Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

niedziela, 20 października 2013

Konkurs - rozdawajka na MK Czytuje

Witam Was serdecznie! Pół roku minęło strasznie szybko i z tej oraz innych okazji postanowiłam zrobić konkurs - rozdawajkę. Poniżej znajdziecie zasady oraz banerek akcji.

Zasady:
1. Konkurs organizuje Marta Kor - MK Czytuje z bloga: mkczytuje.blogspot.com
2. Konkurs trwa od 20.10-20.12.2013 roku do godziny 23:59. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na blogu do 23.12.2013
3.  Nagrodą w konkursie są 2 egzemplarze książek (po jednym dla każdej z wygranych  osób) z poniżej zamieszczonego zdjęcia. Wyjątek stanowią 2 książki Anne Rice, które traktowane są jako 1 pozycja.




4. Nagrody zostaną wysłane na koszt organizatora konkursu do 14 dni od daty otrzymania adresu do wysyłki. Warunkiem przesłania nagrody jest podanie przez zwycięzcę adresu, pod który należy ją wysłać. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 14 dni nie poda adresu, pod którym ma zostać wysłana nagroda, spośród pozostałych uczestników zostanie wyłoniony kolejny laureat.
5.Należy zamieścić w widocznym miejscu na swoim blogu lub profilu na FB baner konkursowy (podlinkować go adresem konkursu)
6. Zadanie konkursowe:
W terminie: od 20.10-20.12.2013 roku do godziny 23:59 umieścić 3 wybrane przez Was tytuły książek z listy  i napisać w kilku zdaniach dlaczego właśnie te książki wybraliście.

7. Formularz zgłoszeniowy:

  •  Standardowa formułka "zgłaszam się"
  •  nick
  • email
  • adres, gdzie znajduje się banerek
  • odpowiedź na pytanie konkursowe

8. Nie ma obowiązku polubienia bloga na FB i dodania do G+ oraz obserwatorów, ale wszystkim, którzy to zrobią bardzo dziękuję. Będę, także bardzo wdzięczna wszystkim osobą dobrej woli, którzy rozprzestrzenią informacje o konkursie poprzez udostępnienie posta o nim, napisanie o nim na swoim blogu itp.

Ale, ale to nie byłabym ja gdyby nie było jakiejś niespodzianki;P Po pierwsze jeśli do konkursu zgłosi się więcej niż 35 osób oddam 3, a nie 2 pozycje książkowe. Po drugie poniżej widzicie zdjęcie z moimi TOP komentatorami i to Ci z nich, którzy wezmą udział w konkursie otrzymają podwójną szansę. Jak widzicie to nie TOP 15, a 17 - wiedziałam, po prostu wiedziałam, że to się kiedyś stanie i Basia oraz Edyta się rozdwoją;P Uwielbiam Was dziewczyny xxx.

Pozdrawiam i Zapraszam do zabawy.
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje  w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts. Pozdrawiam Ciepło Marta Kor - MK Czytuje

Wyzwania:-

73 komentarze:

Basia z Czytelni pisze...

Dal Ciebie mogę się nawet i roztroić:)
Zgłaszam się
nick: wpiszmy tak: CZYTELNIA U BASI PELC
Email: pelc.barbara@wp.pl
adres, gdzie zaraz wrzucę banner to http://basiapelc.blogspot.com/
polecam Ci trzy książki "Morfina" Twardocha, "Rok 1984" Orwella, jeżeli jeszcze nie czytałaś oraz jakąkolwiek książkę Amelie Nothomb np. "Pewna forma życia" - dlaczego one? Bo po Twardochu dalej nie mogę dojść do siebie, po Orwellu moja głowa nie może pojąć tego geniuszu jaki tkwił w tym człowieku, bo Nothomb to mistrzyni formy nad treścią, którą się albo kocha albo nienawidzi - krótkie powieści, które Cię zaszokują. Mam nadzieję, że o to chodziło w zadaniu, bo nie do końca je zrozumiałam.
A z książek wybieram 3: "Cień wiatru", "Obsesja" i "Mściciel"
Obserwuję, lubię, kocham i takie tam:)

ksiazkowka pisze...

Zgłaszam się
Ewa-Książkówka
ksiazkowka@gmail.com
Boczna szpalta mojego bloga "Akcje, konkursy itd."
"Obsesja" Spindler, bo jeszcze żadnej książki tej autorki nie czytałam, a chciałabym. :)
Murakami, bo chciałabym znów dać mu szansę.
"Lodowaty grób", bo w ogóle autorki nie znam.

