Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

czwartek, 21 listopada 2013

Z serii: Jak to Zrobić? Jak komentować w Disqus?

Dziś króciutko! Klka osób pytało się jak komentować w Disqus. poniżej znajdziecie instrukcje. Ponadto przygotowuję posty dotyczące widgetu "Zobacz również na MK Czytuje", który znajduje się w poście oraz dotyczące wtyczek na FB, o które się pytaliście. 
Nie przedłużając krótka instrukcja jak komentować i gdzie można  uaktualniać profil i zmiany w Disqus.


U mnie w komentarzach  Disqus macie do wyboru ikonki (oznaczają one kolejno Disqus, Facebook, Twitter i Google) oraz opcję "wybierz nazwę", która jest formą gościa. Zalogujemy się za pomocą któregoś z portali tzn. Facebook, Twitter, Google klikając na ikonkę. Ja osobiście wybrałam google, ponieważ jeśli jestem zalogowana na swoim blogu luk koncie google+, e-mailu google to klikam tylko w ikonkę i nie muszę wpisywać haseł.




Wybierając opcję "zmień ustawienia"  możemy uzupełnić dane o naszym koncie. Wpis nazwę, która będzie się zawsze pojawiać, dodać avatara, wpisać nazwy naszych linków.


Po inne posty z działu Jak to Zrobić? Zapraszam tutaj

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 
Pozdrawiam Ciepło Marta Kor - MK Czytuje

38 komentarzy:

Basia z Czytelni pisze...

Myślę, że wielu osobom się to przyda. Jesteś nieoceniona x.

prosperiusz pisze...

Ja zastanawiam się nad przejściem na Disqus, więc post bardzo pomocny :-)

madziusia pisze...

Miałam z tym problem przez jakiś czas. Ostatecznie poradziłam sobie sama:)

Wiki pisze...

Myślę, że post pomocny dla miłośników Disques. Ja do nich jednak nie należę ;)

Oli. pisze...

Ja także poradziłam sobie z tym już wcześniej, a teraz czekam na widgety:)
P.s Jak ładnie się prezentuję na 2 zdjęciu :D

Dada pisze...

Może ten wpis przekona innych do przejścia na niniejszy system komentowania - bo przecież nie jest on wcale taki skomplikowany :-)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Post zachęcający dla tych, co się boją Disqusa :)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

;) xoxo

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

fajnie;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

no właśnie nie jest, ale trzeba trochę poszperać, a niektórzy się tego boją;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

ślicznie;) ten, który Cię interesuje będzie w przyszłym tygodniu. A jak jakieś jeszcze Cię interesują daj znać poszperam i zrobię posta;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

mnie D. skusił powiadomieniami...dzięki temu zaglądam do innych, bo wiem że ktoś mi odpowiedział

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

xoxo

Ewelina A pisze...

Tak, mnie też to zachęciło. :)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

haha;) pozdrawiam

Skrzat pisze...

Na początku ludzie się ucieszyli, że blogger zaoferuje im przysyłanie powiadomień o odpowiedziach do komentarzy na skrzynkę...hurra, nie trzeba disqusa! taaa, jak się okazuje, te powiadomienia przychodzą o wszystkich komentarzach do posta, a nie tylko o odpowiedziach do naszego komentarza. Dlatego dla mnie disqus jest nieoceniony - i wymaga tylko raz założenia konta/wskoczenia na niego przez konto Google, więc nie wiem, czemu ludzie marudzą, jak nawet tego nie sprawdzają. Bo jedno kliknięcie tylko raz bardzo zmęczy ;)

cyrysia pisze...

Osobiście nie zamierzam używać Disquesa, ale nie przeszkadza mi on. Już się pomału przyzwyczaiłam :)

Ann RK pisze...

Naprawdę ten Disqus jest taki fajny? Bo już kiedyś prawie się na niego zdecydowałam, ale mi odradzili i zgoopłam. :D

Katarzyna Meres pisze...

Mnie interesuje, jak wprowadzić go na bloga? :D Trzeba używać jakiś super kodów html, czy coś takiego? :D

Martyna x pisze...

To zdecydowanie post dla mnie, bo kompletnie tego nie ogarniam :D

Kiti pisze...

Ja zawsze się loguję przez nazwę, jakoś się do tego przyzwyczaiłam.

Marta pisze...

fajny instruktarz :) sama miałam kiedyś problem z wymyśleniem jak działa Disqus :)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

może niektórzy po prostu boją się zagadnięć informatycznych??

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

ja uważam że jest świetny;) są drobne błędy, ale raczej nieznaczące;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

nie;) zrobię za jakiś czas instruktaż ale jakby coś to na samym dole komentarzy jest napis "add disqus to your site" klikasz i postępujesz zgodnie z instrukcją.

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

super;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

spoko;)

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

dziękuję xoxo

ksiazkowa-fantazja pisze...

skorzystałam , chyba działa :P

Marta Kor - MK Czytuje i MK Go pisze...

działa świetnie ;DDDD dziękuję za odwiedziny;)

malg. orz. pisze...

Uwaga - próba mikrofonu, chyba nareszcie mi sie udało... :D

malg. orz. pisze...

Uffff, dziekuję za instrukcję! Nareszcie nie jestem szarym duszkiem. :)

Marta Kor - MK pisze...

świetnie;)

Paulina 'Paulaaaa' Ch pisze...

Dopiero teraz zauważyłam ten post i muszę przyznać, że świetnie to rozwiązałaś! Sama myślałam o stworzeniu podobnego, bo większość osób w ogóle nie komentuje, będąc od razu przerażoną na myśl o Disqus. Sama nie wiem dlaczego, bo narzędzie do dyskusji jest rewelacyjne i o wiele wygodniejsze niż standardowy formularz bloggera :O

mojedamskiemysli pisze...

Za późno to zauważyłam :( Napociłam posta i znikł. Już miałam dać sobie spokój, ale podjełam kolejną próbę i się już udało. Ciekawe rozwiązanie. Pozdrawiam

Marta PuderniczkaM pisze...

mi także disqus odpowiada ale nie wiem czy się u mnie sprawdzi

Prowital .pl pisze...

Ciekawa sprawa, ale nie wiem czy nie ponad moje siły, abym czegoś nie zepsuł.
Ale faktem jest, że komentarze rzeczywiście są "drugim życiem bloga"