Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

niedziela, 27 października 2013

Zapowiedzi Wydawnictwa Akurat

Zapraszam Was na zapoznanie się z dwoma zapowiedziami Wydawnictwa Akurat, które 6 listopada ukarzą się w polskich księgarniach, a ja niedługo je Wam zrecenzuję. "Rozkosze Nocy" zainteresowały mnie z tego powodu, iż lubię styl Sylvii Day i choć nie zawsze pasuje mi fabuła jej książek - to ta jest inna i dość intrygująca. Ponadto nadal wierzę, że ten gatunek literacki może być dobrze przedstawiony. „Carnivia: Bluźnierstwo” Jonathana Holta to kryminał, które uwielbiam, a co mnie w nim ujęło?? Osobą prowadzącą śledztwo jest kobieta. Stanowczo brakuje mi ich w tym gatunku literackim.
_______________________________________________________________________

„Carnivia: bluźnierstwo” to pierwsza część trylogii autorstwa Jonathana Holta wprowadzająca czytelnika w świat misternych intryg i tajemniczych zbrodni rozgrywających się we współczesnej Wenecji oraz na portalu społecznościowym, będącym wirtualną kopią miasta.
„Carnivia: bluźnierstwo” Jonathana Holta to opowieść o zabójstwie, korupcji i międzynarodowej intrydze sięgającej czasów wojny na Bałkanach. Jest to pierwsza część trylogii, w której włoska policjantka, kapitan Kat Tapo, musi rozwikłać mroczną intrygę łączącą CIA i kościół katolicki. Jeszcze przed premierą prawa do publikacji książki sprzedano do 16 krajów.
Akcja powieści rozpoczyna się przed gmachem jednego z najważniejszych kościołów Wenecji. Przypływ przynosi na schody świątyni ciało z dwoma pociskami w tyle głowy. Ofiara – kobieta – ubrana jest w szaty katolickiego księdza, co w religijnych mieszkańcach budzi odrazę i zabobonny strach. Kapitan Karabinierów Kat Tapo, dla której jest to pierwsze śledztwo w sprawie morderstwa, trafia na ślady, które okazują się być równie skomplikowane i zagmatwane jak labirynt uliczek włoskiego miasta. Wkrótce do główniej bohaterki dołącza Holly Boland – młoda oficer amerykańskiej armii. Poszukiwania naprowadzają kobiety na trop siatki szpiegowskiej zorganizowanej przez Nato i CIA, która najwyraźniej wymknęła się spod kontroli.
Główna bohaterka odkrywa również trop w Carnivi – wirtualnym świecie, który jest wierną kopią Wenecji stworzoną przez Daniela Barbo. Kat szybko zauważa, że z pozoru zwykły portal społecznościowy stał się zadziwiająco popularny. Kluczem do jego sukcesu jest możliwość zachowania anonimowości i prowadzenia nielegalnych interesów bez kontroli jakichkolwiek władz. Jenak nie drobni przestępcy i handlarze narkotyków są celem jej poszukiwań. Czy młodej oficer karabinierów uda się rozwikłać intrygę i uniknąć nacisków ze strony przełożonych? 
_______________________________________________________________________


Autorka bestselerowych erotycznych powieści zabiera czytelników do świata erotyki z pogranicza jawy i snu, w którym bohaterowie będą musieli stoczyć walkę o swoją miłość. 
Która kobieta nie chciałaby spędzić bezkarnie upojnej nocy w objęciach przystojnego mężczyzny? Sylvia Day zabiera swoje czytelniczki do świata wyrafinowanych seksualnych fantazji i spełnia ich najskrytsze pragnienia. „Rozkosze nocy” to połączenie romansu i erotycznych fantazji rodem nie z tego świata. 
Lyssa Bates, główna bohaterka książki, to cierpiąca z powodu bezsenności piękna lekarka. Pewnej nocy, we śnie przychodzi do niej Aidan Cross, nieśmiertelny wojownik pochodzący ze świata snów, który chroni ludzi przed koszmarami. Lyssa nigdy wcześniej nie doświadczyła ekstazy takiej, jaką przynosi jej mężczyzna o głębokich niebieskich oczach, w których tkwi obietnica kuszącej bliskości i sensualnych doznań. Ten nieznajomy kochanek, początkowo tylko fenomen jej nocnych fantazji, materializuje się na progu drzwi Lyssy. Bohaterowie zakochują się w sobie, jednak na przeszkodzie ich związku staje rządząca światem starszyzna. Według znaków z prastarej legendy Lyssa to klucz, który ma doprowadzić do zagłady. Aidan, nie mogąc uwierzyć, że jego ukochana miałaby być przyczyną jakiegokolwiek zła, przenosi się na Ziemię. Będzie musiał jej bronić przed wojownikami z zaświatów. Czy uda mu się uratować ukochaną by mogli wspólnie pozostać razem wśród śmiertelników?
_______________________________________________________________________