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

mnie wczoraj nie działam;) Pozdrawiam i przyjęłam zgłoszenie;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

zgłoszenie przyjęte;) ale myślałam, że może na Mściciela się zdecydujesz;P czytałaś??:)

ksiazkowka pisze...

Nie czytałam, ale opis jakoś mnie do końca nie skusił i wytypowałam właśnie te trzy. :)

Cyrysia pisze...

Zgłaszam się.

nick:cyrysia

mail: krysia2304@buziaczek.pl

banerek umieszczony w zakładce : Blogowe konkursy- http://cyrysia.blogspot.com/p/blogowe-konkursy.html

3 wybrane przez Was tytuły książek i napisać w kilku zdaniach dlaczego właśnie te wybraliście.
-odp. Na pierwszym miejscu pragnę poznać ,,Grzechy'' P. Jordan, gdyż jak do tej pory żadna książka tej autorki mnie nie zawiodła i liczę, że tym przypadku będzie podobnie.
na 2 pozycji uplasowałam ,,Mściciela'', gdyż intryguje mnie jego tytuł i podejrzewam, że będzie to książka utrzymana w mrocznych, niebezpiecznych klimatach tak, jak lubię.
pozycja 3 to dzieła A. Rice, gdyż lubię motyw aniołów, więc odnalazłabym się tutaj znakomicie.


Pozdrawiam!!!

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

ja bardzo lubię tego autora;) Obsesję i Lodowy Grób czytałam;) Murakami przede mną ale mam ją na półce w liczbie mnogiej więc;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

świetnie! zgłoszenie przyjęte;))

Edyta pisze...

a, to wszystko przez bloggera, to rozdwojenie :P

Edyta pisze...

Super, zrobiłaś konkurs, dzięki któremu można dostać dodatkowy prezent od Mikołaja :DDD

Edyta pisze...

Zgłaszam się :)
nick: Edyta (Zapiski spod poduszki)
Email: spod.poduszki@gmail.com
adres, gdzie będzie można znaleźć banner to http://zapiskispodpoduszki.blogspot.co/


Wybieram:
"Cień wiatru", bo ciągle mi coś staje na drodze i nijak nie mogę kupić, czy pożyczyć tej książki. A tak może się uda i będę miała na własność :)

Rice - polubiłam ją za czarownice Mayfair i Lestata, a tych nie miałam okazji przeczytać. Chcę się przekonać, czy miałam czego żałować, czy może należało sobie odpuścić ;)


"Lodowaty grób" podoba mi się okładka i opis :P


Rozprzestrzeniłam na FB, twitterze, G+ :)


Buźka :*

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

zgłoszenie przyjęte;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

tak termin jest dość długi, ale jakby coś to chcę zdążyć wrócić ze szpitala;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

;*

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

zgłoszenie przyjęte;)

Kiti pisze...

zgłaszam się
Recenzje Kiti
recenzjekiti@gmail.com
https://www.facebook.com/RecenzjeKiti oraz na recenzje-kiti.blogspot.com w zakladce konkursy

Wybieram:
Mściciel - czytałam ,,Presję" tego autora i bardzo mi się podobała. Chcę poznać dalsze losy detektywa;)
Obsesja - siostra bardzo lubi jej twórczość, chciałabym jej sprawić miły prezent
Grzechy - również dla siostry, która chciałaby mieć tą pozycję w swojej biblioteczce;)

Ann RK pisze...

Basia, Ty gaduło! :P

Anita pisze...

Zgłaszam się :)
nick: nitka
e-mail: a.baca@onet.pl
baner wstawiony na blogu http://mojaokladka.blogspot.com/

Wybieram:
"Cień wiatru" - ponieważ ostatnio fascynuje mnie hiszpańska literatura, a o autorze słyszałam wiele pochlebnych opinii;
"Lodowaty grób" - gdyż kryminały z domieszką wątków paranormalnych często są klasą samą w sobie... Chcę się przekonać, czy ten również;
"Grzechy" - ponieważ literatura opowiadająca o perypetiach miłosnych w XIX i XX wieku bardzo wciąga.

Pozdrawiam :)

Edyta pisze...

Dla mnie to plus, nie minus :) Termin, a nie Twój pobyt w szpitalu oczywiście!

Edyta pisze...

Mam nadzieję, że na Święta wrócisz do domu i męża!!! :)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

zgłoszenie przyjęte;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

zgłoszenie przyjete;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

dziękuje i ja mam taką nadzieję;) jakby co dam znać, albo Łukasz obskoczy konkurs;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

tego jej nie brakuje;) zapraszam do zabawy ;)

Basia z Czytelni pisze...

