Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

sobota, 1 lutego 2014

Konkurs: Zgarnij książkę z półki - miesiąc luty



W zabawie - konkursie może wziąć udział każdy!

O zasadach przeczytacie >> tutaj


Regulamin dodatkowy na luty 2014

Po zapoznaniu się z zasadami (link powyżej)
w TYM poście umieszczacie komentarz z odpowiedzią na zadane pytanie konkursowe w dowolnie wybranej przez Was formie, podajecie email i nazwę jednej z poniższych książek, którą pragniecie wygrać. Zgłaszacie się cały miesiąc!
Oczywiście osoby odwiedzające mój blog mają zdecydowanie większe szanse na wygraną, ale jeśli jesteś u mnie pierwszy raz to i tak masz spore szanse - wystarczy dobry pomysł i fajna odpowiedź.
Lista książek, które będziecie mogli wygrać będzie co miesiąc aktualizowana, książki w niej będą wymieniane lub dodawane, dlatego warto być na bieżąco.

Pytanie konkursowe na luty 2014 w Zgarnij książkę z półki:


O jakiej książce teraz marzycie i dlaczego? 



Nagrody spośród których wybieracie:

Książki te pochodzą z moich zbiorów i są to egzemplarze recenzenckie, książki, które otrzymałam podwójnie. Stan egzemplarzy taki jak na zdjęciu poniżej lub w recenzjach.


Zainteresowanych zapraszam do zerknięcia na recenzje


Książki do wygrania - bez recenzji na blogu:
  • Lodowy Grób
  • Cień Wiatru
  • Mściciel
  • Czarny Dom

Zapraszam do zabawy.





                       
                           
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts oraz Wyzwanie Biblioteczne. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 

59 komentarzy:

Andra D pisze...

Chciałabym "Cień wiatru", bo wydaje mi się, że wszyscy wokół mnie to czytali, a ja jeszcze nie miałam takiej okazji. Poza tym pierwsze spotkanie z autorem nieco mnie zawiodło.

Evik pisze...

Marzę o książce "Cień wiatru".
Jeszcze nie czytałam książek C. R. Zafóna (objaw ignorancji?) , a horrorami, czy mrocznymi książkami jestem średnio zainteresowana. Chciałabym sobie wyrobić zdanie na temat jego twórczości.
Evik7@o2.pl

Ann RK pisze...

Odpowiedź: Książka, o której teraz najbardziej marzę to hmm... chyba "I góry odpowiedziały echem" Khaleda Hosseiniego. A dlaczego? Tego nie muszę tłumaczyć nikomu, kto czytał dwie poprzednie jego książki. To niezwykle poruszające powieści, obydwie przeczytałam jednym tchem i liczę na to, że najnowsza będzie równie wciągająca.
Wybieram: Erica Spindler "Obsesja"
E-mail: kaariokaa@op.pl

Ann RK pisze...

A baner jest w zakładce z wyzwaniami.

Agnieszka pisze...

- odpowiedź na pytanie konkursowe:
"The Walking Dead. Żywe trupy. Upadek Gubernatora" - to powieść na podstawie popularnego serialu "The Walking Dead", napisana przez autorów komiksów Robert Kirkman, Jay Bonansinga, o tym samym tytule. Książka zachwyca swoimi intrygami i dynamiczną akcją w walce z zombie, że zrobię wszystko, żeby ją mieć! :)
- tytuł wybranej książki: "Ostre cięcie"
- email: agido16@wp.pl

Agnieszka Winkler pisze...

Odpowiedź:
Marzenie jedno tylko mam,
"Gorączka 2" niech ktoś szybko da
Pierwsza jej część jest w sercu moim
I nie potrafię jej wygonić.
Wciąż myślę, o co chodzi
Dlaczego choroba ich nachodzi.
I jak skończy się powieść
Kto jak nie książka mi powie?
I choć w tej zabawie nie ma
Książkowego mego marzenia
Bardzo się proszę Marto kochana
"Kłamczuchy" książka przeze mnie nie czytana.
Podam mój email, lecz proszę!
"Dobrą wiadomość", powiedz "przynoszę!"
Na ten adres lawendacorine@gmail.com
Mam nadzieję, że wszystkie informację są :D

Nagły przypływ weny :D

Bacha85 pisze...

Marzy mi się zdobycie w końcu powieści Północ i Południe Elizabeth Gaskell. Czytałam już Żony i córki, które pięknie się prezentują u mnie na półce, czytałam Ruth w formie ebooka i z jej powieści u ans wydanych została mi tylko ta. co gorsza wyszła w mikroskopijnym nakładzie i osiąga horrendalne ceny na allegro, a gdzie indziej ciężko ją dorwać. Życzcie mi powodzenia w aukcjach :)


zabkabt@wp.pl
Cień wiatru bym przytuliła :)
Podlinkowałam w zakładce: Konkursy

Damian pisze...

