Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

środa, 2 października 2013

Stosiki, podsumowania oraz zapowiedzi....

Wrzesień był dla mnie dość pracowitym miesiącem - zarówno pod względem czytania jak i spraw osobistych;) Przeczytałam całkiem sporo w ramach różnych wyzwań. Dla tych z Was, którzy nie zauważyli przypominam, iż prowadzę dwa Wyzwania z podlinkowaniem: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts - zapraszam wszystkich serdecznie - wyzwania nie mają limitów - to bardziej sposób promowania siebie i osób, które nam te książki polecają (jeśli jest to ktoś kto ma swojego bloga). Poszerzyło mi się także grono obserwujących z czego niezmiernie się cieszę;)) i dziękuje xxx.
Ale, ale wracamy do podsumowania... przeczytałam we wrześniu 13 książek, z czego 11 już jest na blogu... a "Rudy" i "Mgły Avalonu" pojawią się w najbliższy piątek i poniedziałek.
Poza tym odwiedziłam kino i obejrzałam najnowszego Riddicka,  oraz z dziewczynami zaczęłyśmy działać w Dyskusyjach - blogo-forum, na którym w ten piątek podyskutować będziemy mogli na temat kryminału, który nie jedno ma oblicze, a do dyskusji zapraszam Was skromnie ja;D Jeśli ktoś chce mieć pogląd co lubię z tego gatunku - zapraszam tutaj;) Poza tym zaprezentowałam Wam część swojej biblioteczki, w której kilka dni temu naliczyłam 1112 książek, które są moją własnością (i męża), a w tym 160 egzemplarzy książek Nory Roberts z czego kilkanaście to powtórki (część zakupiłam na tyle zniszczonych dobrych kilka lat temu, że dokupiłam nowe wydania;)) - tak przeczytałam wszystkie jej książki - jeszcze kilku mi brakuje, ale czekam cierpliwie na wznowienie;)
Na koniec krótkie podsumowanie tego co zdobyłam, kupiłam, wypożyczyłam i przeczytałam;)

Przeczytane i zrecenzowane: 

Królowa Potępionych - Anne Rice
Rękę Mistrza - Stephen King
Gra Endera- Orson Scott Card
Dotyk Śmierci - J.D. Robb
Tańczący Trumniarz - Jeffery Deaver
Kafka nad Morzem - Murakami
Bibliotekarz - Michaił Jelizarow
Misery - Stephen King
Mroczne Tajemnice - Nora Roberts
Wyznanie Cross'a - Sylvia Day
Sfinks - Graham Masterton

przeczytane - recenzje ukarzą się j.w.:

Mgły Avalonu-  Marion Zimmer Bradley
Rudy. Prawo do Życia - Ketchum




Jeszcze nieprzeczytane, wypożyczone na koniec wwrześnia:

Konflikt Interesów - Jeffery Deaver
Mistrzyni Burz - Waldemar Płudowski
Zakochany Duch - Jonathan Carroll
Ptasiek - William Wharton

Nieprzeczytane, zdobyte;DDD:

Pod Napięciem  - Jeffery Deaver
 Pokój straceń - Jeffery Deaver
Panika - Graham Masterton
Las zębów i Rąk - Carrie Ryan
Karin Slaughter - Zbrodniarz
Dracula - Bram Stocker
Roland - Stephen King
Kroniki Ptaka Nakręcacza - Murakami
Czarny Dom - Stephen King
Silmarilion - JRR Tolkien
Hannibal - Tomas Harris
Spójrz na mnie - Yrsa Sigurdardottir
Tengo - Graham Masterton

Coś z w/w chcielibyście przeczytać już teraz albo czegoś nie jesteście pewni??

Jak widzicie miałam eklektyczny miesiąc i w sumie oprócz typowego romansu przeczytałam thriller, horror, fantastykę, si-fi, erotyk i szczerze to nie wiem do jakiej grupy zaliczyć Murakamiego i jego "Kafkę...":D - elementy fantastyki są, ale...może literatura japońska??:D
Na koniec jeszcze raz przypominam o piątkowych Dyskusjach i Wyzwaniach...aha bym zapomniała i moim Weekendzie w Czytelni u Basi;)
Pozdrawiam ciepło i dzięki wszystkim za komentarze i za to że jesteście;))
xxx


Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje  w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts. Pozdrawiam Ciepło Marta Kor - MK Czytuje

40 komentarzy:

Sebastian Kukla pisze...

