Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

niedziela, 5 stycznia 2014

Bardzo! Bardzo Ważna Sprawa!!

Witam i od razu przepraszam wszystkich za kłopot! Miałam małą awarię komputera i w wyniku zamieszania usunęły mi się strony dotyczące moich dwóch wyzwań:

Czytamy Polecane Książki
http://mkczytuje.blogspot.com/p/wyzwanie-czytamy-polecane-ksiazki.html

Czytamy Norę Roberts
http://mkczytuje.blogspot.com/p/wyzwanie-czytamy-nore-roberts.html

strony z recenzjami są, ale strony z zasadami musiałam założyć od nowa!;(( 
Wszystkich Wyzwaniowców proszę o zmianę adresu przy banerkach i sprawdzenia czy na pewno są na listach. Niestety komentarze także mi zniknęły ;(( Jeszcze raz przepraszam za kłopot i pozdrawiam!



                             



Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 
Pozdrawiam Ciepło Marta Kor - MK Czytuje

8 komentarzy:

Joanna - Niedopisanie pisze...

Masz w linku do podstrony z recenzjami zły adres - odnosi do wyzwania z Norą Roberts :) Chodzi o link do strony w wyzwaniu.

Marta Kor - MK pisze...

dzięki za cynk, ale już sama poprawiałam...z tego stresu i zamieszania wszystko pokręciłam;)

Kiti pisze...

Szkoda, ale wierzę, że uda się to naprawić.

Mała Pisareczka pisze...

Mam nadzieję, że wszystko można szybko naprawić :)

Paulina 'Paulaaaa' Ch pisze...

Ja w wyzwaniach udziału nie biorę, ale mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze z komputerem! :)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Już poprawiłam u siebie i są nowe linki :)

Kornelia Pikulik pisze...

Zdarza się:) Mam nadzieję, że komputer już nie będzie Ci płatał psikusów:)

TheDominika192 . pisze...

Zdarza się ;))
Wszystko już poprawione :))