Nic nie warta ma poezja,
ale marze o książce którą jest "Obsesja",
ksiazek nie za wiele mam,
ale za tą głowę uciąć sobie dam,
czytałbym ją sobie cicho w kącie,
lub w podroży - na wielbłądzie,
marze o niej ,
wiesz dlaczego Marto ?
Bo ta ksiaze czytał mój kolega,
i mówił ze warto,
jeśli wygram to dziękuje,
ale Ciebie na pewno ucałuję,
mój wiersz jest krotki,
są to lenistwa mego skutki,
Na mój e mail : damiansowa@spoko.pl
wyślij do mnie esej.

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Rany! Chyba spasuję! Ależ ludzie są niesamowicie zdolni! Ja nie wiem jak składać rymy i pisać poematy!

Meg Sheti pisze...

Dobra, ja to jestem tępak humanistyczny, więc Ci nie napiszę żadnego eseju, wypracowania (w klucz się też kiepsko wbijam) a co dopiero wiersza - nie będę kaleczyć języka polskiego. Ale marzy mi się Pokuta i Kuszenie, bo uwielbiam Anne Rice, a za ten cykl anielski wszyscy ją praktyczni pojechali... więc chciałabym się sama przekonać jak to jest.
shetani11@gmail.com

ArmAlKo Lit pisze...

Łatwiej by było powiedzieć o jakiej książce nie marzę :P W tej chwili najbardziej marzę o książce "Bóg jest większy" Michała Królikowskiego. Ciekawi mnie zarówno postać jej autora, zwłaszcza w świetle ostatniego medialnego zainteresowania jego osobą i kontrowersjami jakie wzbudził, jak i jego rozmówcy. Myślę, że może się ona okazać naprawdę wartościową pozycją.
Wybieram "Mściciela", mój mail: megarajones@gmail.com

Monika pisze...

O czym marzę? O tej książce która znajduje się na Twoim zdjęciu a dokładniej o "Obsesja" - Erica Spindler. Korci mnie na nią i nigdy nie mam okazji na nią trafić. Chyba umrę jak jej nie dostanę nigdy :p Dlaczego? Uwielbiam Thriller -y, przyciąga mnie okładka i co najważniejsze - chcę się dowiedzieć kim jest ten człowiek, który ma obsesję na punkcie Sky i dlaczego, oraz kim ona jest naprawdę. :) Ohh, gdyby szczęście mi sprzyjało i udało się byłabym w 7 niebie! :D

Dlatego wybieram "Obsesja" - Erica Spindler :)
e-mail: monika356@vp.pl

Paulina R. pisze...

Paulina R.

Marzy mi się książka, która zajęłaby szczytne miejsce w mojej...tak, dosyć skromnej biblioteczce, a mianowicie "Lodowaty grób" - Charlaine Harris. Pytanie jest jedno: DLACZEGO? Uwielbiam kryminały! Tak samo jak autorkę fabuły serialu - "Czysta krew". A ta książka daje mi takie uczucie, że to jest to, co poszukuję od dawna. Ta fabuła... ten dar jaki posiada bohaterka.. to zachęca czytelnika aby sięgnąć po tą pozycje! To coś niezwykłego, z czym jeszcze się nie spotkałam i chciałaby w końcu to zmienić :)

Dlatego wybieram LODOWATY GRÓB :)

e-mail: paula12contacto@gmail.com

Marta Kor - MK pisze...

pościk wcześniej!

Marta Kor - MK pisze...

no co ty! każdy ma szansę wygrać i to nie musi być wiersz...może to być wypowiedź prosto z serca lub klimatyczna;) więcej wiary w siebie! każdy ma szansę

Marta Kor - MK pisze...

;)

Marta Kor - MK pisze...

poproszę dla formalności email;P

Andra D pisze...

noweinka@gmail.com

Karola pisze...

Bardzo bym chciała ,,Czarny dom" Stephana Kinga i Petera Strauba". Mam parę powodów mojej decyzji:
1. Z twórczością Stephana Kinga spotkałam się już niejednokrotnie. Wiem, że w każdej książce pokazuje coś nowego, niesamowitego.
2. Czytałam o tej książce wiele pozytywnych komentarzy a już kiedyś można by było powiedzieć miałam ją na wyciągnięcie ręki i do dziś żałuję, że jej nie mam.
3. I jest coś jeszcze bardzo ważnego. Lubię książki grube, owanie tajemnicą, które po przeczytaniu będe jeszcze długo pamiętać:)

karolina1818@onet.pl

Efka Raj pisze...