Jak się czasami rozkręcę, to końca nie widać :P;)

Meg Sheti pisze...

Zgłaszam się! :)
nick: Meg Sheti
e-mail: shetani11@gmail.com
Baner dodany :) www.sheti-shetani.blogspot.com

Wybieram:
Anne Rice - uwielbiam tą autorkę, więc z chęcią zapoznałabym się z tymi jej pozycjami, tym bardziej, że słyszałam baaaardzo różne opinie.

Relikwiarz - Noo.. ci panowie są znakomici! Poza tym agent Pendergast to mistrzostwo! :D

Obsesja - A jakoś tak na nią padło, bo chciałabym zapoznać się z tą autorką :)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

zgłoszenie przyjęte;)

Sebastian Kukla pisze...

Zgłaszam się :)

Nick: Temporada

seba.kukla@gmail.com

Baner dodany na głównej stronie: http://temporrada.blogspot.com/ i na Facebooku: https://www.facebook.com/TemporaMutanturEtNosMutanturInIllos

"Cień wiatru", gdyż kiedyś już zacząłem ją czytać, a wypadałoby dokończyć :)

"Kronika ptaka nakręcacza" - odpowiada mi styl pisarza, a do tego tytuł książki jest intrygujący :)


"Obsesja" - wybrałem ją, ponieważ z pozostałych książek wydała mi się najciekawsza :)


Pozdrawiam

Nefmi pisze...

Zgłaszam się!
Nick: Nefmi
nefmisblog@onet.pl
Baner: http://readwithnefmi.blogspot.com/p/konkursy.html

Wybieram:
Na pierwszym miejscu stawiam Anne Rice - uwielbiam tę autorkę i jej twórczość, a o tych książkach słyszałam i od dawna chciałam je przeczytać :) A poza tym uwielbiam "anielskie klimaty", więc myślę, że świetnie bym się w nich odnalazła :)

Drugą pozycją są "Grzechy" - przeczytałam już kilka książek tej autorki i chętnie przeczytam również tą :)
I na końcu "Cień wiatru" - bardzo lubię twórczość Zafona, więc i tę książkę chętnie przeczytam :)


Pozdrawiam!

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

zgłoszenie przyjęte

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

zgłoszenie przyjęte;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

zgłoszenie przyjęte;))

prosperiusz pisze...

:)

natanna pisze...

zgłaszam się

gut.anna1@gmail.com

http://natanna-mojezaczytanie.blogspot.com/
1/Cień wiatru Zafona, bo:
jeszcze nie czytałam nic Zafona a wiele dobrego o nim czytałam na blogach

nie będę raczej nigdy w Barcelonie a marzy mi się wędrówka jej ulicami a z książką bym to zrobiła
2/ Książki Ann Rice, by się dowiedzieć dlaczego ja tak lubicie czytać
3/ Mścicie, bo wydaje mi się najciekawsza wśród tych, z których jeszcze mogę wybrać.


Załączam pozdrowienia.

natanna pisze...

Oczywiście miał być Mściciel

Andra D pisze...

Zgłaszam się.
email: noweinka@gmail.com
Banerek konkursu:
- blog: http://inna-perspektywa.blogspot.com/ (w belce polecanych akcji,po prawej)
- facebook: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=540123819402544&id=407446412670286
Wybór:
1. Carlos Ruiz Zafón - "Cień wiatru": Czytałam już "Księcia mgły", ale nie zrobił na mnie jakiegoś kolosalnego wrażenia. Należę jednak do osób, które dają drugą szansę autorom, szczególnie jeśli książka jest tak dobrze oceniana.
2. Mark Billingham - "Mściciel": Książka wygląda na dość przeciętną, ale ciekawą. Cóż, wiadomo, że człowiek, który chce się zemścić nie postępuje zwykle racjonalnie, co powinno gwarantować sporą dawkę adrenaliny.
3. Erica Spindler - "Obsesja": Przyznam się - wybrałam książkę z przekory. Widziałam Twoją ocenę na LC i aż mnie korci sprawdzić, czy moja ocena będzie bliższa Twojej gwiazdce czy ocenie innej książkowej znajomej, która dała książce aż na 8 gwiazdek. Poza tym mam nieodparte wrażenie, że na podstawie fabuły powstał film.

Paulina Król pisze...

