Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

czwartek, 5 września 2013

Rozśmieszacz z "zamierzchłych" czasów na dziś

Dziś znalazłam w necie coś co przywołało wspomnienia i  niebywale rozśmieszyło. To wspomnienie z roku 2004? Jak Wam się podoba??




Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

18 komentarzy:

Edyta pisze...

Znam :D I niezmiennie wprawia mnie w doskonały nastrój :D

Ewa Książkówka pisze...

Pamiętam, fajniaste. :)

Marta Kor pisze...

;)

Marta Kor pisze...

;D mnie też;))

prosperiusz pisze...

Udane :-)

Pati Wąchała pisze...

"W środku dżungli, potężnej dżungli, lew stary mocno śpiiiii" XD

Kulturalna Blogerka pisze...

Haha :) stare czasy

Camillie Eve pisze...

Musiałam to widzieć spory kawał czasu po tym jak się pojawiło - bo kojarzę :) a w 2004 miałam siedem lat, więc raczej nie wtedy ;)

Mika pisze...

Ojoj:) ile razy na to nie patrzeć, bawi tak samo ^^

Barbara Pelc pisze...

och, jak ja to uwielbiałam i za każdym razem śmieję się strasznie:)

Marta Kor pisze...

prawda??;)

Marta Kor pisze...

haha!

Marta Kor pisze...

ja też! a ostatnio mi się przypomniało;)) a właściwie znalazło przez przypadek;))

Marta Kor pisze...

;)

Marta Kor pisze...

roznosi się po internecie i jest fantastyczne więc pewnie masz rację;)

Marta Kor pisze...

"stare" dobre czasy;D

Barbara Pelc pisze...

Martunia kolejne pytanie - lub prośba na posta. Jak wiesz (lub nie) współtworzę bloga Rosja w literaturze i pisząc tam posta, po kilku pierwszych zdaniach chcę złamać tekst i jak ktoś naciska CZYTAJ WIĘCEJ, to chciałabym, żeby przekierowało czytelnika na linka do mojej Czytelni. Czy wiesz może jak to zrobić? Mam nadzieję, że zrozumiałaś mój problem. Daj znać kochana, czy masz może pojęcie jak to zrobić - może post dla mnie?:) xxx

Marta Kor pisze...

zrobię ten post, a część informacji zamieściłam Ci już na G+