W tej chwili nie marzę o jakiejś konkretnej książce. Natomiast dwa tygodnie temu wchodząc przypadkowo do księgarni wpadła mi w oczy... okładka: czerwone pelargonie wiszące w balkonowej skrzynce w pełnym słońcu. Półtoragodzinny pobyt w księgarni, "przekopanie" kilkudziesięciu recenzji, a ja nie mogłam przestać myśleć o pelargoniach. Nie wiedziałam nic o autorce, ani o tej książce, ale niechęć do aury za oknem skutecznie spowodowała u mnie marzenie o przeczytaniu "Ukrytych w Paryżu". Takie książki lubię, ciepłe jak wygrzane w słońcu pelargonie :)


A chciałabym przeczytać "Lodowaty grób"


e-mail: efkaraj@interia.eu

mojedamskiemysli pisze...

Marzę o książce "Cień wiatru". Nie wiem czemu jeszcze jej nie czytałam. Zawsze kiedy byłam w księgarni ta książka do mnie wołała. Jednak ja pochłonięta jakąś serią kryminalną mówiłam do niej: "Jeszcze nie teraz". Potem żałowałam. Jest szansa, że z Twoją pomocą odkryję moc tej książki.

Oczywiście wybieram: Cień wiatru

iza_suchar@o2.pl

PS
Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni. Ciesze się, że tu trafiłam :)
Zapraszam też do mnie http://mojedamskiemysli.blogspot.com/
Pozdrawiam

Natalia Łubińska pisze...

Marze o książce "Kings of Leon" - gdyż chciałabym ją przeczytać, by dowiedzieć się, jaka jest ich historia. A jeśli chodzi spoza twojego stosiku, to marzę o książce - biografii Svena Hannawalda, która będzie miała premierę w marcu, gdyż z moim tatą, zawsze jak są transmisje konkursów zimowych, zasiadamy przed telewizorem.


Oczywiście wybieram: Kings of Leon


natka294@wp.pl

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Tyle tych moich marzeń książkowych jest ... Jednak ostatnio, szczególnie mocno, marzą mi się dwie: "The Winds of Winter" i "A Dream of Spring" R.R.Martina, czyli najzwyczajniej w świecie, ciąg dalszy Pieśni Lodu i Ognia. Czekam na nie już tyle czasu! Tyle lat! Ponoć w 2014 r. ma się pojawić "The Winds of Winter"! Nawet się pisarz już fragmentem tej ostatniej podzielił na swoim blogu! Co przyniosła skutek taki, że zgrzytałam zębami, że jeszcze tyle czasu przyjdzie mi czekać na całą książkę! A chciałabym już wiedzieć, czy trup dalej gęsto się ściele, co z tą magią i smokami, kto teraz siedzi na żelaznym tronie itp. itd. :)
Wybieram "Rytuał Ciemności"
spod.poduszki@gmail.com

Paulina Król pisze...

Chciałabym.... chciała.... ;) "Czarny dom".
Dlaczego?
Oj, muszę mówić? ;) King jest moją miłością absolutną. Nie tylko z racji zbieżności nazwisk ;) Po prostu... ubóstwiam go. Słyszałam różne opinie na temat jego duetu ze Straubem, ale wolałabym sama się przekonać. A niewiele książek Mistrza mi zostało do czytania... Strauba teraz pożyczyłam z biblioteki - "Upiorną opowieść". Też chcę się przekonać, czy on taki dobry... ;) Byłabym na pewno zachwycona książką i po przeczytaniu powstałaby recenzja, oj z pewnością! ;)
Wybieram zatem "Czarny dom"
paula.qrool@gmail.com

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

Chętnie zobaczyłabym u siebie "Czerwony Golem" i Zafona, ale niech stanie na rosyjskich klimatach, więc "Czerwony Golem". Właśnie TERAZ o nim marzę :)) Dlaczego akurat on? Ponieważ to zdecydowanie moje klimaty, wszystko co dotyczy Rosji bardzo sobie cenię i wyzwanie Rosyjsko mi! uważam za moje najlepsze :) A wszystko to, co napisałaś w swojej recenzji bardzo mnie do niej zachęciło, bardzo, bardzo :)
pelc.barbara@wp.pl

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

Banner na stałe umieszczony na dole strony
basiapelc.blogspot.com

Anita B. pisze...

Marzę o "188 dni i nocy" Janusza Leona Wiśniewskiego i Małgorzaty Domagalik. Jest to jedna z moich ulubionych pozycji, do której uwielbiam wracać. Pozwala mi odpowiedzieć na wiele pytań, które często stawia przede mną życie. Dziwnym trafem umknęło mi nawet to, że nie mam własnego egzemplarza tej książki. :)

Wybieram: "Cień wiatru"
e-mail: a.baca@onet.pl
Baner na blogu w zakładce "Konkursy" http://mojaokladka.blogspot.com/p/biore-udzia-w.html

Pozdrawiam :)

Magdalena pisze...

