Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

poniedziałek, 9 września 2013

Stosik wyzwaniowy, czyli co udało mi się upolować;)

Ze względu na Wyzwanie Czytamy Polecane książki, o którym możecie poczytać tutaj i do którego serdecznie zapraszam. W końcu mogłam odebrać zamówione książki w bibliotece.
A są to :
"Królowa Potępionych", którą poleciła mi Basia z Czytelni i Minerwa. Książka ta weźmie także udział w Wyzwaniach u dziewczyn.
"Rękę Mistrza" i posiadaną przeze mnie "Dolores Claiborne" Kinga polecane przez Ewę Książkówkę i Melona
"Mgły Avalonu" Polecane przez Edytę z Zapisków spod Poduszki
Jarku na "Grę Endera" muszę niestety jeszcze poczekać.



W stosiku Mam także Dotyk Śmierci J.D. Robb, który pojawi się na dniach jako recenzja - książkę tę czytam, któryś już raz i cierpię, gdyż nie mogę jej narazie kupić na własność - modlę się o wznowienie.


Dodatkowo przetrawiam cały czas "Kafkę nad Morzem" Murakamiego. Następna będzie "Dolores Claiborne" Kinga


Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

26 komentarzy:

Ewa Książkówka pisze...

"Rękę Mistrza" i "Dolores Claiborne" - o tak, tak, tak,tak! ;)

rozalia sz. pisze...

Też "przetrawiałam" "Kafkę nad morzem" ;D Pozdrawiam

Edyta pisze...

Ładny stosik wyzwaniowy :)
Czekam z niecierpliwością na post o "Kafce nad morzem"! Ja książkę tą już dawno przeczytałam i zawsze jestem ciekawa spojrzenia innych osób na moje lektury :)
Pozdrawiam :)

Barbara Pelc pisze...

o tak tak:) Dolores mam na półce, ekranizacja była świetna. A rękę mistrza miałam ostatnio w antykwariacie za pół ceny, ale nie miałam kasy:( To "Kafkę.." trzeba tak długo przetrawiać? Ale ciekawa jestem tej recenzji!

Barbara Pelc pisze...

A jak Ci się nie spodoba Królowa potępionych", to już nie wiem co:)

Mika pisze...

"Gra Endera" jest dość specyficzna, ale czytała się dość dobrze :)

Ann RK pisze...

Co znaczy "przetrawiam"? Taka dobra czy taka na nie?

Barbara Pelc pisze...

Chyba jednak dobra?! Marta?

Minerwa pisze...

Ojej, Anne Rice! Bardzo Ci dziękuję i cieszę się, że przeczytasz, nie mogę się doczekać Twoich wrażeń. :-)

prosperiusz pisze...

Ja również nie mogę się doczekać nowych recenzji :-)

Edyta pisze...

Mnie się wydaje, że dobra. racja? :)
Murakamiego zazwyczaj się przetrawia :)

Łukasz K pisze...

Wow, 2 książki Kinga - no czekam, czekam :)

Paulina Król pisze...

Za Książkówką i Barbarą! Obie książki czytałam i obie są super. Bardzo się od siebie różnią, ale... perełki ;)

kasjeusz pisze...

Czytałam kiedyś "Mgły Avalonu", spodobały mi się (teraz sobie pomyślałam, że chętnie zdobyłabym je na własność, wcześnie jedynie wypożyczyłam z biblioteki), będę zatem czekać na twoje wrażenia. ;)

Edyta pisze...

A mini serial widziałaś?

Książkowa fantazja pisze...

Kinga coraz bardziej cenię, jednak "przetrawiam" cykl "Mrocznej wieży" jak na razie ;) a "Kafkę" czytałam i bardzo mnie wciągnęła, ten styl, baśniowość połączona z realizmem, specyficzny pisarz, którego się kocha, albo nie cierpi, ja zaliczam się do tej pierwszej grupy zdecydowanie :) Pozdrawiam :)

Marta Kor pisze...

Kafka może jeszcze dziś - jestem już na końcówce...co do Kinga to wiecie że go uwielbiam;)

Marta Kor pisze...

tak jest nad czym myśleć;P

Marta Kor pisze...

jestem pewna, że ta mi się spodoba bo czytałam inne kroniki wampirze;DD

Marta Kor pisze...

zakręcona jak rogalik babuni;DD jeszcze czytam, ale będzie albo genialna albo tragiczna;DD

Marta Kor pisze...

słyszałam;) spokojnie czekam w kolejce w bibliotece;))

Marta Kor pisze...

ja także je widziałam kosztują ok 50 zł więc jeśli będą naprawdę dobre to zakupię jak nic;P a serialu ja nie widziałam;)

Marta Kor pisze...

pierwszy King może jeszcze w tym tygodniu;))

Marta Kor pisze...

a dziękuję;)

Marta Kor pisze...

już od dawna się za nią zabieram potem Lestat i Drakula Stockera;))

Marta Kor pisze...

ja mam pierwszą część i ostatnie cztery(przez przypadek) więc za niego się zabiorą...co do Kafki to czekam na zakończenie jeszcze ok 80str;))))