Zgłaszam się! (wreszcie...) :)
Paulina
paula.qrool@gmail.com
banerek tu: https://www.facebook.com/WSwiecieSlow?ref=hl
Wybieram:
1. Mark Billingham - "Mściciel"
2. Mark Billingham - "Mściciel"
3. Mark Billingham - "Mściciel"
Dlaczego? ;) Bo czytałam jego "Kokon" i był niezły! A ja lubię takie niezobowiązujące i niewymagające książki z pewną dozą makabry :)
Na blogu nie mam gdzie umieścić banerka. Ale postaram się roznieść wieść tak, jak tylko się da ;) Pozdrawiam!

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

haha! zgłoszenie przyjęte;P

Kinga G. pisze...

Zgłaszam się :)
Kinga G.
kinga.godowska@vp.pl
Banerek u mnie na blogu w zakładce "Różności"
Wybieram "Cień wiatru", bo czytałam już 2 książki tego autora, które bardzo mi się podobały, a z tą zawsze się mijam, bo nie ma w bibliotece, a tak w ogóle to wolałabym mieć swój własny egzemplarz. :)
Dalej. "Lodowaty ogród", bo nigdy o tej powieści nie słyszałam i wydaje mi się, że może byłaby ciekawa. (To tylko takie przeczucie.)
Oraz "Mściciel" ponieważ również o tej książce nie słyszałam, a intryguje mnie tytuł. :)


Pozdrawiam.
Kinga G.

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

zgłoszenie przyjęte

DżoanaKa pisze...

A ta książka Murakamiego - podobała się? I o czym konkretnie jest? Bo opis na LC trochę enigmatyczny ;) Nie widzę na blogu recenzji...

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

Kochana nie czytałam jej wszystkie poza Obsesją i Anne Rice mam podwójnie;) (dostałam w prezencie, a już miałam) i postanowiłam się podzielić nimi w konkursie;)

DżoanaKa pisze...

A to takich niespodzianek w swoim życiu nie doświadczyłam. Tzn. nie zdarzyło się, żebym miała 2 sztuki tego samego tytułu na półce :)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

ja miałam to szczęście;P ale czytałam Murakamiego Kafkę nad Morzem i była rewelacyjna no i tę pozycje mi polecano dlatego ją kupiłam, a tata słyszał kiedyś jak mówię o Murakami i zapamiętał i ją wziął

DżoanaKa pisze...

Czyli trzeba robić jak amerykanki przed ślubem na amerykańskich filmach: lista prezentów i adresów, gdzie to można kupić i udostęponić ją w internecie. I niech ludzie skreślając co już jest zakupione :D

Doomisia♥ pisze...

zgłaszam się :)
nick: Doomisia
mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
banerek na blogu w zakładce konkursy blogowe - http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html

i tak:
Charlaine Harris-"Lodowaty grób"- nie czytałam nic tej autorki, a zarówno tytuł jak i opis skłaniają do przeczytania :)
Carlos Ruiz Zafón-"Cień wiatru"- czytałam już "Księcia Mgły", dzięki koleżance. A że ona spokoju mi nie daje, i namawia do przeczytania "Cienia wiatru"( no między innymi:P) to chcę dać tej książce szanse. Tym bardziej że ta książka jest bardzo wysoko oceniana :)
Erica Spindler-"Obsesja"- intrygująca fabuła, no i ta okładka- myślę, że perełka :)

Oli W pisze...

Witaj:) Genialny pomysł z tym konkursem :) Blog również bardzo ciekawy i będę tu zaglądała. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie.
http://ksiazkowo89.blogspot.com


:)

Anna P. pisze...

Już raz się zgłaszam, ale jakieś błędy mi wyskoczyły i chyba się komentarz nie dodał. No to od nowa- zgłaszam się oczywiście.
Anna P. (lub anikatera)
annapor84@wp.pl
http://anikateraa.blogspot.com/
3 książki, które wybieram to zdecydowanie:
-Cień wiatru- od dawna czyham na nią, żeby ją przeczytać, tyle już jej recenzji czytałam, że fabułę znam na pamięć, chociaż książki w rękach nie miałam.
-Lodowaty grób- poczytałam o niej na Lubimy Czytać i bardzo mi się spodobała. A po za tym słyszałam dużo o autorce i podobno jest dobra w tym, co robi.

-Obsesja- po pierwsze fabuła, po drugie autor, po trzecie okładka:D
No to by było na tyle, trzymam za siebie kciuki i czekam do grudnia.
pozdrawiam

Edyta pisze...