Marzę o książce "Przejmujący z oddali". Intryguje mnie już sam tytuł, wszak spoglądając wstecz nawet nic nieznaczące wydarzenia mogą okazać się kluczowe dla chwili, w której obecnie się znajdujemy. I odpowiedzieć sobie na pytanie czy w tej chwili chcemy pozostać...
Wybieram Kings of Leon, ponieważ uwielbiam biografie!
Magdalena, magdalena50@autograf.pl

Ola C pisze...

Marzę o wielu książkach. Jednak
przede wszystkim bardzo chciałabym przeczytać książkę Agaty
Christie „I nie było już nikogo”. Pierwsze moje spotkanie z tą
autorką zakończyło się bardzo pozytywnie. Po jednej książce,
mogę stwierdzić, że jest to jedna z moich ulubionych autorek.
Oczywiście chciałabym przeczytać też jej inne książki. Ale
czemu akurat ta? Intryguje mnie ilość tytułów nadanej tej
książce. Bo przecież możemy ją znaleźć pod hasłem „I nie
było już nikogo”, „Dziesięciu Murzynków”, „Dziesięciu
małych Murzynków”, „Dziesięciu małych Żołnierzyków” i
„Dziesięciu małych Indian”. Chciałbym przekonać się sama,
który tytuł najlepiej pasuje do tej książki. Dodatkowo, co
najbardziej mnie zachęca to fakt, że w każdej opinii, którą
przeczytałam, czytelnicy uważają, że to najlepsza książka Agaty
Christie.

ksiazki-moim-okiem@wp.pl

A z Twojego stosiku marzę o: "Czerwony
golem"

Melania K. pisze...

Dziękuję za zaproszenie :)


Powiem Ci że długo myślałam nad odpowiedzią na pytanie, bo zadałaś je strasznie trudne. Myślę że dla każdego mola książkowego jest ono trudne, a i zapewne dla tych co nie czytają lub sporadycznie trudno byłoby znaleźć taką książkę :)


Ale wzięłam sobie pytanie do serca i pośród wielu, wielu, wielu ... książek które chciałbym mieć i móc je przeczytać, wybrałam książkę "Pięciu największych wojowników" M. Reillego. Dlaczego? - bo jest to trzecia część o przygodach Jacka Westa i jego kompanów, te książki to przygoda przed duże P, akcja i adrenalina, a do tego odwiedzanie historycznych miejsc, sekrety no i oczywiście jak może być inaczej West musi uratować świat.

Melania K. pisze...

no tak zapomniałam napisać jaką książkę wybieram :D


"Criminal minds. Ostre cięcie" - Max Allan Collins


melak@onet.eu


banerek umieściłam na blogu na lewym pasku :0


Pozdrawiam

Aroundus Ourlife pisze...

Marzy mi się książka "Kwiaty na poddaszu" Virginia Cleo Andrews. Lubie książki trzymające w napięciu, z głębszym przesłaniem, potrafiące chwycić za serce. Pomimo, iż nie jest to nowość jest to książka ponadczasowa do której wraca się i zawsze wywołują niesamowite emocje. J

A od Ciebie chętnie ukradnę "Czarny dom" :)

summoncreature pisze...

summon creature


Otóż, czego pragnęłaby summon?

Summon jest dość wybredna i nie czytuje się w samych horrorach. Ale thrillery, renesans, średniowiecze i anioły? Cóż, za taką książkę, to ona mogłaby nawet rączkę sobie uciąć - i nie, wcale nie żartuję. Znam ją bardzo dobrze, bo któż by nie znał zachcianek summon? Cóż, pewnie każdy, kto to czyta i każdy, kto po prostu nie jest wtajemniczony!

Kiedyś myślała, że nic nie może jej tak bardzo uszczęśliwić, jak opowieść o aniołach - nieważne czy złych, czy tych dobrych. Zawsze wpajała sobie do główki, że mimo, że być może jest upadły, to gdzieś tam została nutka dobra. Ale co to ma do rzeczy? Zapewne nic, to tylko wtajemniczenie, nieprawdaż? Kreatura na bank uśmiechnęła by się na myśl, że ta książka to spełnienie jej marzeń - coraz to więcej i więcej powieści o aniołach. Nawet tych nudnych, zagmatwanych!

Summon jest wielbicielką Anne Rice, więc czemu miałaby nie marzyć o otrzymaniu takiegoż podarunku? Cóż, marzenia rzadko się spełniają. Rzadko można je wykonać, zrealizować, ale czy tym razem jej się uda?

