Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

sobota, 9 listopada 2013

Wygraj książkę Carnivia: Bluźnierstwo

Witam! Pamiętacie moją recenzje książki Carnivia: Bluźnierstwo?, która miała swoją premierę 06-11-2013. Dla  mnie to jeden z lepszych debiutów, które czytałam. Gotowi zanurzyć się w Świecie Wenecji wirtualnej i prawdziwej? W świecie, gdzie intrygi, manipulacje i zbrodnia rządzą? 

Do rozlosowania jest nowiutki pachnący egzemplarz tej książki. Wystarczy, że polubicie poniższe 2 strony na FB:

Polubić stronę na FB Wydawnictwa Akurat
Polubić moją stronę na FB Gotuj i Czytaj z MK


Konkurs trwa od 09-11-2013 do 23-11-2013 do godz. 23:59.  Ogłoszenie wyników do 26-11-2013 r.

Formularz zgłoszeniowy:

  1. formułka "zgłaszam się"
  2. nick
  3. email
  4. polubiłem/am strony jako: 

Jeśli ktoś chce dodać u siebie banerek - macie go poniżej. Dobrym Duszyczkom, które dodadzą się do obserwowanych lub G+ z góry dziękuję. Pozostaje mi tylko zaprosić Was do zabawy;) 


Moją recenzję Carnivii: Bluźnierstwo znajdziecie tutaj: <<link>>
inne konkursy <<tutaj>>

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje  w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts. Jeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. Pozdrawiam Ciepło Marta Kor - MK Czytuje

27 komentarzy:

ksiazkowka pisze...

1. zgłaszam się :)
2. Ewa-Książkówka
3. ksiazkowka@gmail.com
4. polubiłam strony jako Ewa-Książkówka


:)

Camillie Eve pisze...

Zgłaszam się :)
Camillie Eve
k.z.dabrowska@gmail.com
Polubiłam strony jako Kamila Dąbrowska :)

Moje książki pisze...

zgłaszam się :-)
nick moje książki
email alison2blog@gmail.com
polubiłem/am strony jako: Moje książki
serdecznie pozdrawiam!

awiola pisze...

Zgłaszam się.
nick awiola
e-mail: subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com
polubiłam strony jako Subiektywnie O Ksiazkach

Wiedźma pisze...

Bierzcie udział moi drodzy, naprawdę warto :)

Joanna Sobczak pisze...

Zgłaszam się!
* Joanna Sobczak
* joannasobczak89@gmail.com
* polubiłam strony jako Joanna Sobczak

Edyta Ch. pisze...

Zgłaszam się :)
edyta.cha@wp.pl
Strony lubię jako: Edyta Chmura

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

zgadzam się!!

kasandra Rudzielec pisze...

Zgłaszam się:)
kasandra_85

kasandra_85@wp.pl

polubiłam strony jako: kasandra Rudzielec
Baner w zakładce "KONKURSY" - http://kasandra-85.blogspot.com/p/blog-page.html
Pozdrawiam!!

Basia z Czytelni pisze...

Zgłaszam się
Basia Pelc z Czytelni
pelc.barbara@wp.pl
Polubiłam strony jako Barbara Pelc (Czytelnia)

Anna P. pisze...

Zgłaszam się
Ania P.
annapor84@wp.pl
Polubiłam jako Anna Porębska :)

Cyrysia pisze...

Zgłaszam się
nick: cyrysia
mail: krysia2304@buziaczek.pl
Polubiłam obie strony na FB, jako Krystyna M.

Marek Izga pisze...

zgłaszam się
Marek

mash19(małpa)gazeta.pl
Polubiłem stronę jako Marek Izga

Marta pisze...

Zgłaszam się!
nick: Marta Kowalik
mail: martakowalik16@gmail.com
Polubiłam obie strony na FB jako Marta Kowalik

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Zgłaszam się :)
nick: Edyta
mail: spod.poduszki@gmail.pl
Polubiłam strony jako: Zapiski spod poduszki


A banerek "wisi" na moim blogu :)

S. pisze...

zgłaszam się
nick: Scarlett

email scarlett13@onet.eu

polubiłem/am strony jako: Karolina Baran

Magdalena Zając pisze...

zgłaszam się
nick: magi18
email: magda-17_17@o2.pl
polubiłam strony jako: Magdalena Zając

Ola C pisze...

zgłaszam się :D
nick
email
polubiłem/am strony jako:

Recenzje Kiti pisze...

Powodzenia:)

malutkaska7 pisze...

Polubiłam, no to...
zgłaszam się :)
nick: malutka_ska
e-mail: e.kluska@wp.pl
Polubiłam strony jako: Ewa Kluska

Alenda pisze...

Zgłaszam się
Alenda
e-mail: aleksseb@gmail.com
Lubię jako Aleksandra Sebastian

Melon pisze...

Jejku, ile ostatnio konkursów się u Ciebie zrobiło ;p.
Jednak jako, że nie mam fb to niestety muszę podziękować za konkurs, aczkolwiek banerek zaraz wstawię ;3!


Pozdrawiam ciepło :)!
Melon

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

następny będzie bez fb;))

Kasandra pisze...

zgłaszam się :)
Kasandra Dark
kasandradark@gmail.com
polubiłam jako Kasandra Dark
udostępniłam na FB

Sylwia Jastrzębska pisze...

zgłaszam się !!!!!

sylwjas

sylwjas@onet.eu
Sylwia Jastrzębska

kwiatusia1 pisze...

Zgłaszam się :)
Nick: kwiatusia
Email: kwiatusia1@gmail.com
polubiłam strony jako: Żyć nadal z pasją

Ellena pisze...

Zgłaszam się.
Nick: Ellena
email: zaslodkakawae@wp.pl
polubiłam jako: Pokój bez książek to jak ciało bez duszy.