Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

wtorek, 17 września 2013

Recenzja filmu Riddick, świeżutki stosik i prawdziwa gratka dla fanów Kinga!

Recenzja: filmu Riddick, świeżutki stosik i prawdziwa gratka dla fanów Kinga! Jak to wszystko się łączy? To dość zawiła historia;P Pojechałam z mężem do miasta, aby kupił sobie spodnie...po drodze oczywiście zajechaliśmy do biblioteki;P i odebrałam zamówionego Carda...W Centrum  było kino, a my jako fani Vin Diesel'a oraz Pitch Blacka i Kronik Riddick'a postanowiliśmy zaszaleć i przejść się do kina;) na 3 część. Przed kinem była chwila, więc zajrzałam do Matriasa i znowu się obkupiłam o zgrozo - większość to książki wyznaniowe, ale w sumie każdą chciałam mieć;DDD Zapytacie jeszcze, a co z tym Kingiem??

Ano właśnie czekając na film ponad 20 min. leciały reklamy w tym filmu Carrie na podstawie książki Kinga o tym samym tytule. Poniżej dostaniecie porcję zwiastunów i zdjęcia stosika...Najbardziej jestem zadowolona z Draculi i "Pokoju Straceń" nie możemy także zapomnieć o "Rolandzie" czyli pierwszej części cyklu Mroczna Wieża Kinga czy Murakami'm. Odłożyłam "Milczenie owiec" będzie na następny raz;)) Zdecydowanie mam za słabą wolę....
Wracając do Riddick'a jak pisałam uwielbiam Vin'a (on zawsze wzbudza moja sympatię czy to grając XXX czy np. Toreto w Szybkich i Wściekłych - może być złoczyńcą a i tak go lubię;)) i ogólnie tę historię;) Odległe, zabójcze planety z niespotykaną nigdzie florą i fauną i prawdziwy riddickowski surwiwal. Jednak mimo świetnych efektów specjalnych i naprawdę dobrej gry aktorskiej, swoistych dla tej serii żartów - czułam się jakbym oglądała podrasowanego Pitch Black'a, który był świetnym, ale dla mnie zabrakło innowacji, świeżości, czegoś nowego. Ni mniej ni więcej to dobre kino akcji pełne trupów, flaków i akcji typu "prawdziwy amerykański bohater, którego żadna kula czy kieł się nie ima". Myślę, że wielbiciele gatunku obejrzą go z przyjemnością wczuwając się w swoisty dla tej serii klimat. 






I co o tym wszystkim sądzicie?? ;)))




Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

39 komentarzy:

Bacha85 pisze...

O filmie wypowiadać się nie będę, bo jakoś mnie nie kręci, ale Gra Endera to jedna z najwspanialszych książek, jakie znam!

prosperiusz pisze...

Podpisuje się pod Basią, a Draculę Stokera bardzo mile wspominam :)

Łukasz K pisze...

Sądzę, że podoba mi się Twój gust czytelniczy :D A to że Riddick jest podrasowanym "Pitch Black" to moim zdaniem świetna decyzja ze strony producentów.

Marta Kor pisze...

ona jeszcze przede mną, dlatego nie mogę się doczekać, ale najpierw stosiki biblioteczne;PP

Marta Kor pisze...

wiem wiem;P jeszcze tylko 3 książki z biblioteki i już się za nią biorę;))

Marta Kor pisze...

dziękuję! to jak nic musisz obejrzeć i powiedzieć co myślisz...jak pisałam PB także uwielbiam;DD

Minerwa pisze...

Jeeeej, "Dracula"! Ale faaaajnie. A co do filmu - koszmarnie brutalne. ;-)

Marta Kor pisze...

tak to do Twojego wyzwania, ale także polecana książka;PP

Barbara Pelc pisze...

Filmu jestem bardzo ciekawa. Carrie z moją ulubioną aktorką, oł jes. Ja na półce mam rolanda i 2 cz "Mrocznej wieży". Świetny stosik, oddawaj cholero jedna:D

Marta Kor pisze...

ja teraz mam 5 części mrocznej wieży;P i nie oddam! niet! hahahaha!

Marta Kor pisze...

a o jaką konkretnie aktorkę Ci chodzi??

Barbara Pelc pisze...

hehe :D

Barbara Pelc pisze...

Jak to o jaką - boską Julianne Moore w nowej "Carrie". Ale będzie hard core. Oglądałam oryginalną wersje z bodajże 74 roku - wspaniała. Tutaj jest troszkę uwspółcześniona - wiesz tel kom, tampony rzucane jej pod prysznic i te sprawy. Stara pewnie jest o niebo lepsza, ale skoro gra Moore (ta ruda matka) to film nie jest jeszcze u mnie na pozycji straconej.