Hahahaha :D Dobry pomysł! :)

Arek NN pisze...

Zgłaszam się.
ArekNN
72arkadiusz@gmail.com
https://www.facebook.com/ArekNN

Wybieram:

Anne Rice- bo Wywiad z wampirem był boski

Haruki Murakami- bo nic o nim nie wiem i czas to zmienić

Cahrlaine Harris- bo tytuł proponowanej książki jest wielce intrygujący.

Pozdrawiam.

martucha180 pisze...

Zgłaszam się i ja!
Martucha180
martucha180@tlen.pl
Banerek tutaj: http://atramentowomi.blogspot.com/p/konkursowo.html

Wybieram książki Anny Rice, bowiem od dziecka fascynuje mnie średniowiecze, a i thrillery lubię czytać. A skoro 2 książki liczą się jako 1, to zawsze będzie więcej literek do wyczytania.

"Lodowaty grób", bowiem zaciekawiła mnie umiejętność czytania w głowach umarłych. A poza tym jestem ciekawa jak racjonalna policja współpracuje z ludźmi zajmującymi się zjawiskami paranormalnymi, metafizycznymi.

"Cień wiatru", bowiem lubię przygody. Jestem ciekawa, jak wygląda Cmentarz Zapomnianych Książek na kartkach powieści, a nie w rzeczywistym świecie.

Kasandra pisze...

Zgłaszam się!

Kasandra Dark

kasandradark@gmail.com

http://kasandradark.blogspot.com/ -tu jest banerek

Marzy mi się książka

"Cień wiatru" Zafona-przeczytałam całą serię Cmentarza zapomnianych książęk, powieści te mnie urzekły, byłabym szczęśliwa mając chociaż jedną część na półce i możliwość częstego zaglądania do niej i oddawać się tej szczególnej atmosferze kolejny raz

Murakami Haruki - " Kronika ptaka nakręcacza" - Uwielbiam książki tego autora, mają niepowtrzalny klimat

Erika Spindler - "Obsesja" Bardzo intrygujący tytuł, chętnie poznam jakie mroczną obsesje głównego bohatera powieści ;)

Obserwuję Twój blog i chętnie poczytuję :)

"

Thrish pisze...

Zgłaszam się! :)

Thrish

thrish10213@gmail.com

Bannerek: http://czytanie-a-myslenie.blogspot.com/p/konkursowo_25.html

"Cień wiatru" Carlos Ruiz Zafon - wypadałoby zapoznać się w końcu z twórczością tego pana, w końcu tyle dobrego słyszałam o jego książkach.

"Kronika ptaka nakręcacza" Haruki Murakami - "Przygoda z owcą cierpliwie czeka na półce na swoją kolej, więc miło by było gdyby miała towarzysza. :)

"Lodowaty grób" Charlaine Harris - zaintrygował mnie opis na LC.

MyBooks - Nasze recenzje pisze...

Zgłaszam się :)
nick: MyBooks - Nasze recenzje
email: my.books.1220@gmail.com
bannerek:http://my-books-1220.blogspot.com/2013/01/konkursy-ksiazkowe.html
odpowiedź na pytanie konkursowe

Melon pisze...

To i ja dostanę jakiś dodatkowy los ;p!? Jejku, teraz to aż mi niemiło odmówić zgłoszenia się na konkurs ;D. Jednak na tę chwilę mogę wstawić banerek, a ze zgłoszeniem przyjdę następnym razem ;).


Spokojnej nocy Ci życzę :*!
Melon

Agnes Recenzentka pisze...

ZGŁASZAM SIĘ!
Agnes Recenzentka
books.rewievers@gmail.com
Banerek na moim blogu http://recenzentki-ksiazkowe.blogspot.com/ w prawej kolumnie pod "Konkurs!"
1. "Obsesja" Erica Spindler - gdy tylko przeczytałam opis tej książki, wiedziałam, że należy ona do mojego serca... Zawsze zastanawiałam się jak to jest czytać takie historie. Do tej pory miałam okazję (NIESTETY!) oglądać jedynie takie filmy... Ale książka! To jest to!
2. "Lodowaty grób" Harlaine Harris - To straszne, ale naprawdę jeszcze w życiu nie przeczytałam żadnego kryminału!! Mam nadzieję, że ta książka będzie odpowiednia na mój pierwszy raz :)
3. "Cień wiatru" Carlos Ruiz Zafon - Ciągle zastanawiam się nad tą książką, w bibliotece jej brakuje, kieszenie puste... Może to jest odpowiednia okazja do jej zdobycia.