Tak, na pewno tak. Bo ta dziewczyna wierzy w siebie. Wierzy w świat i wierzy, że kiedyś jej się uda. Uda jej się osiągnąć to, o czym marzy.





Anne Rice - Kuszenie, Pokuta
e-mail: summoncreature@gmail.com

Marietta pisze...

Twoje pytanie to: "O jakiej książce teraz marzycie i dlaczego? "
Niestety ja nie mogę powiedzieć że marzę o książce ja marze o wielu książkach które chciałabym powitać w swojej kolekcji. Do nich zalicza się wybitnie napisana przez Stephenie Meyer kasiążka pt "Intruz". Nie umiem opisać tej książki słowami, gdy przerywałam czytanie cały czas myślałam o niej - Co będzie dalej, Jak potoczą sie losy Wagabundy?

Moją drugą książką na która chce zapolować, jak tylko będzie dostepna w Księgarni, jest "Ujawniona" P.C. Cast & Kristin Cast z serii "Dom Nocy", Na początku byłam sceptycznie nastawiona co do ksiązki o wampirach, ale ta okazała się Świetna!! Nie mogę doczekać się co będzie dalej...

Książkę, którą chciałabym wybrać z twojego zbioru, jest "Pretty Little Liars. Kłamczuchy" Autor: Sara Shepard, przeczytałam recenzje i naprawdę mnie zaciekawiła. :)
Bardzo się cieszę, że odwiedziłam twojego bloga :)
e-mail: marietta21@onet.pl

martucha180 pisze...

Ładnych kilka lat temu zakochałam
się w literkach Dana Browna. W zeszłym roku wyszła nowa powieść pisarza "Inferno", a ja do tej pory jej nie przeczytałam. Wiem, że moja biblioteka zakupiła tę powieść na początku roku, więc już niecierpliwie czekam, aż dopadnę ją osobiście i wyczytam wszystkie literki!

Wybieram "Rytuał ciemności"

martucha180@tlen.pl

Soulmate pisze...

nick: Soulmate
odpowiedź: Hmm... dużo mi się marzy :) Ale tak najbardziej to jestem chyba ciekawa najnowszej Rowling (tej pod pseudonimem) bo 9. część serii Evanovich mam już szczęśliwie na półce - tylko czasu przez sesję znaleźć dla niej nie mogę...
tytuł wybranej książki: Kings of Leon
email: marta_kusz@wp.pl

Klaudia pisze...

Aktualnie marzy mi się książka "Wilczyca". Jest to książka, którą przeczytałam jakiś czas temu, na początku mojej przygody z książkami :) Być może pozostawiła ona w mojej pamięci jakiś ślad i zapewne dlatego chciałabym znowu do nie powrócić... hmm w sumie uwielbiam wracać do przeczytanych już książek, uwielbiam przeżywać na nowo ich historię, itd. :)
Chciałabym "Cień wiatru", niestety nie miałam okazji jeszcze jej czytać, ale z recenzji mojej koleżanki,(jeszcze bardziej zapalonej czytelniczki) wiem ze jest to świetna książka)...
kgasiorekk@gmail,com

Beata P. pisze...

Od jakiegoś czasu marzy mi się zbiór opowiadań Marka Hłaski. Ładnie wydany, nie taki w wersji "byle taniej". Dlaczego akurat taka książka? Bo to dobra, choć mało optymistyczna i chwilami niełatwa literatura. Chcę móc do niej co jakiś czas wracać - przeglądać, czytać ponownie, zaznaczać ulubione fragmenty... W końcu chodzi o to, żeby rozkoszować się słowem pisanym. A nie w każdym przypadku jest to możliwe;)


azumi.90@hotmail.com
Wybieram: Mark Billingham, "Mściciel"

DoXxil pisze...

Od dłuższego czasu marze o ''Cieniu wiatru''. Mam jej kontunuacje, a także zapoznałam się już z innymi książkami tego autora, które również znajdują się na mojej półce. Więc z chęcią poszerze swoje zasoby o jeszcze jedną pozycję Zafóna :)
Więc książka, na którą poluje w tym miesiącu jest taka jak i poprzednio-''Cień wiatru''. Może kiedyś się uda? Podobno do trzech razy sztuka, więc liczę na szczęście :)
DoXxil
dorotam03@gmail.com

Gosia pisze...

