Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

niedziela, 15 września 2013

Wygrana w Konkursie u Ewy

Jak wiecie, bo wspominałam już o tym wcześniej wygrałam konkurs u Ewy. Teraz pragnę podzielić się moimi nagrodami. Skorzystałam także z kuponu na 30 zł w Sklepie Skworcu - zamówiłam oczywiście za więcej;P, bo uwielbiam przyprawy i herbatki, kto przegląda MK Gotuje lub FLAS wie o tym. Produkty przyszły szybciutko, a ja zabrałam się od razu za ich wypróbowywanie. Kupiłam Agar-Agar, który jest "roślinnym" zamiennikiem żelatyny, garam masala do potraw indyjskich, które uwielbiam oraz Inulinę, która może służyć za słodzić. Poza tym 3 opakowania herbat. Moja ulubiona, którą już nie raz kupowałam - czyli soczyste winogrona jest wyborna. Co do Ewci to zobaczcie sami co dostałam. Ptaszydło, Atomowe Dziewczyny, cudną zakładkę i długopisik;) Jeszcze raz dzięki bardzo i mam nadzieje, że moja passa na tym się nie skończy;P...tak czy inaczej warto jest brać udział w takich konkursach.



Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i zapraszam jutro na post o "Tańczącym Trumniarzu" Deaver'a...to dalsze losy naszych bohaterów z Kolekcjonera Kości.








Aha na koniec mała uwaga - widzę, że powiększyła mi się lista Obserwatorów z czego się niezmiernie cieszę <3, ale niestety mam problem z niektórymi z Was, bo klikając nie widzę nazwy bloga, który/jeśli prowadzicie, więc jeśli u kogoś nie byłam niech da znać;)
EDIT!
Aha jest to mój setny post;DDDDDD

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

16 komentarzy:

Minerwa pisze...

Jeszcze raz gratuluję. :-)

Marta Kor pisze...

dzięki!!

Camillie Eve pisze...

Gratuluję :) a "Dziewczyny atomowe" sama bym przeczytała ;)

Marta Kor pisze...

dziękuję! myślę, że niedługo do nich zajrzę;))

Edyta pisze...

Gratuluje wygranej oraz 100 postu! :)
Świetna zakładka!

Edyta pisze...

Aaaa, i ja zapewne też kupiłabym w sklepie z herbatami i przyprawami za więcej niż wygrany bon :D

Marta Kor pisze...

dziękuję <3

Marta Kor pisze...

haha! bratnia duszo xxx

Sebastian Kukla pisze...

Gratuluję :) I czekam na recenzję Tańczącego Trumniarza, którego czytałem kilka lat temu i chętnie odświeżę sobie jego treść :)

Marta Kor pisze...

dziękuję;))

Barbara Pelc pisze...

Cudne wszystko, zzieleniałam z zazdrości za ptaszydło i zakładkę:D Gratulacje!!!

kasjeusz pisze...

Również gratuluję! ;) Ach, te "Dziewczyny atomowe": znów je widzę i znów boleję nad tym, że w najbliższym czasie ich nie zdobędę (wydałam już wszystkie pieniądze, jakie przeznaczyłam na książki w tym i w następnym miesiącu).

Marta Kor pisze...

dziękuję Kochana!!

Marta Kor pisze...

tak każdy z Nas boryka się z tym problemem...tyle książek a tak mało kasy i czasu na nie...;DDDP

Sylwuch pisze...

Gratuluję i zazdroszczę "Ptaszydła", bo "Dziewczyny atomowe" mam i akurat czytam. :) A Skworcu posiada same pyszności...

Marta Kor pisze...

dziękuję bardzo!