Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

środa, 9 października 2013

Jedyna Taka Noc - Nora Roberts

Dziś Nora Roberts i jej "Jedyna Taka Noc" składająca się z dwóch krótkich opowieści: "Dom na Gwiazdkę" oraz "Niczego Więcej Nie Pragnę".
Pokrótce....;P
Jason Law zdobywszy międzynarodową sławę jako reporter wojenny, po 10 latach wraca na "stare śmieci" by spotkać się z ukochaną z młodości, o której nie mógł przestać myśleć....Faith jest już rozwódką i matką 10-letniej córki, prowadzi swój sklep i kocha ich rodzinne miasteczko. Czy cudownie świąteczne dni wymażą złe wspomnienia i okażą się czasem wybaczenia i miłości??
Zek i Zak to dwaj 6-letni bliźniacy, których wychowuje samotnie Mac... Ponieważ zbliża się kolejna gwiazda chłopcy wspaniałomyślnie rezygnują ze sporej listy prezentów w liście do mikołaja i proszą jedynie o dwa rowery oraz mamusię;PD, która koniecznie musi być blondynką, kochać psy i umieć piec ciasteczka. Ich nowa nauczycielka muzyki Nell wydaje się idealna do tego zadania...tylko co na to zapracowany tato?

Postanowiłam zaprezentować Wam tym razem typowy romans Nory Roberts. Są to dwie historie miłosne, przy których wzruszymy się, naśmiejemy co nie miara i odprężymy. Znacie kogoś kto lubi romanse? To idealny prezent dla takiej osoby np. na święta. "Jedyna Taka Noc" spełnia swoje zadanie czyli: bawi, cieszy i umila czas. Nie jest to zdecydowanie literatura ambitna, z głębokim przesłaniem, mnóstwem przenośni i prawd życiowych. To romans na zimowy wieczór z kubkiem kakao.
Jeśli planujecie rozpocząć swoją przygodę z Norą Roberts, a nie lubicie typowych romansów zdecydowanie polecam Wam zacząć od innych książek tej autorki np. "Mrocznych Tajemnic" , "Prawd i Zdrad" czy Trylogii Kręgu, które uwielbiam.
Jeśli kochacie romanse, szukacie czegoś odprężającego, nieskomplikowanego, lekkiego i zabawnego to lektura dla Was. To także lektura dla osób lubiących krótkie pozycje - po prostu dla nie mający czasu, a kochających czytać.
W obu historiach poznajemy świetne dzieciaki, których zachowanie rozśmieszy Nas do łez, a dorośli? To ludzie z krwi i kości, którzy tak jak każdy z Nas pragną miłości, bezpieczeństwa i rodziny. Jeśli ktoś mówi inaczej nie jestem w stanie mu uwierzyć... każdy z Nas pragnie akceptacji i kogoś kto będzie z nami i nie musi to być partner życiowy. I co o niej myślicie, ktoś się skusi??
<<Przeczytaj fragment>>

W piątek zapraszam na recenzję "Pokoju Straceń" J. Deavera

Jak widzicie - wprowadziłam Disqus, który mnie skusił tą funkcją komunikacji i informowania o odpowiedziach emailem;) Komentować może każdy. Klikacie na znaczek bloggera w komentarzu i możecie jako "bloggerzy" komentować;P lub jako anonimy - jak kto woli ;) Będzie tylko trochę zamieszania z poprzednimi komentarzami, bo są nie po kolei;)

Jedyna Taka Noc, Nora Roberts, Mira, Warszawa 2008, s.239
Dla zainteresowanych 18-10-2013 Wydawnictwo Mira wypuszcza wznowienie tej pozycji

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje  w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts. Pozdrawiam Ciepło Marta Kor - MK Czytuje

Wyzwania: Czytamy Norę Roberts

32 komentarze:

Ewa Książkówka pisze...

Widzę zmiany. :) Jak dla mnie tak jest lepiej. :) A Nora? Może kiedyś... :) Czekam na piątek! :D

Edyta pisze...

Sądzę, że książka byłaby dobrym prezentem dla mojej mamy :) Ona lubi się czasami tak zupełnie zrelaksować z dobrym i prostym romansem w ręku.

Edyta pisze...

Kto wie, może sama kiedyś sięgnę po romans Nory :D

Marta Kor pisze...

zapraszam zapraszam...a co do tej lektury to raczej nie dla Ciebie ale Mroczne Tajemnice czy Prawdy i Zdrady...może może;)

Marta Kor pisze...

jak pisałam jest wznowienie tej książki, ale stare wydania też są dostępne...więc czemu nie??

Marta Kor pisze...

Jak spodoba ci się Trylogia Kręgu i będziesz chciała przeczytać typowy romans to już Ci ja jakiś polecę;PP bo z jej typowych romansów na te 90-parę sztuk to ja mam ze 4 ulubione;))

awiola pisze...

