Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

wtorek, 17 grudnia 2013

Wyniki konkursu mikołajkowego

Moi drodzy niezwykle się cieszę z frekwencji tego konkursu. Ponieważ było ponad 30 zgłoszeń (w tym 2 emailowe) nagrodzę 2 osoby. Odpowiedzi są cudowne. Przy niektórych zakręciła mi się łezka w oku. Miałam naprawdę problemy by wybrać, które odpowiedzi wygrywają i postanowiłam wybrać te, które z czymś mi się kojarzyły. Książki, które nie zostały wygrane przechodzą do następnego konkursu, który już w styczniu w stałej formie. link do konkursu - klik

Dla mnie święta nie istnieją bez rodziny, która jest dla  nie największą wartością. To z nią chcę je spędzać, z nią śmiać i cieszyć. To ona dodaje mi sił i mocy na nadchodzący nowy rok i sprawia, że wierzę w cuda;)

A teraz już nie przedłużam i zapraszam na wyniki:


Obserwatora otrzymuje:
Wiedźma
której odpowiedź przypominała mi o podobnych perypetiach w moim domu rodzinnym i domu mojego męża. Zwierzaki są cudowne i zawsze potrafią nam rozbawić lub doprowadzić do białej gorączki;P I co najważniejsze są dla nas członkami rodziny.
"Święta bez...
...redekoracji choinki, dokonywanej przez moje koty, to nie święta. Zaczyna się niewinnie, od ściągniętej tu czy tam bańki (o dziwo! nie stłuczonej), a kończy na tym, że świąteczne drzewko jest "gołe" do wysokości nieco ponad pół metra... taki jest zasięg kocich łap ;)"




Mroczna Bohaterkę otrzymuje:
Anita
której odpowiedź bardzo mi się spodobała i jakby przekazała to co ja myślę o tym całym szaleństwie
"Święta bez... dobrej rodzinnej atmosfery to nie święta. W dzisiejszych czasach Boże Narodzenie jest traktowane właściwie jedynie jako dobry okres dla wszystkich sklepów, które przeżywają oblężenie, bo przecież wszystkim trzeba kupić prezenty. W tym całym urwaniu głowy, jaki mamy ze sprzątaniem, gotowaniem, kupowaniem prezentów i strojeniem domów zapominamy często o tym, co w tym świątecznym okresie powinno się liczyć najbardziej. Przestajemy przywiązywać wagę do tego, żeby cała rodzina była w komplecie i żeby między nami nie było żadnych sporów. Bardziej martwimy się o to, żeby potrawy na stole nie były czasem za słone. To przykre, ale prawdziwe. Zatracamy się w tym całym komercjalnym spojrzeniu na Boże Narodzenie. Nawet tradycja powoli się gubi. Dlatego dbajmy o dobre kontakty z bliskimi i nie poddawajmy się temu zamieszaniu. Zajmijmy się tym co najważniejsze, swoją rodziną, poczuciem miłości między sobą i spędzeniem cudownego czasu w ukochanym gronie."


Na pewno nie zapomnę odpowiedzi: Basi z Czytelni, Madziusi, Oli, Cavalierki. Będę o Was pamiętać w przyszłych i obecnych konkursach. 

Przypominam, że do 20.12.2013 trwa jeszcze jeden konkurs na blogu - brakuje dosłownie kilku zgłoszeń bym wybrała 3, a nie 2 osoby. link do konkursu - klik

Na koniec krótka informacja: Posty z serii : Jak to zrobić? nadal będą się ukazywać, ale ze względu na ich obszerniejszy zakres mogą ukazywać się rzadziej niż raz w tygodniu.

                             

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 
Pozdrawiam Ciepło Marta Kor - MK Czytuje

38 komentarzy:

Cyrysia pisze...

;)
Gratuluje wszystkim nagrodzonym

Moje książki pisze...

serdecznie gratuluję :-)

Wiedźma pisze...

W imieniu swoim, oraz Mania i Manii, dziękuję :)

Basia z Czytelni pisze...

Wspaniale, gratulacje dziewczyny, Tusiu dziękuję za wyróżnienie - dużo ono dla mnie znaczy, szczególnie z Twoich ust xxx.

kasandra Rudzielec pisze...

Moje gratulacje:)))

madziusia pisze...

Gratuluję i dziękuję za wyróżnienie:)

prosperiusz pisze...

Gratuluję :)

Pauli pisze...

gratuluję :)

Anita pisze...

Bardzo dziękuję i gratuluję wszystkim wyróżnionym :)

Wiki pisze...

Gratulacje :)

Kiti pisze...

Gratuluję;)

TheDominika192 . pisze...

moje gratulacje ;))

DoXxil pisze...

Gratuluję wszystkim!
I znowu się nie udało :( Ach to moje ''szczęście'.

Katarzyna Meres pisze...

Gratuluję! :)

Oli. pisze...

Gratulacje :)

Minerwa pisze...

Baaardzo gratuluję. Tym bardziej, że sama nigdy nic nie wygrałam. :-P Chociaż tym razem nie brałam udziału. :-) Powodzenia, Marto, w przebijaniu się przez zgłoszenia do drugiego konkursu.

DominikaAnna pisze...

Gratulacje :)

martucha180 pisze...

Gratuluję laureatkom. Oj coś Wiedźma musiała poczarować, jakiś urok świąteczny rzucić... :)

Marta Kor - MK pisze...

haha świetny komentarz;)

Marta Kor - MK pisze...

na pewno coś wygrasz...tylko w swoim czasie ja wygrałam na razie 3 razy a w chyba 50 konkursach wzięłam udział...na każdego przychodzi kolej;)

Marta Kor - MK pisze...

;)

Marta Kor - MK pisze...

;D

Marta Kor - MK pisze...

na każdego przyjdzie pora szczęście może się odwrócić trzeba próbować;)

Marta Kor - MK pisze...

;*

Marta Kor - MK pisze...

prosiem;)

Marta Kor - MK pisze...

;))

Marta Kor - MK pisze...

;)))

Marta Kor - MK pisze...

pozdrawiam;)

Marta Kor - MK pisze...

;DD

Marta Kor - MK pisze...

:DP

Marta Kor - MK pisze...

pozdrawiam ciepło

Marta Kor - MK pisze...

;PD

Marta Kor - MK pisze...

;))))

Marta Kor - MK pisze...

;)))))))))))

Marta Kor - MK pisze...

;))))))))))))))))))

martucha180 pisze...

:) A dziękuję :)

Miqaisonfire.wordpress.com pisze...

Przyłączam się do gratulacji dla zwyciężczyń :)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Gratki!