Obszerne podsumowanie i bardzo dobry wynik wrześniowy :) Ze stosików najbardziej jestem ciekawy recenzji Ptaśka i Silmarilionu :)

Marta Kor pisze...

doczekasz się jednego i drugiego, a Silmarilion czytałam w większości już wcześniej;)) więc zostało mi niewiele;)) dzięki i pozdrawiam

Basia Pelc pisze...

Świetny post Martuniu - dziękuję za zareklamowanie weekendu:) Silmarilion - Tolkiena kupiłaś w Biedronce w wersji kieszonkowej, tak jak i ja?:) Czarny Dom też pamiętam, że był, ale ja już go mam. Też dokupiłam resztę Murakamiego w wersji kieszonkowej - mam niemal wszystkie. Mam dzisiaj piękny, słoneczny dzień w Koszalinie, jestem dzisiaj strasznie szczęśliwa:) W sumie bez powodu. Kochana miłego dnia i nie mogę się doczekać pt u mnie i na dyskusyjach:) Buźka

Jagna O. pisze...

To czekam na recenzję książki Ketchuma, dla mnie to świetny autor literatury grozy. Poza tym z chęcią przygarnęłabym książki Deavera i jeszcze ciekawi mnie "Spójrz na mnie", czytałam inne kryminały tej autorki i jej styl przypadł mi do gustu. :)

Marta Kor pisze...

dzięki;) tak biedronkowe. Mam Silmarilion, ale jest to bardzo stare wydanie i niestety mocno podniszczone - już takie dostałam. więc pokazało się to i skorzystałam. Co do Murakamiego to chcę Kafkę jeszcze kupić, bo tę musiałam bratu oddać, ale poczekam do świat i wtedy zamówię sobie na prezent;) na wzajem, proszę i też się nie mogę doczekać;)) xxx

Marta Kor pisze...

już w piątek! Deavera "już zaraz" będę czytać;DD a Spójrz na mnie także jestem ciekawa bo uwielbiam te autorkę;)) pozdrawiam;))

Ewa Książkówka pisze...

Zacne wyniki. :D A wiesz? "Mag" Deavera jest już w drodze do mnie. :D

rozalia sz. pisze...

13 książek to świetny wynik,mimo, że jak piszesz miałaś sporo spraw. Ja np. Murakamiego na lubimyczytac wrzucam na dwie półki: Japonia i Murakami, ale literatura japońska jak najbardziej ;D
Pozdrawiam ciepło

Marta Kor pisze...

o jeszcze nie czytałam! sama jestem go ciekawa;) czekam na recenzję!! i mogę Ci polecić tego autora;PP w ciemno;) jak na razie się nie zawiodłam a jestem po 5 jego książkach...teraz czytam 6,7,8...trochę "gorsze" są te bez Linca i Amelii, ale także trzymają poziom np. Dar Języków;))

Marta Kor pisze...

dziękuję! dzięki za podpowiedz, ale nadal się zastanawiam to fantastyka, obyczajówka czy może coś innego...ciężko go zamknąć w jednym gatunku;))

Miłośniczka Książek pisze...

Gratuluję wyników. Faktycznie udany miesiąc :) I ciekawe zdobycze książkowe. Najbardziej ciekawa jestem nowej książki Mastertona :)
Owocnego października życzę :D

Marta Kor pisze...

dziękuję;)

Katarzyna Meres pisze...

Świetny wynik! I zazdroszczę tylu książek. Czekam na nowe recenzje :)
Pozdrawiam!

Wiedźma pisze...

Ładniutkie wyniki :) Osobiście muszę kiedyś zdobyć i przeczytać dwuksiąg Ketchuma, "Rudy. Prawo do życia", bo interesuje mnie ta pozycja. I "Dziewczynę z sąsiedztwa" :)

Edyta pisze...

Marto, świetny wynik! :) Gratuluję :D
Wiesz dobrze, że zawsze czekam na każdą Twoja opinię, ale szczególnie mnie ciekawi ta na temat "Mgieł Avalonu" i "Kroniki ptaka nakręcacza"

awiola pisze...

Polecam "Ptaśka". Gratuluję wyników!

Marta Kor pisze...

dziękuję xxx

Marta Kor pisze...

ja także chcę przeczytać Dziewczynę z sąsiedztwa oraz Jedyne Dziecko:)) pozdrawiam;)

Marta Kor pisze...

Wiem i dzięki Mgły Avalonu dedykuję Tobie a Kroniki przeczytam za jakiś czas...teraz jak będę czytać Murakamiego to przeczytam "Owcę..." ;DDDD xxx

Marta Kor pisze...

dziękuje i jesteś już 2 osobą jaka mi go poleca, więc robię się coraz bardziej ciekawa;))

Joanna pisze...