W tym miesiącu powiem jaką książkę dziś/teraz chciałabym mieć. Obecnie jest to "Wyznaję" J. Cabre. Poza wymowną okładką kusi mnie jej objętość, nietypowy format, sugestywne recenzje/opinie i streszczenia a przede wszystkim rewelacyjne rekomendacje w TRÓJKOWYCH: Z najwyższej półki, Trójkowy znak jakości oraz bardzo wysoka pozycja w plebiscycie książek roku 2013 (organizowany przez wspomnianą tu stację radiową).


Z Twojego stosiku chciałabym (jak poprzednio) "Relikwiarz".
Gosia z Zielono Mi: zielonomi939@gmail.com


Pozdrawiam!

Martyna pisze...

W tym miesiącu zaczęłam marzyć o "Zegarmistrzu" Jeffer'yego Deavers'a. Kryminały to jedne z moich ulubionych książek, a te w wykonaniu Jeffery'ego Deaver'a są po prostu klasa same dla siebie. Zegarmistrz to jedna z bardziej tajemniczych oraz nieprzewidywalnych książek z jakimi miałam do czynienia w ostatnich latach.
Ksiązkę czytałem w wakacje 2008r. Wykradłam ją swojemu szefowi w ówczesnej pracy sezonowej (oczywiście zwróciłam ją potem ;)) Zaczęłąm za nią tęsknić. Do dziś uważam ją za najlepszą - na równi z "Magiem" - powieść Deavera :]. Świetny zbrodniarz, jego wspaniała zabawa w kotka i myszkę ze zdyscyplinowanym zespołem śledczym pod wodzą niezłomnego duetu Rhyme & Sachs i mnóstwo kapitalnych zwrotów akcji, sprawiają, że niniejszą książkę czyta się z zapartym tchem! Końcówka również niesamowita, pierwsza tego rodzaju w prozie Deavera :). Kto już zetknął się z prozą tego pisarza, a nie czytał jeszcze "Zegarmistrza", to czas nadrobić zaległości, bo uważam, iż jest to pozycja obowiązkowa w spisie lektur zaserwowanych nam przez rzeczonego twórcę :)



Z wyżej ukazanego stosiku spodobała mi się książka Obsesja
Gąska (ryszawa.blogspot.com) gaska-89@o2.pl


Pozdrawiam!

Anne pisze...

Ostatnim czasem zaczęłam marzyć o "Delirium" Leuren Oliver. Większość moich koleżanek czyta tę właśnie książkę i podsłuchując ich rozmów "Delirium" wydaje się być naprawdę ciekawą, wciągającą i interesującą książką.

Co do książki ze stosu, to najbardziej interesuje mnie "Lodowaty Grób" Charlaine Harris o ile się nie mylę co do autorki ;)

Mój e-mail: andzikasz@gmail.com

Dodatkowo umieszczam banner konkursowy na moim blogu http://skazaninamrok.blogspot.com/ w zakładce "Konkursy"

Pozdrawiam xx

Erivan pisze...

Książka, o której marzę to taka, którą sam bym napisał. Zobaczyć swoje nazwisko na zgrabnym grzbiecie świeżo wydrukowanej powieści to coś czego naprawdę pragnę. Kto wie, może kiedyś moje małe marzenie się spełni ;). Do tego czasu zadowalam się jednak rolą czytelnika wiernie zgłębiającego literackie nowości.


Interesuje mnie książka Ostatni Smokobójca.
mój email: bankaikoala@o2.pl

Na facebooku polubiłem jako Piotr K.

cappucino2304 pisze...

e-mail: doncia2012@wp.pl
banner:http://stardol-domcia2304.blogspot.com/
książka: Cień Wiatru
Odpowiedź:
Książką o której teraz marzę są Igrzyska Śmierci. Jest książka o której słyszał co najmniej każdy, a ja niestety nie miałam okazji jej przeczytać. Tak właściwie to byłam dosyć sceptycznie nastawiona do tej książki, gdyż szum wywołany ekranizacją wyraźnie mnie zniechęcił. Niestety, ale obejrzałam film, jednak zakochałam się w postaciach oraz całej historii, a skoro film jest na prawdę na wysokim poziomie, a książki z reguły są lepsze, to powieść musi być wspaniała. Na mojej liście zakupów książkowych Igrzyska Śmierci są na pierwszym miejscu.

kwiatusia1 pisze...

Ja marzę o przeczytaniu 3 tomów z serii Millennium Stiega Larssona. Uwielbiam dreszczowce, a po przeczytaniu każdej kolejnej recenzji tych książek na blogach mój apetyt wzrasta, ;) Mam nadzieję, że wkrótce książki wpadną w moje ręce.
e-mail: kwiatusia1@gmail.com
książka: "Obsesja"

Anna P. pisze...

