Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

środa, 13 listopada 2013

Z Serii Jak to Zrobić? Czyli jak podlinkować banerek w poście....

Czyli jak podlinkować banerek w poście;) krok po kroku
1. Zapisujemy zdjęcie - banerek - obrazek na komputerze.
2. Otwieramy stronę, którą chcemy aby była odnośnikiem do rysunku-banerka-obrazka
3. Otwieramy post
4. Wstawiamy banerek-obraz rysunek do posta
5. Klikamy na obrazek - następnie klikamy na ikonę link, aby usunąć link



6.  Następnie powtórnie klikamy na zdjęcie - banerek - obrazek następnie klikamy na link i jak widać na strzałce z nr 3 pokazuje nam się okienko.

7. Kopiujemy stronę, którą chcemy aby była odnośnikiem do rysunku-banerka-obrazka , wklejamy w pole adres internetowy następnie robimy zapisz i gotowe



Czasem może być tak, że adres strony pokaże się obok rysunku-banerka-obrazka - wtedy musimy jeszcze raz powtórzyć czynność - oznacza to, iż nie zaznaczyliśmy powtórnie obrazka lub pierwszy automatyczny link nie został usunięty

Zapraszam Was do działu Z Serii: Jak To Zrobić? po inne porady <<tutaj>>
Jeśli macie jakieś pytania lub chcielibyście coś zrobić na blogu, a nie wiecie jak  - piszcie. Jeśli będę potrafiła to zrobić to opublikuje post na ten temat.


Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje  w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts. Pozdrawiam Ciepło Marta Kor - MK Czytuje

Wyzwania:-

24 komentarze:

KulturkaMaialis pisze...

Akurat ten trick już znałam, ale czekam na więcej :)

Cyrysia pisze...

Również ten trick znam, ale mimo to cieszę się, że tak wszystko jasno i szczegółowo opisujesz, jak to zrobić, bo może ktoś inny na tym skorzysta.

prosperiusz pisze...

Jak zawsze pomocny post :-)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Skąd ja to znam? :P Wiadomo, pomocny post :)

ksiazkowa-fantazja pisze...

Chociaż raz mogę powiedzieć, że to umiem :P

awiola pisze...

Kolejna ciekawa rada. Super!

Basia z Czytelni pisze...

Dowiedziałam się wcześniej dzięki Tobie jak to robić - bardzo przydatny post i wielu osobom się powinien przydać.

Damian pisze...

No wreszcie sie dowiedzialem jak sie to robi :) Dziekuje :)
W miedzy czasie zapraszam do mnie, można u mnie wygrać moją własnoręczną zakładkę ! Więcej info tu : http://pozytywniezaczytany.blogspot.com/2013/11/konkurs.html

Wiki pisze...

Przydatna informacja, ja zawsze robiłam na piechotę - wpisywałam kod ;)

Kiti pisze...

To akurat wiedziałam, nie jest ze mną najgorzej :D

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

to raczej post dla początkujących;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

to świetnie że się przydało;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

proszę;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

dziękuję Kochana!

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

haha! pozdrawiam;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

xoxo

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

dzięki Jarku;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

dziękuję;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

będzie będzie;)

Clary pisze...

Ja akurat sama do tego doszłam, ale świetny pomysł, żeby przedstawić to początkującym blogerom :)
spetana-przez-ksiazki.blogspot.com

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

dzięki i już do Ciebie zaglądam;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

dziękuję;)

Katarzyna Meres pisze...

To umiem :D po raz kolejny: świetny pomysł na serię :)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

dzięki;))