Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

niedziela, 5 stycznia 2014

Aktualizacja: Wyzwanie Biblioteczne - czas zacząć - zapraszam

Witam! Postanowiłam do swojego dorobku dodać jeszcze jedno wyzwanie z podlinkowanie! O zasadach i zapisach poczytacie klikając na poniższy banerek:




Pokrótce zasady dla ciekawskich: 

1. W wyzwaniu udział może brać każdy. Jeśli nie macie bloga, strony możecie dodawać linki opinii z portali czytelniczych, FB, G+, opinii, które umieszczacie na stronach wydawnictw czy autorów  lub przesyłać mi je na e-maila.
2. Jedynym warunkiem jest to, aby książka była wypożyczona z biblioteki, wypożyczalni lub innych tego typu form.
Więcej o zasadach i zmianach poczytacie klikając na banerek powyżej;) 

Zapraszam Wszystkich do Wyzwania! I jeszcze jedna dodatkowa prośba - zerknijcie na poprzedni mój post i posprawdzajcie dane - dotyczy to Wyzwaniowców;) 


                             



Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 
Pozdrawiam Ciepło Marta Kor - MK Czytuje

29 komentarzy:

Skrzat pisze...

Chętnie dołączę :) Niskie coś te poziomy zaangażowania :d

Karolina pisze...

I ja się zgłaszam! :)

martucha180 pisze...

Faktycznie małe te zakresy. Może zmień je nieco Martuś. A tym bardziej, że widziałam wyzwanie o 52 książkach do przeczytania w roku, czyli 1 na tydzień, a u Ciebie wychodzi 1,33 książki w miesiącu!

TheDominika192 . pisze...

Do wyzwania z chęcią się dołączam ;))
Baner dodany, pozostaje tylko iść do biblioteki :))

Marta Kor - MK pisze...

no tak ale to mają być tylko książki z bibliotek a ja np. czytam naprawdę sporo, ale mam książki które kupuję, recenzuję, dostaję w prezencie, a z biblioteki korzystam dodatkowo i u mnie jest słabo wyposażona...z resztą 4 poziom zapewnia całkiem sporo możliwości;)

Marta Kor - MK pisze...

no tak ale to mają być tylko książki z bibliotek a ja np. czytam naprawdę sporo, ale mam książki które kupuję, recenzuję, dostaję w prezencie, a z biblioteki korzystam dodatkowo i u mnie jest słabo wyposażona...z resztą 4 poziom zapewnia całkiem sporo możliwości;) ale jak bardzo chcecie dodam jakiś inny poziom

Marta Kor - MK pisze...

proszę o określenie poziomu i zapisanie się pod tym linkiem http://mkczytuje.blogspot.com/p/wyzwanie-biblioteczne.html

Marta Kor - MK pisze...

;) proszę o określenie poziomu i zapisanie się pod tym linkiem http://mkczytuje.blogspot.com/p/wyzwanie-biblioteczne.html

Basia z Czytelni pisze...

Tusiu też uważam, że są dość niskie :)) Ale wiem, że Ty masz daleko do biblioteki. Ja to bym zrobiła wyzwanie dla bibliotecznych napaleńców, ale sama wiesz, ze mam świra na ich punkcie :)) Świetne wyzwanie

Marta Kor - MK pisze...

ja sama widzę, że wypożyczam około 45 książek z biblioteki i nie każdą przeczytam bo muszę szybko oddawać, a z przedłużeniem czasem jest problem, ale np. w zeszłym roku przeczytałam 214 książek z czego tylko 14 było z biblioteki;)

ksiazkowka pisze...

Wrzuciłam banerek do wyzwań, ale udziału nie biorę. Książek nie wypożyczam od czasów studiów. ;) Wolę je mieć na własność. :)

Andra D pisze...

Wchodzę w to! Sprawdź tylko wieczorkiem czy wszystko gra w mojej zakładce z wyzwaniami.http://inna-perspektywa.blogspot.com/search/label/Wyzwania. Pewnie mój wynik nie będzie imponujący, ale spróbuję.

martucha180 pisze...

A ja głownie czytam książki z biblioteki. Jakoś nie mam czasu na domowe ;) Je zawsze mogę przeczytać, bo mam pod ręką, a o te z biblioteki muszę walczyć :)

martucha180 pisze...

Wczoraj przeczytałam 1 z biblioteki, a dziś zaczęłam czytać drugą..., więc w szybkim tempie zostałabym ekstremistycznym maniakiem książkowym. To się zgłaszam! A co mi tam, ósme wyzwanie podjęte! A do wczorajszego postu dokleję Twój banerek. Recenzje z danego miesiąca będę podsyłać zbiorczo, by nie robić CI zamieszania co kilka dni ;)

DżejEr Carmen pisze...

Ja sobie odpuszczę - nie dość, że zapisałam się już do pięciu wyzwań, to jeszcze rzadko wypożyczam książki, a już z biblioteki t w ogóle, zwykle podbieram coś z zasobów koleżanek, więc wyzwanie raczej nie dla mnie, ale życze powodzenia uczestnikom ^^

Marta Kor - MK pisze...

świetnie, a w przyszłym roku jak to zweryfikuje zrobię więcej poziomów, a w tym jeśli wyzwanie będzie popularne wprowadzę nagrodę dla najbardziej "zaciętych" wyzwaniowiczów

Marta Kor - MK pisze...

proszę o zgłoszenie i podanie poziomu który Cię interesuje;)

KulturkaMaialis pisze...

Ja sobie odpuszczę, bo do biblioteki zaglądam tylko, jeśli muszę :)

izkalysa pisze...

Ja jeszcze się zastanowię, bo moim postanowieniem noworocznym jest rzadsze chodzenie do biblioteki - na półce już pokaźna kolejka się utworzyła, ale życzę powodzenia uczestnikom ;)
Pozdrawiam
izkalysa

Basia z Czytelni pisze...

200 recek w ciagu roku? Dla mnie to za dużo. To jest wyzwanie na 1 rok, czy jak?

Kiti pisze...

Ja niestety rzadko chodzę do biblioteki.

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Śwetne wyzwanie, ale wiesz, że ja niestety, nie mogę się do niego zapisać.

Barbara Ewa Chęcińska pisze...

strach przyznać, nie mam nawet karty bibliotecznej :/

Karolina pisze...

Basia! U Ciebie to z 10 miesięcznie mogłoby być :D Jak Ty na 2/3 karty lecisz :P

Basia z Czytelni pisze...

Karola, ale ja dużo pożyczam i czytam, ale tak naprawdę, to w stosunku do przeczytanych mało recenzuję, a tutaj liczą się recenzje. O wiele bardziej wilę czytać, niż pisać :)

Marta Kor - MK pisze...

nie wiem czy doczytałaś ale wystarczy krótka opinia np. na lubimy czytać lub wysłana do mnie na emeila

Wiedźma pisze...

Ja spasuję. Do biblioteki nie chodzę od ponad dwu lat, bo i bez tego nie ogarniam książek moich prywatnych :)

martucha180 pisze...

A czy w jakiś sposób będziesz weryfikować, czy książka jest z biblioteki? Czy tylko liczysz na uczciwość czytelników?

Marta Kor - MK pisze...

liczę na waszą uczciwość;) dla mnie bez sensu byłaby weryfikacja - bo to ma być zabawa i wyzwanie ma nas motywować, a kłamstwo obciąży tych którzy je popełnią;)