Marta Kor pisze...

aaaaaaaaa! myślałam, że mówisz o tej dziewuszce;p też lubię tę aktorkę, a w której roli najbardziej ją lubisz;p??

Ewa Książkówka pisze...

Carrie w nowej odsłonie, super! :) Choć poprzednia wersja z 1976 roku z Sissy Spacek w roli głównej ma swój urok... :)

Piotrek pisze...

Carrie obejrzę na stówę, czekam na tę drugą ekranizacje coraz mocniej, jak fajnie, że premiera tuż tuż :) A za równy tydzień "Doktor Sen" - fani Kinga są rozpieszczani :D
Zazdroszczę Ci! Masz jeszcze całą Mroczną Wieżę przed sobą... Roland akurat jest najsłabszy, nie zniechęć się, jeśli Ci się nie spodoba. Choć ja akurat podczas czytania bawiłem się dobrze :)

rozalia sz. pisze...

ładny stosik, czytałam Grę Endera, ale nie powaliła mnie na łopatki ;) Pozdrawiam

Ewa Książkówka pisze...

A ja bardzo polubiłam tę książkę Carda. :)

Marta Kor pisze...

zobaczymy...zobaczymy...robi się coraz bardziej kusząca;DDDDD

Marta Kor pisze...

nie zrażę się King mnie do siebie przyzwyczaił;P

Marta Kor pisze...

wstyd przyznać ale kolejny film przede mną tzn. już go nie pamiętam;P i dobrze bo najpierw muszę

Edyta pisze...

Oglądałam "Kroniki Riddika" i całkiem przyjemnie się mi je oglądało, więc i ten film pewnie obejrzę :)

Edyta pisze...

Stosik, oczywiście cudny! :)
Ciekawa jestem wrażeń po "Grze ..." i po "Mrocznej ..." :)Właściwie to jestem ciekawa każdych wrażeń :P

Marta Kor pisze...

hahaha! ja także i to bardzo ! gra będzie na pewno szybciej bo to biblioteczna;))

Marta Kor pisze...

Pitch Black był wcześniej też świetny!!

Książkowa fantazja pisze...

Ze stosu czytałam Rolanda, bardzo przeciętny, ale zdradzę Ci, że następne tomy są o wiele lepsze, ale i bardziej spaśnięte ;0 Przyjemnej lektury, pozdrawiam :)

Kulturalna Blogerka pisze...

Oj zazdroszczę takiego stosiku, mam audiobook Gry Endera :)
http://qltura.blogspot.com

Zirtael pisze...

Świetny stos. :D Zgarnęłabym wszystkie książki. ^^
Mam straszna ochotę na ten film, a wszystko przez moją siostrę, która ciągle mi o nim gada.
Prowadzisz świetnego bloga i pod względem grafiki i treści. ;)
Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie. ;)

Marta Kor pisze...

daj znać jak przeczytasz - jestem ciekawa co tej książce myślisz

Marta Kor pisze...

dziękuję bardzo;)) już zaglądam

Marta Kor pisze...

tak słyszałam, ale podobno Mroczne Wieże się rozkręcają...

Barbara Pelc pisze...

Marta, swoją drogą, Vin Diesel zawsze wydawał mi się niebywale seksowny, i ten jego głos.:D

Mateusz Śnieżek pisze...

No muszę Ci powiedzieć, że nie zaskoczyłaś mnie tą kingowską gratką, bo o filmie wiedziałem już jakieś pół roku temu, jak nie więcej i z niecierpliwością nie mogę doczekać się premiery :D.
A co do Rolanda i jego Mrocznej Wieży to ja nadal nie mogę się przekonać... Coś nie mogę się przekonać do Kinga w typowo fantastycznej wersji ;p.

Miłego dnia :)!
Melon

Marta Kor pisze...

głos to on ma po prostu rewelacyjny!!

Marta Kor pisze...

domyślałam się, iż fani Kinga mogli o tym wiedzieć, ale są tacy co nie interesują się filmem a ekranizację chętnie by obejrzeli;))
pozdr

Caroline pisze...

"Roland" "Gra Ender" i "Pokój straceń" chętnie bym przygarnęła :)
u mnie już możesz obserwować, zapomniałam o tym całkiem ale już dodałam gadżet :)

Mateusz Śnieżek pisze...

Nie wiem, mogę się mylić, ale chyba miałaś najpierw na myśli książkę, a nie film ;p.

Marta Kor pisze...

tak! małe przejęzyczenie;P

Marta Kor pisze...

to fajnie a co do wybranych przez Ciebie książek powiem tylko o tak!!