Ja marzę o przeczytaniu książki "Bez mojej zgody" Jodi Picoult, czatuję na nią chyba od 2 lat, a że u mnie w bibliotece jej nie ma, a z budżetem trochę zawsze było słabo, więc jeszcze jej nie poznałam. Teraz mam nadzieje, że moje marzenie się w końcu spełni, bo choć to nie jest coś niesamowitego, to dla mola książkowego przeczytanie książki, którą od dawna chce poznać, jest niesamowitym uczuciem. Tak bardzo chcę mieć ją u siebie w domu, że akurat wczoraj ją zaczęłam licytować i za wszelką cenę chcę wygrać tą aukcję, mam nadzieję, że nareszcie moje marzenie się spełni.
Bo ktoś kiedyś mi powiedział, "jeśli czegoś bardzo chcesz, to zdobędziesz to choćby nie wiem co". Byłam wtedy małą dziewczynką, ale pamiętam to do dzisiaj i nie ważne czy słowa te odnoszą się do marzenia o przeczytaniu książki, zdaniu prawka, albo do takiego prawdziwego marzenia wielkiej wagi, o dostaniu się na wymarzony UJ, studiowania prawa, albo nawet wygrania książki u Ciebie. Ważne, żeby w ogóle marzyć, bo marząc, człowiek się stara, a jak się stara, to się rozwija, rozwijając się zdobywa to czego pragnie:D
e-mail: annapor84@wp.pl
książka: "Cień wiatru"

Małgorzata Zaczytana pisze...

Pomarzyć dobra rzecz :)...no to ja sobie dziś pomarzę o powieści, którą rozdajesz, a mianowicie:
"Obsesja" Erici Spindler. Od dłuższego czasu chcę poznać jej thrillery, jako że fanką thrillerów jestem i jakoś mi się to nie udaje... więc może tym razem...pewnie tez nie :(

Fajnie, że już jesteś z nami Basiu :)

Przy okazji zapraszam Cię do mojego wyzwania autorskiego

http://babskieczytadla.blogspot.com/p/autorskie-wyzywanie-europa-da-sie-lubic.html

Małgorzata Zaczytana pisze...

I jeszcze na dodatek zmieniłam Ci imię...przepraszam Martuś :)

Kornelia Pikulik pisze...

Chwilowo marzę o książce "Pod Mocnym Aniołem", bo chciałabym obejrzeć też film, a wolę zacząć od lektury...

A z Twojego stosiku wybieram "Obsesję".

mail: korcimnieczytanie@gmail.com

baner: http://korcimnieczytanie.blogspot.com/p/linki-wyzwania-konkursy.html

Zakochana Księżniczka pisze...

Książka :Ostatni smokobójca
Meil: marten98@o2.pl
Książka którą teraz pragne to "Zagrożeni" 3 część sagii Wybranych. Chce ja tu i teraz. Wciągnełam sie w tą serie i nie moge przestać.Pragnęł jak niczego innego. Mimo że nie mam czasu na czytanie. ;(

Doomisia♥ pisze...

mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
Wybieram: "Lodowaty grób"
W tym roku pojawia się dużo ekranizacji, i to właśnie z ich książkowymi pierwowzorami chciałabym się zapoznać. Stawiam na "Gwiazd naszych wina". Zachwalana na blogach, fenomen-kusi kusi :D

rozalia sz. pisze...

Agnieszka Em

Od kilku dni chodzi za mną jakakolwiek książka Kinga, ale może ze wskazaniem na "Dallas 63". Tak mi się chyba zrobiło z nastaniem tej dziwnej, przedwczesnej wiosny, że mam ochotę na jakiś horror w mistrzowskim wydaniu.

Dlatego rzecz jasna z tego pięknego stosu wskazuję na "Czarny dom" ;)

agnieszkaem23@wp.pl
Pozdrawiam

Klaudia Miniszewska pisze...

Klaudia

Ostatnio dosłownie jaram się serią "Kaszmirowa" oficyny wydawniczej Black Publishing. Dwie książki z serii mam już zaliczone, teraz mam wielką ochotę na przeczytanie kolejnej ksiązki, "Szepty lasu". Premiera jest wyznaczona na 5 marca, a ja już o niej marzę i śnię po nocach!



Z stosu wybieram "Obsesję" E. Spindler :)


klaudia.konkiewicz@gmail.com


Pozdrowienia!
PS Banerek już u mnie "wisi" :)

Edyta Ch. pisze...

