Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie, prezenty świąteczne, zapowiedź stałego konkursu na blogu oraz wyzwania

Witam kochani! Stary rok się kończy nowy zaczyna! Od siebie życzę Was wszystkiego co najlepsze w tym nowym roku, aby okazał się lepszy, bogatszy w doznania, szczęście i pomyślności. 
  • Po pierwsze - w tym roku otrzymałam naprawdę (i wreszcie!) sporo prezentów książkowych. Od góry książka Pani Bondy i Pani Łaciny to prezenty konkursowe od autorki i w konkursie u Ani RK. Obie z autografami. To moje pierwsze;D Jestem niezmiernie zadowolona, że większość książek to pozycje polskich autorów;) Jak Wam się podobają? Poniżej także zamieszczam najcenniejszy prezent - własnoręcznie zrobioną zakładkę przez moja młodszą siostrę kocham takie prezenty;) Dzięki Sis ;*




I po czwarte i w sumie najważniejsze od 01 stycznia 2014 na MK Czytuje rozpoczyna się stała zabawa- konkurs, w której co miesiąc będziecie mogli zgarnąć książkę z mojej półki;) Zapraszam Wszystkich do wypatrywania posta do zapisów i zabawy.



                             

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 
Pozdrawiam Ciepło Marta Kor - MK Czytuje

34 komentarze:

prosperiusz pisze...

Świetne podsumowanie, Marto, Szczęśliwego Nowego Roku :))

martucha180 pisze...

Gratuluję tych grubaśnych książek. Im więcej stron, im więcej literek do przeczytania, tym lepiej dla nas, moli książkowych! Postaram się brać udział w wyzwaniach... Najksiążkowego w Nowym Roku! ;)

Mała Pisareczka pisze...

Ohoho! Gratuluję wyników i zazdroszczę książek!
Widzę wśród nich jedną znajomą twarzyczkę "Telefony do przyjaciela" :D
Nie zawiedziesz się na lekturze! :)

Mai pisze...

Gratuluję wyników czytania i... zazdroszczę tak słodkiej sówki! Dlaczego mnie nikt nie robi takich uroczych prezentów :c
Szczęśliwego Nowego Roku!

Ann RK pisze...

Ja przede wszystkim się cieszę, że książka-wędrowniczka do Ciebie dotarła. :P
Wyników oczywiście gratuluję i życzę, by w nowym roku były jeszcze lepsze. :)

ksiazkowka pisze...

Piękny rok za Tobą Tusiu. :) Gratuluję! :) Wszystkiego naj w Nowym Roku! :)

madziusia pisze...

167 postów w 240 dni to naprawdę świetny wynik! Oby tak dalej:) "Władca pierścieni" to wspaniała książka, która od lat jest u mnie w czołówce ulubionych:)

Basia z Czytelni pisze...

Tusiu kochana piękne wyniki!!Brawo! Publikujesz dużo postów, jesteś wulkanem energii, blogosfera bez Ciebie to nigdy nie byłoby to samo. Gratuluję pięknych prezentów, zakładka od siostry jest najpiękniejsza, istne cudo, uwielbiam sowy!!! Nie mogę się doczekać Twojej nowej zabawy!!! Jutro wpadam!!!

Agnieszka T pisze...

Gratuluję wyników i prezentów i zyczę dalszych sukcesów

Basia z Czytelni pisze...

Życzę Ci w 2014r. samych pięknych, dobrych i wspaniałych chwil xxx.

Marta pisze...

Piękne prezenty :) aż się buzia śmieje na ich widok :D Szczęśliwego Nowego Roku!

Melania K. pisze...

Świetne podsumowanie i wyniki :) Zakładka sówka - cudna, takie prezenty bardzo cieszą :)
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

maribel pisze...

ładna zakładka :) I czekam na konkurs! Pozdrawiam!

Jagna pisze...

Świąteczne prezenty cieszą oko. Czytałam "Tylko martwi nie kłamią" i polecam, jest to dobry kryminał, sporo o pracy profilera, co mi bardzo przypadło do gustu.
Najlepszego na Nowy Rok. :)

Miłośniczka Książek pisze...

