Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

czwartek, 5 września 2013

Wyzwanie: Czytamy Norę Roberts

Witam. Praktycznie od zawsze czytuję Norę Roberts, która pisze, także pod pseudonimem J.D. Robb.  Dlatego postanowiłam założyć to wyzwanie. Zapraszam Wszystkich chętnych. Poniżej klikając na banerek akcji przeniesiecie się do podstronki, w której jest wszystko ma temat tego wyzwania. Tam znajdziecie także banerek. Zachęcam gorąco.
Dla osób nie zainteresowanych Wyzwanie Czytamy Norą Roberts - polecam Wyzwanie Czytamy Polecane Książki(klik)

Zasady:

1. Możecie podać linki do postów-recenzji od stycznia 2013 r. 
2. Proszę o zamieszczenie banerka lub/i podlinkowania go do tej strony w poście biorącym udział w wyzwaniu.
3. Ramy czasowe: Przeczytam przynajmniej jedną książkę Nory Roberts raz na pół roku.
4. Ja podlinkuje Wasze blogi i posty-recenzję, więc będzie mi miło jeśli banerek zagości na Waszych blogach.

książki przeczytane-zamieszczone na blogu MK Czytuje do dziś






                       
                           
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts oraz Wyzwanie Biblioteczne. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 

23 komentarze:

Edyta pisze...

Chętnie wzięłabym udział, bo Nory Roberts zupełnie nie znam. A może by mi się spodobała? :)
Czy możesz mi polecić coś w sam raz na początek, to bym sobie poszukała tej pozycji?

Marta Kor pisze...

Trylogia Kręgu - masz link powyżej! to romans połączony z fantastyką;))

Edyta pisze...

Dziękuję :)

Edyta pisze...

W takim razie podejmę się również tego wyzwania :)

Barbara Pelc pisze...

Jak raz na pół roku, to mnie dopisz xx:)

Barbara Pelc pisze...

Super - będę miała większą motywację, by po nią sięgnąć, tak jak obiecałam Ci wcześniej!:)

Barbara Pelc pisze...

Tylko się nie śmiej, że już przesadzam, ale zrobię jeszcze wyzwanie z Pilipiukiem - mam jego kilka książek na półce:)

Edyta pisze...

A ja mam Dukaja :P

Camillie Eve pisze...

Jeszcze nie wiem czy wezmę udział, zastanowię się :) Nie czytałam jeszcze nic Nory Roberts ale słyszałam wiele dobrego o trylogii Znak Siedmiu :)

Doomisia♥ pisze...

Chętnie dołączę się do wyzwania:))))
Bo uwielbiam Norę Roberts♥
Dla mnie jedna książka pani Roberts na pół roku, to stanowczo za mało:)))

rozalia sz. pisze...

O ciekawe, niedawno przeczytałam "Teraz i na zawsze", ale to wyzwanie jest raczej nie dla mnie. Ale pozdrawiam i powodzenia ;)

Marta Kor pisze...

podopisuję Was;)

Marta Kor pisze...

hahahahahahaha! Brat mi pożyczył 3 książki Pilipika;DD ale jak tak dalej pójdzie to będziemy czytać tylko to co w wyzwaniach:DD

Marta Kor pisze...

możesz czytać 5 w tygodniu - nieważne;P to jest po prostu minimalna wartość

Marta Kor pisze...

dopisuję

Marta Kor pisze...

a proszę! mam nadziej że przypadnie do gustu;))

Marta Kor pisze...

ja ją bardzo lubię , ale uważam, że Trylogia Kręgu jest lepsza! a zapraszam także do Wyzwania Czytamy Polecane Książki

Marta Kor pisze...

To zapraszam do Wyzwania Czytamy Polecane Książki!!

Marta Kor pisze...

wiesz że nie musisz się "przymuszać", a dodatkowo polecę Ci trylogię Kręgu - tę co poleciłam Edycie to jedna z moich ulubionych;)

Barbara Pelc pisze...

jak nie zapomnę to dopiszę do reszty ale to dopiero jak skończy się wrzesień i skończy się post z żyrafą Tosią z poleceniami:)

Doomisia♥ pisze...

wiem, wiem, ale co za dużo to też niezdrowo :)))

Marta Kor pisze...

fakt! ;)

Caroline pisze...

chętnie dołączę! Kiedyś już czytałam książki Nory Roberts, a ostatnio przypomniałam sobie o niej dzięki książce "Duma i zauroczenie" (opinia u mnie na blogu), aktualnie czytam drugą część "Miłość i przeznaczenie". Myśle, że to wyzwanie idealnie dla mnie :)