Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

piątek, 30 sierpnia 2013

Zapytanie


Zbliża się powoli mój 100-ny post i z tej okazji chciałabym nagrodzić stałych bywalców - moich TOP Komentatorów. Czy bylibyście zainteresowani takim licznikiem od kiedy bloguję jaki jest u mnie po prawej:P stronie - oczywiście z Waszą nazwą i tłem dopasowanym do Waszych blogów? Np. Basia miałaby licznik z Żyrafą? Jeśli będziecie chętni wezmę się do tego i otrzymacie to w prezencie bez żadnych odnośników i problemów z datą;)  Będę potrzebowała Wasze e-maile i dokładne daty rozpoczęcia blogowania (np. 05.05.2013 godz.12.00) oraz jak macie być nazwani w liczniku;) Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.


Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

63 komentarze:

Kulturalna Blogerka pisze...

Dzięki przyda mi się taki bajer :)
qltura1515@gmail.com
bloguję dosyć krótko od 10.06.2013 14:48 :)

Doomisia♥ pisze...

Bardzo fajny pomysł:))

Minerwa pisze...

Ojej, to straaaasznie słodkie. Jaka szkoda, że nie mam Twojego talentu do grafiki, niestety książek nie wręczę wszystkim stałym bywalcom. :-( Tylko gdzie ja to wrzucę (bo wygląda na to, że ja też się wliczam do wyróżnionego grona)?
Dzień dobry, nazywam się Minerwa. minerwaproject@gmail.com Bloguję od 13 stycznia bieżącego roku; godziny nie pamiętam, ale bardzo lubię 17 i 21:37, ale ta druga za bardzo kojarzy mi się ze śmiercią, więc zostańmy przy 17. :-)

Ewa Książkówka pisze...

Łaaaaaaaaaaał! Tusia! Fajowy pomysł, a że siebie w TOPie widzę to ja chętnie przyjmę taki podarek, bo mój licznik lipny jest. :)

ksiazkowka@gmail.com
Książkówka bloguje od
Data mego startu: 16.04.2011 godz.10:46

Edyta pisze...

Bardzo miło z Twojej strony, że chcesz się podzielić swoimi umiejętnościami i poświęcić swój czas dla nas, czytelników :)
Czy ja się łapię na taki prezent? :)
Jeśli tak, to poproszę :) Gdzie umieścić licznik? Pomyślę o tym jutro ... ;)
Bloga prowadzę od 22.01.2013 r., godzina 00:21 :D
mój mail to: spod.poduszki@gmail.com, nazwa taka jak bloga Zapiski spod poduszki - choć to trochę długo ...
Wspaniała jesteś :)

Doomisia♥ pisze...

oj, zauważyłam że ja też do tego grona się zaliczam:)
Doomisia♥ bloguje od 09.06.2013 r.
Dokładnej godziny nie pamiętam, wiem że to niedzielne popołudnie było, więc niech będzie że bloguję od godziny 16.00 :D

mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl

Marta Kor pisze...

pewnie, że się łapiesz;) tylko pytanie jakie chcesz tło?

Marta Kor pisze...

zapamiętane! oczekuj e-maila w przyszłym tygodniu? jakie tło??

Marta Kor pisze...

łapiesz;) potrzebuję tylko tło;)

Marta Kor pisze...

jak nic będzie musiała być mniejsza czcionka przy tej nazwie ale coś wymyślimy aby było ok;)

Minerwa pisze...

Wybiorę coś i Ci podeślę, ale jutro...

Ewa Książkówka pisze...

To może takie jak pod komentarzami. :) http://0.static.wix.com/media/b05a07_eea9a3c9fe78179a3eba7d57a8874f07.jpg_1024

Marta Kor pisze...

ok;)

Marta Kor pisze...

kurcze nie chcę wyjść na niefajną, ale nie ma Cię jeszcze w TOP komentarzach...a chcę nagrodzić osoby, które sporo tych komentarzy wymodziły i są ze mną praktycznie już jakiś czas...ale do 100 posta pozostało mi jeszcze 12 postów, więc mogę sprezentować jeszcze jednen...po prostu dostaniesz go za 12 postów;) jeśli Ci pasuje?? ;D pozdrawiam

Barbara Pelc pisze...

och - ale czad! kcem very much!
Tak, możesz na żyrafce - wrzucę Ci ją na fb, ok?