Miss Kitsch pisze...

Zgłaszam się!!! :)
nick: Miss Kitsch
email: madebykitsch@gmail.com
Banerek wylądował u mnie na blogu, czyli że tu -> www.madebykitsch.blogspot.com


1. Lodowaty grób
2. Lodowaty grób
3. Lodowaty grób


Dlaczego? Bo nie czytałam jeszcze nic co napisała pani Harris a w drugiej kolejności czuję po tytule, że to moje klimaty. Nie sprawdziłam sobie co to to, jadę na prostych skojarzeniach ;)

Lilith pisze...

zgłaszam się!
nick: Lilith
email: alilithk@gmail.com
banerek: http://metlikkontrolowany.blogspot.com/p/konkursy.html

1.Anne Rice- bo "Kroniki Wampirów" to mistrzostwo, a Anne prezentuje wampiry w starym, dobrym stylu, kiedy to wampiry bały się słońca a nie od niego błyszczały :P

2.Obsesja- bo sama mam nie jedną obsesję ;)

3.Lodowaty grób- bo jej książki sprzedaje się w milionach egzemplarzy a ja (o zgrozo!) nie czytałam jeszcze żadnej

Klaudia Skiedrzyńska pisze...

zgłaszam się! :)

nick Magnolia044

email: klaudiaskiedrzynska@wp.pl

banerek: https://www.facebook.com/klaudia.skiedrzynskamatusiak


1. "Obsesja" Erica Spindler
2. "Mściciel" Mark Billingham
3. "Cień wiatru" Carlos Ruiz Zafón


odpowiedź na pytanie konkursowe:

Wybrałam
te pozycje, ponieważ wcześniej nie czytałam książek wyżej wymienionych
autorów. Chciałabym się przekonać czy twórczość tych pisarzy przypadnie
mi do gustu.
PozdrawiamKlaudia:)

Soulmate pisze...

Zgłaszam się! :)
Soulmate
marta_kusz@wp.pl
http://booksbibbing.blogspot.com/p/konkursy.html


Cień wiatru - bo wszyscy mnie do niej zachęcają a ja skapitulowałam po pierwszym podejściu i sprzedałam swój kieszonkowy egzemplarz (nie cierpię kieszonkowców).
Lodowaty grób - bo do autorki mam jakiś dziwny sentyment chociaż pierwsza część serii o Sookie nie powaliła mnie na kolana.
komplet Anne Rice - bo "Wywiad z wampirem" zrobił na mnie piorunujące wrażenie i to ja chciałam napisać taką książkę! Teraz już nie mogę...

kasandra Rudzielec pisze...

Zgłaszam się:)
kasandra Rudzielec (lub kasandra_85)

kasandra_85@wp.pl
baner: http://kasandra-85.blogspot.com/p/blog-page.html


Wybieram: Obsesję, Lodowy grób oraz Cień wiatru. Dlaczego akurat te? Ponieważ lubię dreszczyk emocji, niepewność i silne emocje a dwie pierwsze książki mi to gwarantują. A Cień wiatru cenię za magię i niesamowity klimat. Takie lektury można czytać i nigdy się one nie nudzą:)


Pozdrawiam!!

DżoanaKa pisze...

Długo się zastanawiałam nad tą rozdawajką i skusiłaś mnie w końcu informacją na profilu :)
Zatem zgłaszam się DżoanaKa j_kulik@o2.pl podepnę baner w zakładce http://swiatwslowachiobrazach.blogspot.com/p/wyzwania-katalogi-i-spoka.html

na stronie głównej nie mam możliwości.
A wybieram:
1. Murakami "Kronika ptaka..." - bo wczoraj upolowałam dwie jego książki i zbieram całą kolekcję do prywatnej biblioteki :)
2. "Obsesja" - bo wspieram babskie pisanie, lubię ten gatunek, a okładka dodatkowo przyciąga wzrok :) poza tym lubię taką tajemniczą tematykę jak sny i powroty do przeszłości
3. I ksiażki Anne Rice - Trzynastowieczna Anglia? To może być bardziej niż interesujące. Nieczęsto czytuje "metafizyczne książki", ale może przełamanie dobrze zrobi :)


Wybrałam Cień wiatru bez wahania, gdybym tej książki nie miała ;)

Ewelina pisze...

