Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

wtorek, 3 września 2013

Sierpień w MK Czytuje oraz Wyzwania ,Akcje i Konkursy

Nie będzie to typowe podsumowania, ale bardziej post informacyjno-zachęcający. Książek w miesiącu sierpniu przeczytałam 20-cia  z czego połowa to Nora Roberts - na którą mnie znowu wzięło...recenzje jej książek będą się ukazywać powoli, gdyż nie chcę Was nią zarzucać. W Sierpniu ukazała się recenzja "Willi" oraz Seria W Ogrodzie jej autorstwa. Poza tym przeczytałam pierwszą część Wiedźmina - Ostatnie Życzenie, powtórnie Kolory Magii - Pratchett'a oraz Kolekcjonera Kości oraz Trzeci Znak. następnie sięgnęłam po cudną książkę Kwiat Śniegu i Sekretny Wachlarz - opowiadającą o tradycjach i obyczajach krajów Wschodu. Czytaliście lub będzie czytać także o Historyku - Kostovej, który jest połączeniem książki historycznej i fikcji dotyczącej Vlada Draculi. Następnie Pokazałam Wam zwiastun  filmu na podstawie książki Akademii Wampirów, opowiedziałam o grze StarCraft II i pozycji książkowej z nią związanej oraz przedstawiłam dreszczowiec Tożsamość. następnie Zajęłam się postem o Typowo Amerykańskich Filmach i moim TOP 5 w tej materii. Ten post wywołał lawinę komentarzy co mnie bardzo cieszy - lubię gdy takie zabawy się sprawdzają;) To by było wszystko z typowych postów, a miało być krótko...haha...to się nigdy nie udaje.

Poświęćcie mi jeszcze chwilę bo pragnę Was zapoznać z Akcjami, Konkursami i Wyzwaniami w których biorę Udział i do których Was szczerze namawiam;) Uważam, że Wyzwania nas motywują i pomagają poszerzać horyzonty...po co zamykać się w sztywnych ramach??



Najpierw krótka auto reklama, czyli Moje Wyzwanie z podlinkowaniem Czytamy Polecane Książki - do którego gorąco zachęcam - więcej o nim tutaj. Stwórzmy cudny spis polecanych nam pozycji;) Dodatkowo w Swojej zabawie z Żyrafą o moim wyzwaniu wspomina Basia z Czytelni i Minerwa, o których zabawach zaraz.

Muszę się także pochwalić po raz kolejny Wygraną u Ewy Książkówki w Kuferku. Książki, długopisik i cudna zakładka już są u mnie;) Jak zrealizuję zamówienie w Skworcu...napiszę o tym i obfotografuje Wam wszystko;) juhu...;DD Zachęcam do "Kuferkowania" się u Ewy. a W Skworcu już przejrzałam oferty i mam zamiar zakupić kilka fajnych egzotycznych przypraw, agar-agar, czyli zdrową wersję żelatyny oraz pewnie kilka herbat, bo po prostu je uwielbiam.

Basia Szaleje z Akcjami i Wyzwaniami. Dlatego Zapraszam do niej do zakładki o tutaj. I ruszajmy do Akcji. Czytajmy Lema, Literaturę Rosyjską, Anne Rice, S. Kinga i Listę BBC 100, do której stworzyłam banerek, ale prowokatorem, że się tak wyrażę tej akcji była Basia.

Minerwa rozpoczęła Wyzwanie: Cykl Wampirzy, czyli Wspierajmy prawdziwe Wampiry czytając i oglądając materiały o nich...czytajmy Stocker'a, Rice i oglądajmy Nosferatu czy Draculę Coppoli.


Na koniec chciałam podziękować wszystkim biorącym udział w Wyzwaniach i moich i zaprzyjaźnionych blogów. Osobą, które regularnie i okazjonalnie wpadają. To daje mi kopa i pozwala myśleć, iż zdarza mi się coś wartościowego lub fajnego napisać, choć uważam, że w tej dziedzinie talentu mi brak - za to zapału i chęci zabawy już nie- tego mam za dużo ;P W blogosferze znalazłam wiele cudnych osób i blogów, które dzielą te same pasje co ja. Wszystkim razem i każdemu z osobna jeszcze raz dziękuję.