Cenię sobie książki tej autorki, a na romanse mam ochotę od czasu do czasu.

Doomisia♥ pisze...

nowy wygląd bloga zdecydowanie na plus :)
ja jedynie zmieniłabym położenie tych "podstronek". Moim zdaniem zamiast na górze powinny być pod nagłówkiem.
Ot taka drobna uwaga :)

Mam w planach tę książkę( jako że widziałam ją na stronie harlequina- wznowienie:D), ale solennie sobie obiecałam, że następna w kolejce będzie Trylogia Znak Siedmiu. Od dłuższego czasu mam na nią ochotę, a zawsze coś się między nas wpychało. A to jeden romans Nory, a to kolejny i tak jakoś wyszło :D

Minerwa pisze...

Wygląd - jak już mówiłam - w porządku. A do romansów może kiedyś się przekonam. :-)

Marta Kor pisze...

przestawiły się;P

Marta Kor pisze...

czekam na to z niecierpliwością

Marta Kor pisze...

a było odwrotnie a co do TZS to jest meega fajna;) więc czytaj

Marta Kor pisze...

to może może??

kasia23112511 pisze...

Kiedyś czytała więcej romansów - teraz stawiam raczej na inne pozycje, ale dla odprężenia czemu nie ;) Nory Robert czytałam tylko jedną (a przynamniej o jednej pamiętam) książkę - "Nic na bagnach Luizjany" i miło wspominam :) Nawet mam ją gdzieś w domowej biblioteczce :)

kasia23112511 pisze...

Roberts*
Głodna jestem i "s" sobie zjadłam, wybacz :D

Basia Pelc pisze...

Wiesz co, romansy to tak sobie, ale ja tak uwielbiam krótką formę opowiadań, że nawet bym i przeczytała:)

Pauline Veronique pisze...

Bardzo lubię styl Nory Roberts, a jedną z moich ulubionych książek jej autorstwa jest "W samo południe" :) ta też zapowiada się interesująco ;)

Lustitia pisze...

A ja nie skuszę sie na tą ksiażkę - przynajmniej na razie, bo planuję poznać Norę przez Trylogię Kręgu. Tak na początek. :) Ale widzą że to typowo kobieca literatura, nie wiem jak mi się będzie ją czytało, bo zbyt wiele takich utworów nie czytam... :D

Marta Kor pisze...

nie szkodzi...jeśli Noc na bagnach..." Ci się podobała - to te wymienione przeze mnie pozycję także przypadłyby Ci do gustu;)

Marta Kor pisze...

Basieńko myślę, że raczej byś je zjechała, bo lubisz opowiadania, ale lubisz literaturę ambitną, więc...;D ale jak najbardziej zachęcam jeśli gdzieś trafisz - może się uzależnisz...

Marta Kor pisze...

czytałam - tak jest dość fajna, ale według mnie są lepsze;P więc czytaj Norę czytaj i sama się przekonaj;P

Marta Kor pisze...

koniecznie! koniecznie! i czekam na recenzję Trylogii Kręgu bo ją uwielbiam;D

Dominika Anna pisze...

Nora mnie nie zachwyca. Pisze dobre czytadła i tyle. :)

Marta Kor pisze...

może po prostu trafiłaś na złe książki... poza tym ja się tą pozycją nie zachwycam... zawsze piszę, iż wolę inne jej pozycje

Basia Pelc pisze...

hehe:) zjechała:D W sumie masz troszkę racji, ale może kiedyś najdzie mi ochota:)

Katarzyna Meres pisze...

Nigdy nie czytałam Nory, a mam ją w planach. Następnym razem w bibliotece wezmę jakąś jej książkę, być może będzie to ta :D Ostatnio poszukuję jakiś opowiadań, a te wydają się być piękne :)
Pozdrawiam!

Recenzje Kiti pisze...

Nie wiem dlaczego, ale mam jakieś złe wspomnienia z tą autorką.

DżoanaKa pisze...

"To romans na zimowy wieczór z kubkiem kakao." - aktualnie niczego innego mi nie potrzeba. Choć do zimy jeszcze trochę czasu. Już myślałam, że choróbsko obskoczy wszystkich, a mnie pominie. Niestety. W każdym razie w końcu odważyłam się pożyczyć jedną z książek autorki. Wzięłam pierwszą z brzegu... "Błękitna dalia". I jak się okazało z moją intuicją nie jest tak źle, bo to pierwsza część trylogii :) Zobaczymy co wyjdzie z czytania autorki.

Marta Kor pisze...

ja także pozdrawiam;))

Marta Kor pisze...

trudno;)

Marta Kor pisze...

zapraszam;D do lektury;P

Marta Kor pisze...

ta jest całkiem fajna! jestem ciekawa Twojej opinii;)