Zgłaszam się

ell_

ellslusarz@interia.pl

https://www.facebook.com/ewelina.slusarz.33

Wybieram :

1.Carlos Ruiz Zafón "Cień wiatru"
2. Erica Spindler "Obsesja"
3. Charlaine Harris "Lodowaty grób"

Wybieram Cień wiatru ( ponieważ cała seria Więzień Nieba , Gra Anioła , Cień Wiatru to dla mnie perełka ) uwielbiam te książki. Na razie pozostaje mi zaglądanie do biblioteki ale jest postanowienie na zbieranie całej serii. I zrobienie małej kolekcji. Nie każda książka wzbudza we mnie takie zaciekawienie a do tych chętnie zaglądam.Są znakomite ! Pozostałe książki są dla mnie zagadką powiem szczerze. Co do książki Erica Spindler "Obsesja" wybrałam myśląc o mojej mamie ponieważ lubi tego typu książki . Więc myślę że byłby to mały prezent. A Charlaine Harris "Lodowaty grób" po przeczytaniu małej recenzji zaintrygowała mnie. Chętnie bym ją przeczytała . Jak nie uda sie wygrać to muszę odszukać ją w bibliotece. :)

Ann RK pisze...

Zgłaszam się.

Nick: AnnRK

Mail: kaariokaa@op.pl

Info o konkursie (i banerek): https://www.facebook.com/mysliislowawiatremniesione

Wybrane tytuły: "Obsesja", "Relikwiarz", "Mściciel"


Uzasadnienie? Wystarczy spojrzeć jaki to gatunek literacki i uzasadnienie jest zbędne. W końcu nie ma to jak dobry kryminał/thriller. :)

DoXxil pisze...

Zgłaszam się
Nick:DoXxil
Mail:dorota03@gmail.com
Baner:http://zapach-stron.blogspot.com/p/konkursy.html

Wybrane tytuły:
Książki A. Rice-czytałam kiedyś posiadałam, ''Wywiad z wampirem''. Książką byłam zachwycona, więc bardzo chciałbym kontynuować przygodę z twórczością tej pisarki.
''Cień wiatru''-w swojej biblioteczce książek Zafóna, które mnie zachwyciły. W tym ''Grę anioła'',. książka ta, będzie więc mile widziana, na mojej półce
''Lodowy grób''-uwielbiam kryminały! Poza tym, tu zaciekawił mnie tytuł,opis, okładka. Słowem wszystko!

Alicja Magdalena pisze...

"zgłaszam się"
nick alicjamagdalena
email: alkatraz007@o2.pl
http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/

1. Bardzo chciałabym otrzymać ,,Cień wiatru". Moją przygodę z autorem rozpoczęłam od ,,Świateł września" i chciałabym ją kontynuować, a o ,,Cieniu wiatru" słyszałam mnóstwo pochlebnych opinii.
2. ,,Lodowaty grób" - mam na tę książkę ogromną ochotę, ponieważ już dawno nie czytałam dobrego kryminału, a powyższy ma świetne recenzje.
3. ,,Obsesja" - dużo słyszałam o dziełach, jakie napisała Erica Spindler i chciałabym się osobiście przekonać czy jej książki są faktycznie takie dobre.

Ola C pisze...

"zgłaszam się" :3
nick: Ola C.
email: ksiazki-moim-okiem@wp.pl
adres, gdzie znajduje się banerek: http://ksiazki-moim-okiem.blogspot.com/p/blogowe-konkursy.html
odpowiedź na pytanie konkursowe:
1. Książki Anny Rice, ponieważ oby dwie liczą się za jedną, a co tu dużo mówić, czym więcej tym lepiej XD
2. "Lodowaty grób", bo zaintrygowała mnie okładka i nie miałam jeszcze okazji przeczytać żadnej książki wydanej pod znakiem "Fabryki Słów".
3. "Obsesja", bo mam na swoje półce "Cień wiatru" i obok "Cienia wiatru" na zdjęciu wygląda baaaardzo ładnie i wydaje mi się, że tak też będzie prezentować się na mojej półce :D

pozdrawiam ;)

Mone Xvt pisze...

Zgłaszam się ;)
nick: Mone Xvt
email: kolejnyzwyczajnyblog@gmail.com
banerek: http://kacik-ksiazek.blogspot.com/p/wyzwania-i-konkursy.html

Odpowiedź:

1. ,,Cień Wiatru".

2. ,,Lodowaty grób"

3. ,,Mściciel"

Są to książki, które nie tylko zachęcają opisem i okładką ale też recenzjami czytelników. Są to też tytuły dobrych gatunków literackich ;)

Caroline pisze...