P.S. Z uwagi na to, iż dla Moich TOP Komentatorów stworzone zostały i nadal dla części są tworzone liczniki proszę ich o informacje gdyby coś nie działało, albo chcieliby wprowadzić jakieś zmiany...to nie problem, a prezenty mają wyglądać dobrze i Wam się podobać, bo inaczej to nie ma sensu...przynajmniej dla mnie;)
P.S.2 Dodałam konto na Lubimy Czytać i od teraz książki w których jestem w trakcie czytania będą się okazywać za pomocą ich wklejek - choć muszę przyznać, że ten gadżet ma małe opóźnienia...
P.S.3 Miało być krótko, ale się nie udało...jak zwykle chce za dużo i za szybko ;PPDD


Pozdrawiam
xxx
Tusia

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

36 komentarzy:

Ewa Książkówka pisze...

Tusia na LC? Poproszę o namiary bym Cię mogła dodać do znajomych. :) Albo sama mnie dodaj: http://lubimyczytac.pl/profil/1636/ewa-ksiazkowka. Książki w widżecie aktualizują się raz na dobę z tego, co się orientuję. Kiedyś działo się to na bieżąco, a po "owocnych" zmianach dzieje się z opóźnieniem. ;)

P.S. Jeśli mogę małą uwagę zwrócić to nie Skwarcu a Skworcu. :) Literówka się wkradła. :)

Marta Kor pisze...

poprawiona literówka;P najmocniej i uniżenie przepraszam;P ale pisałam to szybciutko;P do znajomych na LC dodałam;) pozdr xxx

rozalia sz. pisze...

20 książek w jeden miesiąc to po prostu rewelacja, mi takiego wyniku chyba nigdy nie uda się osiągnąć. Przeczytałam w sierpniu jedną książkę Nory Roberts, ale nie jestem jej fanką tak jak Ty ;) Pozdrawiam i pomyślności we wrześniu.

Barbara Pelc pisze...

Tusiu, dziękuję pięknie za wspomnienie o mnie- to bardzo miłe z Twojej strony xxxx, chcę dodać jeszcze wyzwanie z Murakamim, niedługo to nastąpi:)
Cieszę się , że jesteś na LC - świetna stronka.
Widzę, że przeczytałaś już "Bibliotekarza" - i jak? podobał Ci się, czy się rozczarowałaś i chcesz mnie zlinczować?:) 20 książek - kurcze kiedy Ty to robisz, blogujesz, pracujesz, ja już nie wiem:) Co za efektywność. Piszesz bardzo ciekawie i od serca i z chęcią się Ciebie czyta:) I bardzo się cieszę, że na siebie natrafiłyśmy - chociaż szczerze Ci powiem, to nie wiem, czy Ty pierwsza zawitałaś do mnie czy ja do Ciebie - tak czy siak bardzo się cieszę, bo powstała między nami świetna blogowa przyjaźń. Buziak xx Blogosfera bez Ciebie nie byłaby już dla mnie taka sama i tak samo pociągająca. Miłego dnia x.

Barbara Pelc pisze...

Acha jakoś nie robię podsumowań, bo mam za mało postów miesięcznie:) Poza tym, to co teraz czytam, to ukaże się pewnie za kilka mcy - jak sama widzisz mam wiele pozycji już W KOLEJCE, a nie chcę codziennie publikować, bo szkoda mi czasu na codzienne wklepywanie postów:P:D Ale zaczęłam coraz bardziej lubić podsumowania, stosiki, ilości przeczytanym książek i obliczanie ilości przeczytanych stron - zabawne to, ale dość ciekawe jak często czytają inni.

Edyta pisze...

Też jestem na Lubimy czytac :)

Edyta pisze...

Wysłałam Ci zaproszenie - przyjdzie od asagao :)

Edyta pisze...

Tylko powoli mi idzie uzupełnianie przeczytanych książek ;)

Marta Kor pisze...

dodaje;)

Marta Kor pisze...

mi także;P

Marta Kor pisze...

dziękuję! a co do Nory Roberts...to wystarczy trafić na książkę z serii Harlequin i niekoniecznie można zostać jego fanką ja polecam jej kryminały czy książki z wątkiem fantastycznym;)

Marta Kor pisze...

