Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Wyzwanie: Czytamy Polecane Książki czas zacząć


Tutaj będzie króciutko;) po więcej zapraszam do "podstronki" wyzwania, która będzie stale aktualizowana.

Jest to Wyzwanie, które mam nadzieje przyjmie się. Zasady są wręcz banalne:


- Piszemy recenzję książki, którą ktoś nam polecił najlepiej jakiś inny bloger (choć niej jest to obowiązkowe) - podajemy w poście linka do tego blogera pisząc, iż to on nam tę pozycję polecił. 

- Zamieszczamy banerek - dostępny poniżej lub na "podstronce" wyzwania z odnośnikiem do strony wyzwania dostępnej tutaj;)

-Następnie --->tutaj<---- w komentarzach umieszczamy nazwę swojego bloga, linka z adresem posta oraz nazwą autora i nazwą danej książki. 

Ja umieszczam wszystkie te dane na "podstronce" i robię dodatkowo kwartalne podsumowanie w formie posta u siebie na blogu.

Osoby gotowe do zabawy proszę o pozostawianie także w ---->tej "podstronce"<----- zgłoszeń - zrobię dodatkowo spis blogów biorących udział w zabawie.


Według mnie to świetny układ. Sporo blogów się promuje oraz mamy odnośniki w postaci linków, które powodują wyższe wyniki przy wyszukiwaniu danej pozycji w wyszukiwarce.


Ja rozpoczynam to wyzwanie poprzez przeczytanie książki "Bibliotekarz" Michaił Jelizarow, którą poleciła mi Basia z Czytelni. Zabieram się za nią zaraz po  I części Wiedźmina.


Zapraszam wszystkich do zabawy i mam nadzieje, że to wyzwanie to będzie udana akcja. Jeśli się przyjmie i nabierze rozpędu to planuję jakieś losowania z nagrodami dla biorących udział...jak to wyjdzie jeszcze zobaczymy. Oczywiście będę prze szczęśliwa jeśli zamieścicie u siebie banerek akcji ;) Za wszystkie błędy przepraszam;P Jeszcze to dopracuję ;DD Są pytania? To pytajcie;)
Pozdrawiam cieplutko! xxx

Banerek




                       
                           
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts oraz Wyzwanie Biblioteczne. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 

19 komentarzy:

Ewa Książkówka pisze...

Fajniasty pomysł. Zgłosiłam się już. :)

Barbara Pelc pisze...

Ja też:)

Doomisia♥ pisze...

i ja również:)

Marta Kor pisze...

już Was dopisuje;) Swoją drogą jeszcze trochę to dopracuje wizualnie;))

Marta Kor pisze...

;)

Marta Kor pisze...

Ty już jesteś;P

Minerwa pisze...

To ja mam pytanko. :-) Chodzi o książki, które polecił nam bloger personalnie, czy o książkę, której ktoś napisał pozytywną recenzję i na tej podstawie postanowiliśmy przeczytać książkę? Chętnie bym dołączyła, ale obawiam się, że w tym roku ciężko mi będzie znaleźć taką książkę, gdyż sporo po prostu muszę przeczytać na wczoraj.

Marta Kor pisze...

jak wolisz;) jak już pisałam Dominice to może być książka która nam się spodobała bo o niej przeczytaliśmy...po prostu robimy link do tego bloga na którym zainteresowaliśmy się daną pozycją;) zresztą nie wiem do konca coto znaczy profesjonalny bloger;P;) Byłaś u mnie czy np. Basi, czy jeszcze kogoś innego i tyle

Minerwa pisze...

Ale ja nigdzie nie użyłam słowa "profesjonalny", tylko "personalnie"! :D

Marta Kor pisze...

;P ale jakby co to wiesz o co chodzi;P

Barbara Pelc pisze...

Marta zrobiłam już sobie banerek na Lema, także się nie przejmuj, buźka xx

Marta Kor pisze...

ok;)

Edyta pisze...

Bardzo interesujące wyzwanie! :)
To teraz się muszę zastanowić, za którą z książek, o których czytałam/słyszałam, zabrać się w pierwszej kolejności :D

Edyta pisze...

Ha!!!Już wiem :D Do książek tej autorki przymierzam się i przymierzam, nawet sobie zafundowałam ebooki. Teraz nareszcie po nią sięgnę :)Zgłaszam się :D

Marta Kor pisze...

cieszę się że się podoba;) ;) a jaka to autorka? ;)

Edyta pisze...

Philippa Gregory :)

Marta Kor pisze...

nie znam z chęcią się zapoznam...;)

Mateusz Śnieżek pisze...

A wiesz, że może się skuszę na to wyzwanie :). Tylko za jakiś czas, bo teraz mam w większości książki od wydawnictw i z konkursów, więc... wiadomo :D. Jednak zaraz po nich zabieram się za polecony Dom Kości i się zgłaszam u Ciebie :).

Pozdrawiam :*!
Melon

Marta Kor pisze...

a to fajnie;) zapraszam w takim mącie razie;) xxx