I co zainteresowani, którąś pozycją??

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts. Jeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. Pozdrawiam Ciepło Marta Kor - MK Czytuje

*Post stworzony na podstawie materiałów dostarczonych przez wydawnictwo

27 komentarzy:

ksiazkowka pisze...

„Carnivia: bluźnierstwo” zapowiada się intrygująco. :)

Katarzyna Meres pisze...

Obie to nie moje klimaty :D Pierwszej bym się bała, ale cieszę się, że śledztwem zajmuje się kobieta :D

prosperiusz pisze...

obydwie super :-)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

;))

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

a ja lubię kryminały, a erotyk jak pisałam uważam że mogą powstać dobre książki z tego gatunku;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

jestem go strasznie ciekawa...;)

Agnieszka T pisze...

Na rozkosze nocy mogłabym się skusić

Katarzyna Meres pisze...

Może i tak, ale ja się jeszcze nie przekonałam i póki, co chyba nie chcę sprawdzać :) Do kryminałów też mi jest się ciężko przekonać (jak książek, tak i filmów), sama nie wiem dlaczego...

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

;) to świetnie;))

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

nie namawiam to już zależy od gustu...mnie to interesuje choćby z tego względu, że jak byłam w liceum chciałam zostać seksuolożką, ale los zdecydował inaczej. Nadal lubię tę tematykę i mnie bardzo interesuje;)

Lukaszlucky pisze...

Ale że na książkę, czy bardziej dosłownie? :D

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

jeśli chodzi o mnie to na książkę, drugie już mam ;DDP nie wiem jak Aga T;))

cyrysia pisze...

Ponieważ lubię czytać erotyki, dlatego mam ochotę na „Rozkosze nocy” ;)

Edyta pisze...

Kategorycznie interesuje mnie bardziej "Carnivia: bluźnierstwo” :)

Joanna - Niedopisanie pisze...

Czytam właśnie Carnivię i książka całkiem przyjemna, jak na razie. Z kolei "Rozkosze nocy" zupełnie mnie nie interesują..

Minerwa pisze...

Erotykom pogreyowym mówię stanowcze nie. :-P Ale na obie recenzje czekam.

Wiedźma pisze...

Mam obie, teraz czytam "Rozkosze nocy". Nie czytałam nic pani Day, ale mam za sobą lekturę trylogii Grey'a - niezbyt udaną, co przełożyło się u mnie na niską ocenę erotyków. Ciekawa jestem czy pani Day mnie pozytywnie zaskoczy, czy może będzie inaczej :)
Potem, po "Rozkoszach..." prawdopodobnie zabiorę się za "Carnivię" :)

Kiti pisze...

Tą pierwszą bym chciała przeczytać:)

Basia z Czytelni pisze...

Nr 1 to mój faworyt, ale na 2 też z chęcią poczekam na recenzję:)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

zobaczymy;))))

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

jestem strasznie ciekawa Twoich opinii...spokojnie na nie poczekam;))

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

super!

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

zobaczymy czy to będzie pogrejowy...urzekła mnie ta mitologia;))

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

ja także zaczęłam i wydaje się coraz lepsza;))

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

;DDD słodko;)

Joanna - Niedopisanie pisze...

Mnie wczoraj tak wciągnęło, że przeczytałam do końca ;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

haha! to świetnie ja czytam dziś! Jak tylko wrócę z pracy;D