160 książek Nory?! Niewyobrażalna liczba dla mnie, nawet pamiętając o harlequinach jej autorstwa... U mnie na półce najwięcej pewnie jest Gaimana, który z kolei nadrabia komiksami :) No ale i tak maksymalnie ze 30 egzemplarzy by się uzbierało. Generalnie takich rozpisujących się autorów raczej wypożyczam, a kupuję pojedyncze tomy, zresztą u mnie na półce bardzo mało wszelkich kryminałów (za to namiętnie je pożyczam od rodzicielki i z biblioteki), z kolei sporo dużo lit. faktu i pięknej, no i autorzy powtarzają się maks 2-3 razy, prócz kilku wyjątków. :)

Paulina Król pisze...

Wiesz co? Mamy strasznie podobne gusta. Ale najgorsze jest to, że nie wiem, gdzie mieszkasz i nie mogę zrobić napadu na te Twoje półki. Tyle wspaniałości, ślina cieknie, puls przyspiesza, dłonie się przeistaczają w pięści i łzy wściekłości, zazdrości i bezradności wypływają z oczu. Na koniec tupnięcie nóżką i stanowcze westchnienie.

Marta Kor pisze...

wiem ta ilość powala nawet mnie, ale jak policzyć że 70% to harlequiny to już nie mamy tego tak dużo;) no ale 12 lat zbierania, ale 85% to używki kupione minimum 5 lat temu, więc...a tak poza tym to Gaimana także mam sporo około 12 sztuk i uwielbiam jego komiksy;))

Marta Kor pisze...

zawsze możemy spotkać się w połowie drogi;DD tez zauważyłam, że "kryminalnie/thrillerowo/horrorowo" jesteśmy podobne jeszcze do tego dodać Ewę Książkówkę i klub możemy założyć;PP w piątek na Dyskusyjach kryminalnie będzie, więc sobie pogadamy;))
Pozdrawiam

Paulina Król pisze...

Jesteśmy umówione :)

Minerwa pisze...

1112 książek?! Jezu, ja mam 300 i myślałam, że to sporo! I nie mam na nie miejsca. :D
O, w zapowiedziach widzę "Ptaśka", ciekawa jestem, co powiesz.

Doomisia♥ pisze...

1112 książek ♥
matko jaki wynik :)

Marta Kor pisze...

oj tam oj tam;DDDDDD

Marta Kor pisze...

ok;)

Marta Kor pisze...

o powiedz mi ile jesteś młodsza? 10 lat to sporo czasu;DPDP Widzę, że Ptaśka sporo osób czytało...;P poczekamy zobaczymy;)) xxx

prosperiusz pisze...

Gratuluję wyników, piękne podsumowanie

Marta Kor pisze...

dziękuję;)

Książkowa fantazja pisze...

Kronika ptaka nakręcacza najbardziej mnie interesuje, sama zamierzam wkrótce zajrzeć do tej pozycji, jeśli uda mi się wypożyczyć , fantastyczny wynik, przyjemnej lektury październikowej :)

Minerwa pisze...

Niby tak, ale nie wyobrażam sobie, żebym przez 10 lat zapragnęła jeszcze prawie tysiąca książek. :D

Marta Kor pisze...

dziękuję bardzo...tego autora to najpierw Przygodę z owcą jeśli dobrze pamiętam tytuł przeczytam;)

Marta Kor pisze...

sporo dostałam...ponad 300 rosyjskich autorów przede wszystkim fantastyki;) - gościu chciał wyrzucić bo się wyprowadzał...poza tym na każda okazję chcę książkę...dzień dziecka, urodziny, imieniny, święta...zbiera się...no i 50% mojej kolekcji to używki;))

Recenzje Kiti pisze...

Gratuluję, świetnie Ci poszło:)

Mateusz Śnieżek pisze...

O jejku, ja chcę "Las zębów i rąk"... ja chcę "Czarny dom" (jestem naprawdę ciekawy Twojej opinii na temat tej książki, bo większość ludzi mówi, że jest nudna ta pozycja ;()... ja chcę "Draculę"... w ogóle, ja chcę wszystkie te książki :D.
Ale, że na razie ich nie mam to mogę Ci ich jedynie pogratulować i życzyć niezwykle przyjemnych chwil z książkami :*!

Spokojnej nocy!
Melon

Marta Kor pisze...

dziękuję;)

Marta Kor pisze...

dziękuję Melonie xxx ja polował na ten Las Zębów i Rąk ;DDDD a jestem niepocieszona że nie skomentowałeś mojego posta o Ręce Mistrza Kinga;P