Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

środa, 30 października 2013

Z Serii: Jak to Zrobić? Czyli Jak Mają Nas Znaleźć Inni?

Jednym z podstawowych moich problemów jest niemożliwość trafienia na (niektóre) blogi. Wiele osób, które mnie odwiedzają  nie ma w profilach linków do swoich blogów;) i nie wiem do kogo zajrzeć;) 
Dziś pokrótce zaprezentuję Wam jak dodać linki do swoich blogów w Disqus, Obserwatorach i Google +. Klikając powiększycie obrazek;)



Na pierwszy ogień DISQUS
Jeśli jesteśmy zalogowani klikamy na ikonkę (1) następnie wybieramy zmianę ustawień(2). 


Ukazuje Nam się poniższe menu, które możemy edytować. Wybieramy profil(1) następnie podajemy dane (2 i 3), które chcemy zawrzeć tzn. adres strony, opis (w kolejnych przegródkach możemy dodać zdjęcie i inne bajery;)) Zjeżdżamy przesuwakiem na dół(4) i klikamy zapisz zmiany. I gotowe - teraz każdy kto na Was kliknie w Disqus będzie miał przed sobą adres Waszego bloga;) i będzie mógł Was odwiedzać;)


_________________________________________________________
Kolejną witryną jest Google +. Jesteśmy zalogowani. Wybieramy zakładki Profil--> następnie o mnie---> na dole strony mamy linki--> klikamy edytuj.


 Po kliknięciu edytuj pokazuje nam się poniższe okienko. Klikamy dodaj link/dodaj własny link. Zapisujemy zmiany i gotowe!




_________________________________________________________
Ostatnią opcją są obserwatorzy. Gdy jesteśmy zalogowani mamy dwa sposoby albo klikamy na opcje(1) i następnie ustawienia witryny(2)


lub jak poniżej na nasze zdjęcie (1) następnie w ustawienia (2). Ukazuje nam się poniższe okienko klikamy w Ustawienia początkowe --> edytuj profil bloggera(3) i w nim zmieniamy i zamieszczamy potrzebne dane. Klikając Zmień(4) możemy sprawić, iż w obserwatorach będziemy zapisani jako inny profil np. google, Twitter czy inne.



I to już wszystko na koniec polecam Wam także dodać link do bloga na FB lub np. Twitterze - tak aby ludzie bez przeszkód mogli Was znaleźć.

Więcej postów z tej serii znajdziecie <<tutaj>>

Zapraszam Was także na <<konkursy>> w tej chwili macie dwa do wyboru;)


Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje  w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts. Jeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. Pozdrawiam Ciepło Marta Kor - MK Czytuje

24 komentarze:

ksiazkowka pisze...

Ja chyba muszę się za to wziąć, bo nie wszędzie dodałam link do bloga. :)

Cyrysia pisze...

Dzięki za przydatne wskazówki ;)

Katarzyna Meres pisze...

Ja dzięki Tobie dopiero uruchomiłam g+ i obserwatorów na blogu :D

Oli. pisze...

Bardzo przydatne te Twoje porady :)

awiola pisze...

Bardzo lubię Twój cykl. Niektórzy właśnie nie mają podanyvh linków do swojej strony, więc na pewno Twoje rady się przydadzą.

Wiki pisze...

Nie lubię Disqus, raczej więc nie skorzystam ;)

Moje książki pisze...

Bardzo przydatne porady, już się za to biorę :-)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

nie koniecznie trzeba je lubić, ale jeśli powprowadzamy wszędzie linki - ludzie łatwiej do Nas trafią;) Pozdrawiam

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

to świetnie!

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

tak to jest dość powszechny problem - szczególnie w obserwatorach...potem nie wiem jak do kogoś trafić;) cieszę się i pozdrawiam

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

dzięki;) Pozdrawiam

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

;P to świetnie, choć do Ciebie jak trafić wiem;P

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

;) proszę i pozdrawiam

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

na pewno pomoże a nie zaszkodzi, więc ;PP

Skrzat pisze...

Przynajmniej to rozwiewa wszelkie wątpliwości na temat tego, ze jeżeli ma się disqusa, to już nie mozemy się "reklamować"...a nieprawda ;) poza tym zawsze jestem zdania, że wystarczy czytanie ze zrozumieniem w ustawieniach :p

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

nie wiedziałam, że ten "problem" istnieje;D zgadzam się z Tobą - tylko, że nie wszyscy wiedzą gdzie szukać;)

Mirosław Stosłów pisze...

A dosłownie kilka dni temu trochę się z Disqusem męczyłem, poradnik byłby wtedy jak znalazł :p

Katarzyna Meres pisze...

to dobrze :D na samym początku nie było tak łatwo do mnie trafić :D

Minerwa pisze...

Tym razem - na szczęście dla mnie - wszystko wiedziałam. ;-)

Minerwa pisze...

Święte słowa. :-)

Kiti pisze...

Dobrze wiedzieć:)

Basia z Czytelni pisze...

Ja też, chyba :P

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

;)

ksiazkowa-fantazja pisze...

Będę musiała zajrzeć tu najdłużej bo mam totalne braki w diqusas srusach itp :P