego...więc na razie pasuję;) xxx

Pauline Veronique pisze...

Skąd ja to znam :) Ostatni wypad do galerii skończył się pustym portfelem i nabytkiem w postaci czterech nowiutkich książek :)

Barbara Pelc pisze...

To spróbuj pożyczyć w bibliotece "Morfinę", bo naprawdę warto!!!
Martunia zrób kolejny banerek, z wielką chęcią dołączę!, a patrzałaś na fb to co Ci pisałam o wyzwaniu z Lemem?

Marta Kor pisze...

haha! zdarza się najlepszym;))

Marta Kor pisze...

nic nie dostałam;/ ale sprawdzę jeszcze raz... a u mnie w bibliotece jeszcze nie ma;/ mówiłam że u mnie bieda pod tym względem...

Marta Kor pisze...

5-dych;PP

Mika pisze...

"Tańczący trumniarz" to świetna książka! Pisałam o niej kiedyś u siebie i w ogóle dużą sympatią darzę parę głównych bohaterów.
Ja ostatnio postanowiłam się ograniczyć i odczytać stosik który narósł od czerwca, a z powodu częstych odwiedzin w bibliotece trochę go zaniedbałam.

Marta Kor pisze...

ja wypożyczyłam ją właśnie dla głównych bohaterów aby dowiedzieć się czy ta książka jest tak dobra jak Kolekcjoner Kości;)

Mika pisze...

Jest świetna i trzyma poziom z "Kolekcjonera"

Mateusz Śnieżek pisze...

Nie, w ogóle Cię nie roz... oczywiście, że rozumiem :D! Przecież to zupełnie normalne, że całkiem przypadkowo można jednego dnia zdobyć 9 książek... całkiem normalne... całkowicie... na pewno... chociaż może... albo nie... kto nam zabroni :D?

Jednak pierwszy raz słyszę o małżeństwie, które chciało świeczki O_o. Ja ostatnio byłem i chcieli wino, ale żeby świeczki :D?

Pozdrawiam :)!
Melon

Marta Kor pisze...

hahaha! ja na swoim weselu chciałam wino bo dostaliśmy super ekstra półki na wina... o świeczki proszono mnie pierwszy raz...co do filmów nie podobały się czy po prostu nie miałeś okazji obejrzeć?? pozdr

Dori pisze...

Uwielbiam powieści Murakamiego! Sama postanowiłam, że gdy uporam się z czekającym stosikiem, to pójdę do biblioteki i wypożyczę resztę jego książek :D
Pozdrawiam!

Marta Kor pisze...

to życzę Ci aby te książki czekały na Ciebie w bibliotece;) pozdrawiam;))

Mateusz Śnieżek pisze...

Zaraz, bo się pogubiłem... o jakich filmach mowa :D?

Mateusz Śnieżek pisze...

Aaaaaa, o filmy z tamtego posta chodziło :P.

Ale ja po prostu nie chciałem ich oglądać, bo... niektóre były "stare", więc od razu odrzucałem na starcie... a inne... zbyt nudne, żeby mnie wciągnęły :P.

Marta Kor pisze...

aha ok;) ja też się pogubiłam bo czytałam kilka komentarzy naraz;)) ;PP
pozdr

DżoanaKa pisze...

Skąd ja to znam ;) Idę do biblioteki, myślę: tylko oddam, tylko oddam, tylko oddam - bo inaczej znowu będę sfrustrowana, że nie ma m kiedy tego całego stosu ruszyć. A wychodzę? z całym naręczem :D Księgarnie najlepiej jakby na mój widok zamykali :P

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

to jest przerażające, ale co możemy poradzić;))