Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

sobota, 21 grudnia 2013

Wygrana w konkursie-rozdawajce na MK Czytuje

Witajcie. Osób biorących udział w konkursie było ponad 35, dlatego wybrałam 3 zwycięzców;D. Dziękuję wszystkim za udział i zabawę. Gratuluję zwycięzcom, a tych co przegrali zapraszam w styczniu, ponieważ na moim blogu rozpocznie się zabawa-konkurs stała, co miesięczna. Nie przedłużam w konkursie rozdawajce wygrywają:

Ewa Książkówka

książkę Obsesja lub niespodziankę

Cyrysia

książkę Grzechy

DżoanaKa

książkę Kronika ptaka nakręcacza



Prześlę do Was jeszcze dziś e-maile. Czekam na adresy do 29.12.2013 - jeśli ich nie otrzymam do tego terminu - wybiorę kolejną osobę.
Pozdrawiam ciepło i życzę udanego weekendu - bez tego całego szaleństwa



                             

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 
Pozdrawiam Ciepło Marta Kor - MK Czytuje

40 komentarzy:

madziusia pisze...

Gratuluję :)

prosperiusz pisze...

Ja również gratuluję :)

Andra D pisze...

Szczere gratulacje dla zwyciężczyń :)

Kiti pisze...

Gratuluję:)

Cyrysia pisze...

Ogromnie się cieszę i gratuluje pozostałym osobom.
Pozdrawiam!

DoXxil pisze...

Gratuluję!

KulturkaMaialis pisze...

Gratuluję wygranej!

Sebastian Kukla pisze...

Coś mam pecha do konkursów :) Gratulacje ;)

sylwuch.blogspot.com pisze...

Gratuluję wszystkim!

Marto, zapraszam Cię na moje autorskie wyzwanie "Grunt to okładka", o którym napisałam na blogu. Może zechcesz wziąć udział? :)
Pozdrawiam!

Basia z Czytelni pisze...

Gratuluję Sis x.

Ola C pisze...

Gratuluję :)

Paulina Król pisze...

Do mnie na konkurs chodź, kochana ;)

Klaudia Skiedrzyńska pisze...

Gratulacje ;)

Melania K. pisze...

Gratuluję :)

TheDominika192 . pisze...

moje gratulacje ;))

Katarzyna Meres pisze...

Gratulacje! :)

Marta Kor - MK pisze...

już pędzę;)

Marta Kor - MK pisze...

zerknę zaraz;)

Marta Kor - MK pisze...

moja droga od stycznia dalej będą konkursy, więc na pewno Twoja chwila nadejdzie, a Anne Rice nadal jest w puli;)

Marta Kor - MK pisze...

;)

Marta Kor - MK pisze...

;))

Marta Kor - MK pisze...

;))))

Marta Kor - MK pisze...

;D

Marta Kor - MK pisze...

;))))))

Marta Kor - MK pisze...

super;)

Miqaisonfire.wordpress.com pisze...

I ponownie wielkie gratulacje dla szczęśliwych zwyciężczyń!


P.S. To nie są Kroniki ptaka nakręcacza, tylko kronika :)

Marta Kor - MK pisze...

ale na pewno szczęście się do Ciebie uśmiechnie w przyszłości, a w tej zabawie sporo osób miało podwójne losy

Marta Kor - MK pisze...

;)

Marta Kor - MK pisze...

nie koniecznie, ja wygrałam do tej pory 3, a wzięłam udział w 70 minimum...z tego co pamiętam to co Cię interesowało nadal jest w puli nagród, więc od stycznia zapraszam;)

Marta Kor - MK pisze...

;)

Marta Kor - MK pisze...

;DD

Marta Kor - MK pisze...

;)

Marta Kor - MK pisze...

dzięki;) i zapraszam od stycznia;) i dzięki za uwagę w takim pośpiechu pisałam, że nie zauważyłam ;)

Marta Kor - MK pisze...

;)

Marta Kor - MK pisze...

;))))))))

Marta Kor - MK pisze...

:)))))))))))))))))))

Wiki pisze...

Gratulacje :)

Flora pisze...

Gratulacje! :-)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Gratulacje, szczęsciary! :)

kasandra Rudzielec pisze...

Moje gratulacje:)))