Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Joseph Nassise - Krzyk Aniołów

Są istoty, które potrafią jednym spojrzeniem zmrozić krew w naszych żyłach, rozszarpać nasze dusze na strzępy i pozostawić Nas pustych w środku. Istoty potężne - wysłannicy piekieł. Żadna broń wymyślona przez ludzi nie ma z nimi szans. Zwykły człowiek w ich obliczu jest bezradny, a jego wiedza bezużyteczna. Wtedy do akcji wkracza zespół Echo - specjalna jednostka bojowa współczesnych Templariuszy, którzy niczym Constantine widzą ich prawdziwe oblicze i robią wszystko co w ich mocy, by nie znalazły drogi powrotnej na Ziemię - między ludzi, gdzie ponownie będą siać spustoszenie. Dowódca Echa Cade Williams wraz z zespołem wyrusza na kolejna misję. W stacji badawczej Eden dochodzi do niewyjaśnionej serii zdarzeń. Grupa Echo schodzi w podziemia Edenu skrytego pod piaskami pustyni, który ukarze Nam nie tylko sekrety i tajemnice, ale i istotę, która pragnie by Ziemia stała się jej nowym królestwem. Stworzenie do szpiku złe, bez iskierki boskiej, która ofiarowuje choćby moralność. Jej działania i chęć wydostania się z obecnego więzienia osłabiają Zasłonę, a Zaświaty powoli przenikają nasz świat. Ekipa Echo ma niewiele czasu, a to co odkryją w stacji badawczej okaże się potworną i niekontrolowaną zabawą w Boga.

"Trudno było się pozbyć poczucia, że mrok Cię dusi, a ciemność wydaje się być jak woda, wypełniając przestrzenie pozbawione światła."s.83

Krzyk Aniołów to dark fantasy w najlepszym wydaniu. Książka, którą czyta się niezwykle szybko, i która wciąga Nas w wir wydarzeń. Wręcz pochłania naszą uwagę. Mitologia, demony, istoty i stworzenia tak różne jak charaktery ludzkie, umiejętności niezwykłe i niebezpieczne, zagadki na każdym kroku. To fantastyka połączona z typową przygodówką. Zdecydowanie chcę poznać przeszłe jak i przyszłe losy bohaterów jednostki Echo. Połączenie współczesnych Templariuszy z nawiązaniami do Constantina i Zaświatami oraz walką dobra ze złem uważam za więcej niż udane. Z niecierpliwością czekam na kolejną część.
Podsumowując Krzyk Aniołów to starożytne relikty, istoty nie z tego świata, wartka akcja, świetny język i historia, w której wszystko się zgadza.
Zdecydowanie polecam! Fani fantastyki, wątków związanych z templariuszami oraz walki dobra ze złem powinni być więcej niż usatysfakcjonowani. 





Tytuł: Krzyk Aniołów
Autor:  Joseph Nassise
Wydany: O
Ilość Stron: 234
Seria: Kroniki Templariuszy 
część I -  Heretyk, część II Krzyk Aniołów
Wydawnictwo: Replika
                           
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts oraz Wyzwanie Biblioteczne. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 

47 komentarzy:

Cyrysia pisze...

Z reguły omijam książki z gatunku dark fantasy, dlatego i tym razem chyba spasuje, gdyż mam teraz tak dużo książek do przeczytania, że na sam ich widok aż głowa boli ;)

prosperiusz pisze...

Marto, muszę stwierdzić, że to moje klimaty jak najbardziej :)

Emil Smistek pisze...

"Są istoty, które potrafią jednym spojrzeniem zmrozić krew w naszych
żyłach, rozszarpać nasze dusze na strzępy i pozostawić Nas pustych w
środku." Nie wiem czemu, ale pomyślałem o paniach w dziekanacie, ZUSie, albo innym pocztowym okienku >.<

Marta Kor - MK pisze...

haha! bywa bywa;PP

Marta Kor - MK pisze...

ja też mam sporo do przeczytania;) a jeszcze wizyta w szpitalu mi się dużymi krokami zbliża i chcę się wyrobić;)

Marta Kor - MK pisze...

jest świetna;))

Luka Rhei pisze...

Brzmi naprawdę ciekawie. Nie czytałam jeszcze nic z gatunku dark fantasy, ale przyznam, że recenzja tej książki jakoś mnie oczarowała...

ksiazkowka pisze...

Dark fantasy? Czy ja coś z tego nurtu kiedyś czytałam? Oto jest pytanie. :)

Andra D pisze...

Zobaczymy czy sięgnę, po tę książkę bo to nie mój gatunek, ale może się skuszę,

Kasia Roszczenko pisze...

