Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

niedziela, 15 grudnia 2013

Przypomnienie o Konkursie Mikołajkowym i Rozdawajce

Witam! Trochę mnie nie było u Was, ale już wróciłam i nadrabiam zaległości jutro na blogu post o książce Lovecrafta: Zgroza w Dunwich i inne przerażające opowieści. A tymczasem zapraszam do przejrzenia 2 konkursów, które nadal trwają na blogu. Mikołajkowy do jutra, a Rozdawjka do 20.12.2013. Klikajcie w banerek i kto jeszcze się nie zgłosił to do roboty;) Całuski dla Was! Pozdrawiam Was ja Marta w ten zwariowany i zapracowany miesiąc;)





Zapraszam Was także do zakładki Wyzwania, gdzie znajdziecie nie tylko dwa wyzwania, które prowadzę, ale i świetne wyzwania organizowane przez inne blogi .



                             

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 
Pozdrawiam Ciepło Marta Kor - MK Czytuje

7 komentarzy:

Basia z Czytelni pisze...

Biorę udział w konkursach i wyzwaniach. Wszystkim je serdecznie polecam!!!

Sebastian Kukla pisze...

Liczę na szczęście w rozdawajce :)

TheDominika192 . pisze...

biorę udział w obu konkursach, i z niecierpliwością czekam na wyniki ;DD

Kiti pisze...

Z tego, co pamiętam już się zgłosiłam i liczę na szczęście:)

Cyrysia pisze...

Dzięki za przypomnienie, chociaż w konkursach już wzięłam udział.

izkalysa pisze...

Patrząc na listę wyzwań, w których bierzesz udział mogę powiedzieć, że dużo tego ;) Ja wzięłam na siebie chyba 8, w tym "Z półki" i "Czytam Fantastykę". A z konkursików na razie nie skorzystam, bo już (dosłownie) nie mam miejsca na półkach...
Pozdrawiam :)
izkalysa

Catalinka pisze...

Ooooo, muszę wziąć udział, ale to już jutro, jak przemyślę odpowiedzi :)