Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

czwartek, 19 września 2013

Podyskutujmy

http://dyskusyje.blogspot.com/
Witam Was moim Drodzy! Nie wiem jak Wy ale dla mnie jednym z powodów założenia bloga była możliwość dzielenia się opiniami o książkach, a nawet szerzej o tematyce ogólnoliterackiej. W blogosferze poznałam wiele cudnych osób i dzięki niej poznałam, także Basię, Ewę Książkowkę, Edytę i Minerwę, z którymi postanowiłyśmy założyć blogo-forum Dyskusyje.

Będzie to forum na którym będziemy rozmawiać o tematach ogólnoliterackich. Jeśli chodzi o mnie to będę poruszać tematykę Nory Roberts, fantastyki i thrillera/kryminału - to przynajmniej na razie. Na forum możecie dyskutować, spoilerować, dopytywać na tematy przez nas poruszane. Mamy także czat do rozmówek i prosimy wszystkich, aby także tam proponować tematy do Dyskusji;) To nie będą recenzje, a typowe rozmówki. Ja już zacieram ręce, bo nie tylko kocham książki, ale także kocham o nich rozmawiać!
Już jutro na tapecie będziemy mieć Stephena Kinga, a jego "opiekunką" jest Ewa Książkówka - wszyscy, którzy ją znają wiedzą, iż uwielbia Kinga. Dlatego zapraszam - do dyskusji i zabawy;) A wszystkim ludziom dobrej woli, którzy dodadzą się do obserwowanych, polubią stronę na fb czy wkleją u siebie banerek, a przede wszystkim będą wpadać z góry dziękuję ja - Tusia czyli MK Czytuje oraz dziewczyny. Całuski dla Was. A teraz - klikajcie na banerek zobaczcie jak to wygląda  i koniecznie wpadnijcie jutro.




25 komentarzy:

Ewa Książkówka pisze...

Zapraszamy ludki kochane! :)

Marta Kor pisze...

;D

Caroline pisze...

Kocham Kinga, Uwielbiam Ewę, do usłyszenia jutro dziewczyny :)

Marta Kor pisze...

zapraszam i dziękujemy;))

Minerwa pisze...

Ja też, ja też! :D

Marta Kor pisze...

hahaha!

Edyta pisze...

Będę :D

Basia Pelc pisze...

i ja hihi:P

Joanna - Miętowe Listki pisze...

Fajny pomysł, ale zastanawia mnie dlaczego tak trudno dyskutować na blogach - przecież pod wpisem, w miejscu na komentarze można by ze sobą rozmawiać, a chyba 99% komentarzy, a tym samym komentujących nie stara się o dialog choćby, o dyskusji nie wspominając. Muszę przyznać, że czułam się tym przez jakiś czas mocno rozczarowana.

Ewa Książkówka pisze...

Czerwona jestem jak burak. ;) Dzięki! :D

Ewa Książkówka pisze...

Ciekawy problem poruszasz i myślę, że mogłybyśmy go wziąć na tapetę w jednym z wpisów, jeśli nie masz nic przeciwko. Co Wy na to siostry założycielki? ;)

Joanna pisze...

Ja oczywiście nie mam nic przeciwko, bardzo by mnie nawet pojawienie się tego tematu ucieszyło :)

Doomisia♥ pisze...

już zaglądam:))
na pewno będę jak będzie Nora:D

Maja B. pisze...

Już zajrzałam i poobserwowałam.
Życzę powodzenia!!!

Marta Kor pisze...

dzięki bardzo!

Marta Kor pisze...

na NR musisz jeszcze chwilę poczekać ale wpadaj poczytać o innych tematach

Marta Kor pisze...

Ja staram się rozmawiać, ale nasz blog nie będzie o konkretnych książkach a nurtach czy gatunkach, autorach, a poza tym nie chcemy spamować - wiele osób tego nie chce i nie lubi, ale faktem jest że mało osób podejmuje dialogi i czyta wpisy...myślę że możemy poruszyć ten problem;)) choć dla mnie to nie dotyczy literatury a charakterów ludzkich;))

Marta Kor pisze...

;DDDDD

Marta Kor pisze...

liczę na to;))

Joanna pisze...

Z tym, że nie wszyscy czytają wpisy trzeba się pogodzić i już dość moim zdaniem na ten temat powiedziano. Moim zdaniem po prostu ludzie mogliby czytać swoje komentarze nawzajem i się do nich odnosić. Wtedy to co mogą dać blogi miałoby większą wartość. I właśnie myślę, że w komentarzach można dyskutować na szersze tematy niż te poruszane w poście. Ja przynajmniej cieszyłabym się gdyby tak wyglądały komentarze w blogosferze i nie trzeba było tworzyć kolejnego bloga z myślą, że tam będziemy rozmawiać. A każdy post, na każdym blogu był zachętą do dyskusji.

prosperiusz pisze...

Marto! Wspaniała inicjatywa!

Camillie Eve pisze...

Na pewno zajrzę :)

I mam takie pytanie. Skąd wzięłaś licznik pokazujący ile czasu blogujesz? Bo przegrzebałam chyba pół internetu i znajduje tylko takie, które odliczają do czegoś...

Marta Kor pisze...

dziękuję!

Marta Kor pisze...

zapraszamy! co do licznika to sama zrobiłam dostała je także 7 moich top komentujących w prezencie;) poszukaj widgeta bloguję od albo strona istnieje już;)
pozdr

Marta Kor pisze...

cóż mogę Ci powiedzieć ja próbowałam to wprowadzić i czasem mi się udawało, ale w 80% nie więc...jest jak jest!