Ja niestety nie przebrnęłam przez tę książkę. Nic kompletnie w niej mnie nie zainteresowało, a wręcz odpychało na tyle, że nawet jej nie skończyłam.

Marta Kor - MK pisze...

widzisz ,a ja uwielbiam taką tematykę i to nie pierwsza książka tego typu, którą czytałam...po prostu trzeba lubić;)

monweg pisze...

Zapowiada się ciekawie. To chyba pozycja dla mnie :)

Basia z Czytelni pisze...

Jakoś mnie nie ciągnie, a okładka niestety totalnie odpycha. To po prostu nie moje klimaty chyba.

Wiedźma pisze...

A ja jestem książeczką zainteresowana :) Po Twoim opisie dochodzę do wniosku, że to moje klimaty ;)

awiola pisze...

Fantasy połączone z przygodówką to fajne połączenie. Czemu nie.

martucha180 pisze...

Dark fantasy? O takim gatunku jeszcze nie słyszałam... Ale książką mnie zaintrygowałaś!

caput alterum pisze...

Zainstalowałam Mozillę Firefox i mam okienko do komentowania (w końcu). Mam nadzieję, że się nie zepsuje :)
Skopiuję komentarz z facebooka :)
Książka
naprawdę wpadła w mój gust, zwłaszcza, że piszesz, że to połączenie
motywu Templariuszy i Constantine'a. Wpisałam na moją listę książek
oczekujących na przeczytanie
~Natalia

Marta Kor - MK pisze...

dzięki bardzo za starania, a tę książkę można dostać chyba jeszcze na wyprzedaży na allegro Wydawnictwa - użytkownik replikas;)

Marta Kor - MK pisze...

to fantastyka z horrorem/thrillerem w tle tak mnie więcej;P

caput alterum pisze...

No to zerknę, chociaż jakbym miała kupować każdą książkę, którą chciałabym przeczytać zbankrutowałabym :D

Marta Kor - MK pisze...

ja tez tak mam, ale ostatnio kupiłam Heretyka - czyli pierwszą część nową za 6 zł i jeszcze kilka innych fajnych pozycji

Marta Kor - MK pisze...

zdecydowanie - jakby co polecam zerknąć najpierw na pierwszą część, choć mi nie przeszkadzało to że jej nie znałam

Marta Kor - MK pisze...

zgadzam się;)

Marta Kor - MK pisze...

dziękuje i polecam!

Marta Kor - MK pisze...

myślę że King by się do dark fantasy zaliczał...połączenie fantastyki z horrorem/thrillerem;)

Marta Kor - MK pisze...

trzeba lubić;)

Marta Kor - MK pisze...

może może;)

Marta Kor - MK pisze...

trochę lepsza jest amerykańska, ale wiesz;p ja lubię takie książki

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Muszę się rozejrzeć za tą książką koniecznie! Za całym cyklem.

Marta Kor - MK pisze...

jest świetna;)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Jeśli uda mi się ją zdobyć to będę miała książkę do Twojego wyzwania :)

Marta Kor - MK pisze...

zerknij tu: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?p=4&us_id=3847688
heretyk jest za 6 zł i to wyprzedaż wydawnictwa;)

Karolina pisze...

Książka niekoniecznie dla mnie, ale spodobała mi się okładka :P

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Dziękuję za cynk :)

Zee L pisze...

Brzmi bardzo ciekawie, pewnie dołączę ją do kolejki 'książek do przeczytania'. Przeczytałam też inne komentarze i u Darii poniżej zauważyłam Heretyka, czy to jest pierwsza część?
pozdrawiam

Marta Kor - MK pisze...

tak to pierwsza część;)

Marta Kor - MK pisze...

a proszę korzystaj ja się u tego gościa obkupiłam;P

Marta Kor - MK pisze...

zerknij na stronę autora...mnie podoba się bardziej amerykańska;)

Oli. pisze...

Bardzo chętnie zapoznałabym się z pierwszą częścią :) Poza tym przemawia do mnie okładka drugiej części. Pozdrawiam!! :)

Alenda pisze...

Wow, muszę mieć!

Katarzyna Meres pisze...

Zaciekawiłaś mnie i to bardzo! Ostatnimi czasy lubię fantastykę, a do tego jeszcze część przygodowa i demony :)

Kiti pisze...

Coraz bardziej zaczynają mi się podobać takie demoniczne historie;)

Małgorzata Zaczytana pisze...

oj...nie...nie...to nie dla mnie :D

Marta Kor - MK pisze...

a szkoda...

Marta Kor - MK pisze...

to fajne połączenie;)

Marta Kor - MK pisze...

koniecznie;)

Zee L pisze...

Z pewnością więc za nie się wezmę :)