Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

niedziela, 1 września 2013

Coś co cieszy i coś co zdumiewa...

Pierwsza Sprawa Wygrałam w Kuferku u Ewy Książkówki i nie pozostaje mi nic innego jak powiedzieć:



No może u mnie występuje większa radość;P ale załapaliście kontekst;DD



Oczywiście nie obędzie się bez małego banerowania;P
Ewcia losuje książki dla biorących udział w zabawie i fajne jest to że mamy wybór - to my wybieramy konkretne pozycje! Więc klikajcie na banerek i jazda do zabawy;D Poza tym Ewa ma zawsze fajne recenzję - więc jest to podwójna korzyść;D Ja ze swojej strony jeszcze raz dziękuję;)) xxx


Druga Sprawa - ją jak nic muszę zacząć od cytatu....

"Z gustami literackimi jest po trosze jak z miłością: zdumiewa nas, co też to inni wybierają" Andre Maurois


Ostatnio przeglądam najczęściej odwiedzane posty u mnie na blogu i o zgrozo...sami zobaczcie: 

(klikając na obrazek uzyskacie powiększenie)


Na pierwszych 3 miejscach powieści erotyczne! Toż to skandal... Wiem sama je opisałam, ale mam na blogu tak wiele fajnych książek...a co ludzie najczęściej wyszukują... Serie Erotyczne...Za Sceną, Grey'a i Cross'a. Na czwartym mamy Dary Anioła, ale to pewnie jest spowodowane filmem, który niedawno wyszedł...Wiem, że te książki są popularne, ale wiecie czego brak innym autorom...tak dobrego Piaru;) Oczywiście nie mam nic do tych pozycji - czemuś służą i sprawdzają się tam gdzie powinny, ale czemu nie reklamują tak bardzo innych pozycji, które coś konkretnego wnoszą do naszego życia:

Zakończę kilkoma cytatami o książkach:
"Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera"  Monteskiusz
"Literatura rozwija się najlepiej wówczas, gdy jest w połowie rzemiosłem, a w połowie sztuką" William R.Inge
"Łatwiej niektórym książkę napisać, niż drugim ją przeczytać" Alojzy Żółkiewski
"Pisząc nie trzeba tak wyczerpywać przedmiotu, aby nic nie pozostało dla czytelnika. Nie chodzi wszako o to, aby ludzie czytali, ale aby myśleli" Monteskiusz

Cytatów mam jeszcze sporo, ale już ich Was nimi nie zalewam.
Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji;) 
xxx
Tusia


Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

23 komentarze:

Minerwa pisze...

U mnie też post o Greyu jest najchętniej czytany, po prostu to gorący temat. :-) Gratuluję wygranej!

Orcia pisze...

Cóż, literatura erotyczna jest na topie, szczególnie wśród młodych dziewcząt. "Zakazany owoc ciągle krąży mi nad głową..."

rozalia sz. pisze...

No właśnie rano sprawdzając kuferkowe wyniki widziałam, że wygrałaś- Gratuluję!

Camillie Eve pisze...

Gratuluję wygranej :) A o Grey'u się teraz cały czas mówi, więc się nie dziwie, że jest u ciebie w czołówce :)

Ewa Książkówka pisze...

O jak ładnie i miło...Zaczerwieniłam się...:) Dzięki! :*

A co do powieści erotycznych - mają PR, bo wiadomo, że one zawsze się dobrze sprzedadzą...Seks się sprzedawał, sprzedaje i będzie to robił. A wartościowe tytuły zawsze będą w ich cieniu chociaż zdarzają się chlubne wyjątki - na szczęście. :)

kasjeusz pisze...

Dołączam do gratulacji! Abstrahując od samych książek opisywanych w tych postach, muszę ci powiedzieć, że masz wysoką liczbę wyświetleń. :) Nie wiem, jak to wygląda u innych, ale u mnie zazwyczaj nie dochodzi do setki.

Doomisia♥ pisze...

gratuluję wygranej:))

Flora pisze...

Gratuluję :-)Masz wysokie statystyki :-)

Edyta pisze...

a u mnie na pierwszy miejscu post o jędrnych pośladkach :D Grey daleko :P

Gratuluje wygranej, ja też mam u siebie książkę z Kuferka Książkówki :)

Marta Kor pisze...

a dziękuję dziękuję...a codo Grey'a nie spodziewałam się ;P

Marta Kor pisze...

bardzo ciekawy cytat;)

Marta Kor pisze...

dziękuję;)

Marta Kor pisze...

dziękuję bardzo ! strasznie się cieszę;)

Marta Kor pisze...

jak nic prawda życiowa, a jak zobaczysz post który odmaluje po otrzymaniu zamówienia;PP

Marta Kor pisze...

dziękuję...a co do statystyk to jak przeczytałam Twój komentarz to się zdziwiłam bo ja myślałam, że są słabe...mam blog kulinarny i w nim wyświetlenia dochodzą do kilku tysięcy ;P więc...ale pozostałe posty mam w granicach 50-110, a zdarzają się nawet 17, więc stąd też moje poruszenie - także tą różnicą;)

Marta Kor pisze...

dziękuje;)

Marta Kor pisze...

dzięki ;)

Marta Kor pisze...

dziękuję;) a co do pośladków to tym razem ja się nie dziwię;P to zdecydowanie ważniejsze niż Grey;)

kasjeusz pisze...

Widocznie blogi kulinarne przyciągają więcej osób. ;) Sama nie wiem, nigdy o to nie pytałam, więc nie sposób porównywać. Wydaje mi się jednak, że masz świetne wyniki. ;)

Barbara Pelc pisze...

Ojej jak się cieszę i potwornie gratuluję!!! Jesteś taką gadułą u Ewy (jak i ja), że miałam nadzieję, że niedługo zostaniesz nagrodzona. Super!

Tak, przykre to troszkę, ze the most popular, to tak naprawdę... gnioty, nie?

Barbara Pelc pisze...

U mnie Żyrafa Tosia (z lipca:P) to nr 1, a 2 to Pamietnik nastolatki - mam te listy na dole strony:)

Marta Kor pisze...

DZIĘKUJĘ BARDZO;))

Marta Kor pisze...

widziałam widziałam i szczerze to pierwszej pozycji się nie dziwię;PP xxx