Bibliotekarza mam jako "Teraz Czytam";P więc jeszcze Ci nie powiem;P tak LC jest świetne;), ale dopiero niedawno je odkryłam;) wiesz ujeżdżam do lekarzy i wtedy w poczekalniach mam czas;PPDD , a Norę uwielbiam i czytam średnio jedną jej książkę nad dzień...dziękuję bardzo za miłe słowa ja osobiście czuję tak samo;) xxx

Marta Kor pisze...

ja osobiście też się w to nie bawię, ale nie chciałam tylko pisać o konkurach, wyzwaniach i akcjach...a tak poza tym to polecam je robić...czemu? napiszę o tym posta...czyli o kilku łatwych sposobach "wypromowania bloga" - bezpłatnych i prostych;) mam nadzieje, iz kilku osobą się przyda...;)

Bacha85 pisze...

Gratuluję pięknego wyniku :) część przeczytanych przez Ciebie książek znam, części nie znam, tak czy inaczej z chęcią zerknę do recenzji :)
Wysłałam Ci też zaproszenie na LC (nie zgadniesz, jak podpisane;))

Marta Kor pisze...

już dodana;) i dziękuję;)) i zapraszam;)

Ewa Książkówka pisze...

Nie masz za co przepraszać, nie myli się tylko ten, kto nic nie robi. :)

Edyta pisze...

Dziękuję :)

Edyta pisze...

No i kto spamięta naraz wszystkie przeczytane książki! :P

Marta Kor pisze...

troszkę sobie żartowałam;D ale mimo co dzięki;))

Marta Kor pisze...

fakt...dodatkowo ciężko jest z opisem tych pozycji...;)

Barbara Pelc pisze...

tak, ale na LC jak weszłam to było w przeczytanych - to może jakoś źle spojrzałam?:)nieważne:)

Barbara Pelc pisze...

będę zatem czekała z ciekawością:)

Marta Kor pisze...

postaram się go dodać jutro bo to będzie kilku zdaniowy pościk;)

Marta Kor pisze...

może jakiś błąd;DD

Barbara Pelc pisze...

krótki, lecz konkretny:)

Barbara Pelc pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Barbara Pelc pisze...

tak, mój błąd, bo będąc na Twoim profilu w LC, pokazuje mi moją sytuację z książką, a nie Twoją. Nie wiedziałam o tym- ja przeczytałam, a Ty czytasz :D:D:D:P:P:P;)))))))) Silly me!

Marta Kor pisze...

tak właśnie tak;))

Marta Kor pisze...

czytam jestem na początku...na razie powoli się rozkręca, ale intryguje;)

Pati Wąchała pisze...

Żeby mi tak szczęście dopisywało do wygrywania :D

http://paticzyta.blogspot.com/

Marta Kor pisze...

na razie tylko 1 konkurs;) ale to i tak szczęście;))

Doomisia♥ pisze...

Już nie mogę doczekać się recenzji Nory Roberts♥
Gratuluję wygranej w Kuferku- i tu podpiszę się pod Pati- żeby tylko mieć szczęście i wygrywać:))
W wyzwaniu, biorę udział, lecz za czytanie poleconych książek, zabiorę się pewnie trochę później. Jak zobaczyłam mój plan lekcji na ten rok to się po prostu załamałam :DD
Zaprosiłam Cię też do znajomych na LC:)

Barbara Pelc pisze...

Tusia pamiętam, że dodawałaś posty z Kingiem i Murakamim - jak chcesz to dodaj mi linki do tych postów do mojej podstrony z wyzwaniami, ale proszę - byłoby świetnie jakbyś dodała do tych linków moje banerki i link do tej mojej podstrony z wyzwaniami. To tylko propozycja, jak Ci się nie chce, to rozumiem:)

Marta Kor pisze...

nie ma sprawy;)

Marta Kor pisze...

z chęcią;)

Marta Kor pisze...

dziękuję jeszcze raz! juz sprawdzam na LC, a co do NR to jak pisałam będę ją dawkować;))