Ja mam tego swojego liska, ale żyrafy nic nie przebije - super gadżet!!!

Czytelnia jest czynna od:
18 lutego 2013r od godziny 00:09:00

pelc.barbara@wp.pl

chyba o niczym nie zapomniałam - Marta cudny pomysł, tofam xx.

Barbara Pelc pisze...

Czytelnia jest czynna od (bez dwukropek poproszę):P
A ten licznik masz po prawej stronie, a nie lewej - zmyliłaś mnie na początek:P:D

Marta Kor pisze...

dzięki nie zauważyłam błędu...sprawdź za jakiś czas meila;D xxxx

Marta Kor pisze...

masz na fb jak chciałaś;P

Mateusz Śnieżek pisze...

I teraz nie wiem czy można mnie zaliczyć do TOP :P. W sumie nawet nie należę do pierwszej piątki, więc... przypuszczam, że odpadam na starcie ;). Ale pomysł naprawdę fajny :)!

Miłego wieczoru... tzn. Spokojnej nocy :P! Już mi się godziny poplątały :D.
Melon

Barbara Pelc pisze...

Kochani - dostałam od Marty cudeńko - zachęcam do oglądania na dole strony.
Wspaniale xxxx

Marta Kor pisze...

przewidziałam TOP 7 więc się zaliczasz...podawaj dane jeśli chcesz licznik;))

Barbara Pelc pisze...

Swoją drogą - już setny post?:) Ja też niedługo będę miała, ale nic nie rozdaję, bo Żyrafa robi to co miesiąc i już wystarczy:)

Marta Kor pisze...

u mnie na stronce jak to wrzucę nie ma takiej białej ramki...hmmm...ciekawe czemu się pojawiła...

Marta Kor pisze...

ten jest 88, ale chciałam wybadać sprawę;P a co do licznika to zrobimy większy i bez pochyłej czcionki;)

Mateusz Śnieżek pisze...

Jeżeli mogę cokolwiek powiedzieć to zgrabnie Marta wyszłaś z ciężkiej sytuacji ;).

P.S.: Ty nigdy nie będziesz niefajna :D!!!

Mateusz Śnieżek pisze...

O mamuniu, naprawdę ;3? Dziękuję za Twoje dobre serducho :*!

Mój mail: mejus250@interia.pl
Bloguję od: 31.10.2012 godz. 20:15
Wow... dopiero zrozumiałem, że zacząłem blogować na bloggerze w noc halloweenową O.o. I teraz nie wiem czy to miało jakiś wpływ na moje gusta czytelnicze :D. Ale super ;p!
Napis może być taki (biały, żeby był kontrast z czarnym tłem): MelonDC ogłupia internety już
Jeśli by się dało to ustawić to poproszę poziomo i z 300 pikselami szerokości ;).
A co do tła to mogą być moje ulubione deski :P :
http://www.wallsave.com/wallpapers/1280x1024/wood/617697/wood-dark-wooden-planks-from-617697.jpg

Pozdrawiam :*!

P.S.: Jeżeli byłby problem ze zbyt długim napisem "MelonDC..." to ewentualnie wspomnij to pomyślę nad czymś innym ;).

Mateusz Śnieżek pisze...

Nadal nie mogę się nadziwić o tej nocy halloweenowej :D.

Marta Kor pisze...

w wolnej chwili się za to zabiorę a poziomo i szerokość ustawi się bez problemu;) będzie wyglądać świetnie z tym tłem;) zresztą jakby co to ewentualne poprawki także wprowadzimy;)

Marta Kor pisze...

Dziękuję Melonie LwieSerce ;*

Doomisia♥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Doomisia♥ pisze...

na moim blogu, nie ma co szaleć z kolorkami, dlatego myślę że tło powinno być zwykłe, szare:)

Edyta pisze...

Lecę obejrzec :D

Edyta pisze...

A może coś w tym stylu: Zapiski można czytać od ... - zostało by samo Zapiski? To w przypadku gdy cała nazwa wymagałaby za małej czcionki.
No ja to się mam z tym tłem :) Nie mam nic tak charakterystycznego, jak Ty, czy Czytelnia.

Edyta pisze...

Basiu! (mogę tak?) Masz "superaśny" licznik :D
Marta to zdolniacha :D

kasjeusz pisze...

Bardzo sympatyczny pomysł! Jezu, już niedługo setny wpis? Jak ty to robisz? Znowu mam wrażenie, że napisanie czegokolwiek zajmuje mi zbyt dużo czasu. ;) Podziwiam!