Zgłaszam się!
Caroline
caroline92@o2.pl
baner: www.pasjonatkaksiazek.blogspot.com

Które z książek chciałabym mieć?

1) „Kronika ptaka nakręcacza” dlatego, że próbowałam polubić Murakamiego, ale się nie dogadaliśmy. Chcę mu dać jeszcze jedną szansę, a wiele z Blogowych Osóbek mówiło mi, że po tej książce dam mu kolejną szansę i jeszcze jedną i kolejne :)

2) „Cień wiatru” – książka, która ‘prześladuje’ mnie dłuższy czas, ale jak na razie nie miałam na nią ani czasu ani funduszy. Opis tej książki kojarzy mi się z „Niekończącą się opowieścią”. Jedna książka,
genialna historia. I Barcelona, czyli to co mi się marzy od baaaardzo dawna.

3) „Lodowaty grób”, bo mam ją w planach do wyzwania „z listy”, ale książki jeszcze w swojej kolekcji nie mam.

madziusia pisze...

Zgłaszam się!
nick: madziusia
e-mail: magda.ciukaj@gmail.com
baner: http://pozeracz-slow.blogspot.com/p/konkursy.html


Odpowiedź:
1. Kronika ptaka nakręcacza. Czytałam wiele dobrego zarówno o samym autorze jak i o tej książce. Do tej pory nie miałam niestety okazji poznać się bliżej Murakamim, ale jednym z noworocznych postanowień będzie zmiana tego stanu:)
2. Obsesja. Sporo czasu minęło odkąd miałam w rękach książkę z tego gatunku.
3. Książki A.Rice. Kiedyś miałam na nie wielką ochotę, ale jakoś minęła w miarę jak zaczęły pojawiać się na rynku kolejne książki:P


Pozdrawiam:)

Oli. pisze...

Zgłaszam się !
nick: Oli
e-mail ksiazkowo89@gmail.com

baner: http://ksiazkowo89.blogspot.com

Odpowiedzi:

1. Grzechy - bardzo lubię wątki miłosne w książkach, są mi bliskie, bo sama jestem szczęśliwie zakochana

2. Obsesja - książka intryguje tytułem i okładką. Tego typu lektury pochłaniam w mig!

3. Lodowaty grób - jakie było moje zdziwienie,gdy doczytałam, że to nie kolejna książka fantasy. Tytuł bardzo mnie zmylił. Muszę przeczytać i przekonać się o czym jest ta książka



Pozdrawiam!!

Pauli pisze...

No nie może mnie zabraknąć - może ostatni będą pierwszymi hihi
nick: Pauli
email: paupac.pp@gmail.com
banerek u mnie: http://www.szyszunie.pl/
1. Grzechy - lubię książki pióra Penny Jordan
2. Obsesja - no tytuł zachęca - a czas już nadszedł by przeczytać coś innego niż literatura obyczajowa
3. Lodowaty Grób - kiedyś raz miałam przyjemność czytać coś autorki, ale już nie pamiętam. Trzeba odświeżyć znajomość

Edyta Ch. pisze...

Zgłaszam się!
nick: Edyta Ch.
e-mail: edyta.cha@wp.pl
Link: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/181831272015085

Wybieram książki:
1) "Cień wiatru" Carlos Ruiz Zafon...o tej książce słyszałam już od dawna i ciągle gdzieś pojawia się przed moimi oczami jak senna mara...myślę, że to przeznaczenie! Powinnam dowiedzieć się gdzie znajduje się tajemniczy Cmentarz Zapomnianych Książek i ratować je, zdmuchnąć warstwę kurzu i otoczyć kartki czułym i ciekawskim spojrzeniem. Proszę o pomoc w realizacji misji!
2) "Kronika ptaka nakręcacza" Haruki Murakami...Znajomi wiedzą, że dużo czytam, uwielbiam książki i można ze mną w nieskończoność rozmawiać na ich temat, więc jako tej "książkoholiczce" wstyd mi się przyznać, że nie przeczytałam żadnej książki tego autora, który o włos nie otrzymał w tym roku literackiej nagrody Nobla...czerwienię się aż po końce uszu...chcę się poprawić, naprawdę!
3) "Grzechy" Penny Jordan...ponieważ lubię literaturę dla kobiet, lubię oderwać się od obowiązków i mieć chwilę wytchnienia. A po męczącym dniu, kłótni z mężem albo innych przykrych sytuacjach mam ochotę na coś lekkiego i wciągającego, a poza tym zawsze lepiej poczytać o cudzych grzechach niż zastanawiać się nad własnymi ;)