Marzy mi się "Złodziejka książek" Markusa Zusaka. Z przeczytanych recenzji wnioskuję, że można ją zaliczyć do książek, do których z chęcią się wraca, bo przepełnione są mądrością i magią, a takie lubię mieć na własność, nie tylko na chwilę, skądś wypożyczone. Myślę, że jest to książka dla każdego - niezależnie od wieku, płci czy upodobań literackich odnajdzie się w niej to "coś", co nie pozwoli o niej zapomnieć na długo. Bardzo lubię książki z historią w tle, lubię, gdy losy bohaterów poruszają każdą strunę mojej duszy, gdy nie pozwalają mi spać dopóki nie przeczytam ostatniej strony. No i tak sobie myślę, że gdybym się znalazła obecnie w bibliotece burmistrza i miała zadecydować, którą książkę z jego bogatej kolekcji ukraść, to właśnie "Złodziejka..." znalazłaby się pod moim płaszczykiem ;)
edyta.cha@wp.pl
Bardzo chciałabym wzbogacić swoje zbiory o "Cień wiatru" Zafona :)

Wiki pisze...

Od dawna marzę o "Księdze wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa", gdyż jestem zakochana w tym literackim detektywie. o czym już pisałam nieraz. Ale wciąż coś mi przeszkadza by zdobyć to opadłe tomisko ;)

Wybieram "Relikwiarz".
wiki.t@interia.pl

Klaudia Skiedrzyńska pisze...

Zgłaszam się!:) (w końcu;) )

Marzę o "Wołanie kukułki", czytałam sporo pozytywnych wpisów o tej książce. Brałam udział w wielu konkursach, żeby móc ją przeczytać...i nie udało się, w bibliotece jej nie mają (póki co) a wiadomo przecież, że co nieosiągalne tym bardziej się tego czegoś chce. Nie poddaję się i nadal biorę udział w konkursach gdzie do wygrania jest właśnie ta książka. Stała się ona moją obsesją :) Tak więc wybieram książkę: "Obsesja" :)
Lubie jako" Klaudia Skiedrzyńska
Obserwuję jako: Magnolia044
baner na Fb: https://www.facebook.com/klaudia.skiedrzynskamatusiak
klaudiaskiedrzynska@wp.pl

Pozdrawiam
Klaudia ;)

DżoanaKa pisze...

Aż dziwne, że się jeszcze do konkursu nie zgłosiłam, więc zgłaszam się teraz.
Wybrałam książkę Rytuał ciemności
A o jakiej teraz marzę? Marzę o takiej, która mną wstrząśnie, zmiesza, zmiksuje i jeszcze raz wstrząśnie. O takiej, o której nie będę w stanie długo zapomnieć. O takiej, która da do myślenia. Dostarczyła mi tego "Dziewczyna z sąsiedztwa". Ale teraz się okazuje... że mi mało. Potrzebami takiej mocnej lektury. Być może to będzie jakaś książka Ketchuma, być może Kinga. A może jeszcze kogoś innego? Nie wiem, wiem tylko tyle, czego bym chciała...
e-mail: asia.k1986(at)gmail.com
Pozdrawiam

caput alterum pisze...

Książka o której teraz marzę to „Tajemnica Filomeny”. Nie ukrywam, że dowiedziałam się o niej przy okazji jej ekranizacji. Uwielbiam książki biograficzne, (choć nie czysto biograficzne), lubię mieć świadomość, że dana historia zdarzyła się naprawdę, że opisywane osoby istniały lub istnieją do dzisiaj. Może nie powinnam o tym pisać, ale do przeczytania tej książki zachęciła mnie także Judi Dench, która w ekranizacji wcieliła się w tytułową Filomenę. Od lat cenię jej grę aktorską oraz wszystkie wykreowane przez nią postacie.

„Rytuał ciemności”
caputalterum@wp.pl

Obserwuję i bannerek jest u mnie od stycznia

nieidentyczna . pisze...

Zgłaszam się :)
Obserwuję, a banerek zamieściłam u mnie na blogu w zakładce "Wasze konkursy".
Wybieram: "Cień wiatru"
Mail: zuniek@onet.pl

O jakiej JEDNEJ książce teraz marzę? Jednej? Serio? Mam wybrać tylko jedną?Jak ja mam długą listę książek, o których marzę i które chętnie widziałabym w swojej domowej biblioteczce. A ty pytasz o tylko jedną... Niby proste zadanie dla mnie okazało się dość trudne i wymagające zastanowienia... Najbardziej jednak - po weryfikacji wszystkich pozycji - czekam na nowe wydanie (ukaże się w połowie marca) "Trucicielki" Erica - Emmanuela Schmitta - autora, którego uwielbiam, który mnie wzrusza i niesamowicie oddziałuje na moją psychikę, wyobraźnię oraz uczucia. Książkę, co prawda czytałam, ale bardzo dawno temu. Chciałabym sobie ją przypomnieć i... móc postawić obok innych pozycji tego autora. Mam ich dopiero 8, a marzę o całej schmittowej kolekcji.

Pozdrawiam serdecznie
nieidentyczna