Gratuluję podsumowania :)
W Nowym Roku życzę Ci wielu sukcesów i spełnienia wszelkich marzeń :)

Paulina Król pisze...

Super podsumowanie, super prezenty, super sówka i super konkurs stały :) Happy New Year ;)

KulturkaMaialis pisze...

Oooo... Zabawa-wygrywajka! Kocham!


Szczęśliwego Nowego Roku!

Cyrysia pisze...

Większą połowę książek z powyższej chce widzieć również u siebie na półce i to wszytko twoja wina! :) Kusisz, nęcisz i dręczysz mnie swoimi recenzjami a ja nie mam siły się opierać ;) Za słaba jestem kobieta ;) Dlatego mam nadzieje, że Nowy rok będzie bogatszy w fortunę, żebym mogła zrealizować wszystkie zamierzone, czytelnicze plany.

Tobie również życzę Wszystkiego najlepszego. Wszelkiej pomyślności oraz spełnienia najskrytszych marzeń w nadchodzącym Nowym Roku.

awiola pisze...

Gratuluję tak wspaniałych osiągnięć. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Wiedźma pisze...

Samych dobrych chwil w przyszłym roku i rewelacyjnych lektur :)

Księgarka pisze...

Wow, Twoje podsumowanie robi wrażenie.
Dołączam się do życzeń: oby nadchodzący 2014 roku przyniósł wiele wspaniałych książek, których lektura będzie dla Ciebie prawdziwą przyjemnością!

Ola C pisze...

"Sen i śmierć" brzmi ciekawie :)
Piękna zakładka - widać, że robiona z sercem.
Nie mogę się doczekać konkursu :D
I oczywiście szczęśliwego Nowego Roku :)

Kiti pisze...

Gratuluję, doprawdy świetnie się rozwijasz:)
Pewnie sporo się napracowałaś przy podsumowaniu,ale cieszy oko:)

Margoo pisze...

Gratulacje. Piękny wynik:)

Szampańskiej zabawy dzisiejszej nocy i szczęścia w Nowym Roku! Pozdrawiam:)

Andra D pisze...

Wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku :)

kasandra Rudzielec pisze...

Świetny wynik. I tak wiele wyzwań! Moje gratulacje:)
A przy okazji życzę wszystkiego co najlepsze na nadchodzący 2014 rok!

Natalia Lena pisze...

Sówka jest cudna ;)
Oby 2014 przyczynił się do dalszego rozwoju bloga oraz spełnienia marzeń ;)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Przepiękna zakładka! :) A do tego, ta urocza sówka, mnie przypomina swoim kształtem serce :) Dalszych cudownych dni pełnych miłości, radości, zdrowia i masy książek :)

izkalysa pisze...

Świetne podsumowanie, naprawdę! Widzę, że w tym roku Mikołaj był dla Ciebie bardzo hojny, jeśli chodzi o książki - jest na co popatrzeć :) A w Nowym Roku życzę Ci wszystkiego najlepszego, świetnych książek i wiele wolnego czasu

Pozdrawiam :)
izkalysa

Wiki pisze...

Widzę, że to był udany rok. Oby ten był jeszcze lepszy :)

Kornelia Pikulik pisze...

Piękne prezenty! Mój Mikołaj też był w tym roku łaskawy:) A na konkurs oczywiście bardzo się cieszę!

natanna pisze...

Bogate książkowo prezenty - super. Zakładka urocza, takie są najcenniejsze.
Konkurs bardzo zachęcający.
Pomyślności w Nowym Roku życzę.

DżoanaKa pisze...

Tobie życzę podobnie, by rok był taki jak poprzednio (w tych pozytywnych aspektach oczywiście) lub lepszy. I wielu ciekawych wyzwań i doznań literackich.
Gratuluję dotychczasowych efektów na blogu i życzę wytrwałości dodatkowo.
Zazdroszczę Ci tej sterty prezentów, u mnie rodzina nie do końca uznaje takie prezenty. Nie potrafią zrozumieć, że można kochać czytać... Ale nie będę się denerwować :P

Katarzyna Meres pisze...

Cudowna zakładka! :) Życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku i jeszcze więcej pomysłów blogowych! :)