Widzę zmiany na blogu? Ładny szablon. :) (Wybacz, jeśli się z tym się spóźniłam, ostatnio rzadko włączam komputer). Co jest w lewej kolumnie, nad wtyczką fb? Moja przeglądarka ma problemy z wyświetleniem. ;)

Uściski!

Mateusz Śnieżek pisze...

Hahahaha :P. Ja i Lwie Serce!? W ogóle ja i serce :D?

Mateusz Śnieżek pisze...

Spoczko, mi tam na czasie nie zależy ;). Dzięki :*!

Marta Kor pisze...

;))

Marta Kor pisze...

może być czarne i krwawiące, ale jest ;P

Marta Kor pisze...

tak zrobimy a do do tła to coś Ci wynajdę aby kolorystycznie pasowało;)

Marta Kor pisze...

;* xxx

Marta Kor pisze...

ok;)

Marta Kor pisze...

dziękuję;* zmiany były nie dawno..około tygodnia;)...także luzik...jeszcze ok 12 postów do setki, więc zobaczymy jak się sprawy potoczą i może także Ty jeśli będziesz się pisać dostaniesz taki licznik;) wtyczkę fb mam po prawej stronie;P a nad nią jest ten licznik chyba, że chodzi o coś innego po lewej;) a tak przy okazji chyba musiałabyś zaktualizować przeglądarkę i będzie ok!

Minerwa pisze...

Obawiam się, że w kwestii tła muszę poprosić o takie jak Twoje; przepraszam, ale mam miliard rzeczy na głowie dziś. :-(

kasjeusz pisze...

Fakt, po prawej, nie mam pojęcia, czemu napisałam "po lewej", ale zwalę to na kompletny brak orientacji w terenie (wirtualnym). ;) Hmm, wydaje mi się, że wszystko mam zaktualizowane, sama nie wiem. Czasami nie wyświetlają mi się niektóre animacje, filmiki czy obrazki. Popracuję nad rozwiązaniem tego problemu. ;)

Edyta pisze...

Dziękuję :)

Marta Kor pisze...

dowiedziałam się, iż może być potrzebna wtyczka Adobe Flash Player;)

Marta Kor pisze...

a nie ma za co;)

Marta Kor pisze...

coś Ci fajnego wynajdę;) aby pasowało do klimatu;)

Aleks andra pisze...

Super pomysł!
Nominuję Cię http://www.czyje.blogspot.com/2013/09/liebster-blog-award.html

Marta Kor pisze...

dziękuję postaram się odpowiedzieć za jakiś czas;)

Edyta pisze...

Dziękuję za Twoja propozycję, aby mój licznik był bardziej dopasowany do mojego bloga :) Myślałam o tym, ale nie chciałam zawracać Ci głowy i tak jesteś super, że chcesz zrobić taki licznik :)
Ale masz rację, gdyby Ci się udało zrobić ten liczniki jako , np. taką karteczkę samoprzylepną albo kawałek zwykłej kartki, byłoby super :)
Pozdrawiam!

Marta Kor pisze...

coś myślę z tymi kolibrami, szarością i czerwona czcionką;) dziś lekarz...także jutro powinno być skończone;)

Marta Kor pisze...

jutro z rana powinno być zrobione...myślę, że bez problemu karteczkę samoprzylepną się zrobi;) gdyby to był problem to bym nie proponowała;) pozdrawiam ;)

Edyta pisze...

Dziękuję! :) :*

kasjeusz pisze...

Jej, dzięki! Problem rozwiązany! :)

Barbara Pelc pisze...

jest już cudny xx

Barbara Pelc pisze...

Tak, Marta to zdolniacha, z wysokości 300 przeszłam do 174:) i wyrównałam metodą prób i błędów i nie ma teraz białego.

Marta Kor pisze...

cieszę się;)

Marta Kor pisze...

dzięki:) xxx

Marta Kor pisze...

to fajnie;) bo u mnie na stronce przy 300 było ok, ale widać co szablon to coś innego;))

Marta Kor pisze...

;)

Edyta pisze...

Mam! Mój nowy cudownie żółty licznik od Marty :) Zapraszam do podziwiania :D
http://zapiskispodpoduszki.blogspot.com/
Marto, dziękuję Ci za cudowny prezent :)