Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

czwartek, 6 lutego 2014

Najbliższe Zapowiedzi - Nowości 2014 - na które czekam...oraz słodka niespodzianka;)

Moi Drodzy! Ponieważ 11 lutego mam zaplanowaną wizytę i operację - postanowiłam Was w tym tygodniu trochę pomęczyć. Więcej o powodach w poniedziałek, a teraz zapraszam na post;) Jest kilka książek z nowości i najświeższych zapowiedzi  2014 roku na które czekam z utęsknieniem. Początek 2014 roku obfituje w rewelacyjne pozycje książkowe i dla Nas maniaków lub też delikatniej;P zagorzałych czytelników to po prostu raj. Podejrzewam, że nie wymieniłam z 30, które z chęcią bym przeczytała, ale po prostu najnormalniej w świecie brakuje mi czasu, aby za tym wszystkim nadążyć. Zapraszam na  małe podsumowanie.

Na początek Wydawnictwo Albatros, które ma naprawdę fajnych autorów w ofercie. 
Oczekuję z niecierpliwością wznowienia To - Kinga;D Patterson, Grisham oraz Masterton to autorzy, których książki uwielbiam i mam dość pokaźną kolekcję ich powieści, którą zaprezentuję Wam w najbliższym czasie. Z Panem Mariuszem oraz Panem Harlanem miałam jak na razie jednorazowe spotkania i zdecydowanie planuję to zmienić.



Śpiączka - Mrożący krew w żyłach horror Grahama Mastertona. Michael bierze udział w wypadku samochodowym, w którym ginie jego dziewczyna. Odzyskuje przytomność w szpitalu w prowincjonalnym miasteczku w stanie Montana. Tam wraca do zdrowia i stopniowo poznaje lokalną społeczność; większość mieszkańców wydaje się urocza i przyjazna, niektórzy są jednak wyjątkowo aroganccy i antypatyczni. Michael zaprzyjaźnia się z młodą mieszkanką miasteczka. Dowiaduje się, że był w śpiączce przez kilka tygodni, a szczątki jego przyjaciółki zostały już odesłane do Kalifornii do kremacji. Utrzymuje kontakt z rodziną poprzez e-maile i rozmowy telefoniczne. W miarę upływu czasu, Michael stopniowo odzyskuje sprawność i zaczyna zauważać, że wokół niego dzieją się dziwne rzeczy. Zaczyna dochodzić do straszliwego wniosku, że w rzeczywistości nie żyje, a mieszkańcy miasta są tylko duchami. Prawda jest jednak znacznie bardziej szokująca ...
-------
Sześć lat później to historia o zawiedzionym uczuciu, za którym kryją się skrzętnie ukrywane sekrety i kłamstwa. Jake Fisher przez sześć lat żył ze złamanym sercem, wypełniając pustkę pracą. Przez sześć lat dotrzymywał obietnicy, jaką wymogła na nim miłość jego życia: zostawi Natalie i jej męża Todda w spokoju, nie będzie nawet próbował nawiązać z nimi kontaktu. Jednak przez tych sześć lat jego uczucia nie osłabły. Jake nie mógł zrozumieć nieoczekiwanej decyzji ukochanej, ani pogodzić się z jej utratą. Szukając prawdy Jake odkrywa wiele niepokojących faktów związanych z Natalie, tak dziwnych, że chwilami Jake wątpi w swoje zdrowe zmysły, a swoimi upartymi dociekaniami najwyraźniej budzi upiory przeszłości. Nagle jego życie znajduje się w niebezpieczeństwie…

następnie mamy Wydawnictwo Prószyński i S-ka i kolejną część przygód Eve Dallas, które po prostu kocham, kolekcjonuje i pewnie zakupię jeszcze przed premierą;P To oczywiście moja ukochana Nora Roberts pisząca pod pseudonimem J.D.Robb.


 Gambit Mocy to nowość Oficynki - właśnie jestem w trakcie czytania i zapowiada się obiecująco;) zobaczymy co z tej przygody wyniknie;) 


Skrzydlaci, ludzie, czarna magia...Czerń i biel serc...

Od początku roku szaleje także Replika, a ja osobiście oczekuję najbardziej tych dwóch pozycji;D


"Czas zamykania" to historie zrodzone przez mistrza grozy, którego sam Stephen King określił mianem prawdopodobnie najstraszniejszego faceta w Ameryce. Światy, jakie kreuje Jack Ketchum pełne są mroku i tajemnicy. Bijący od nich realizm potęguje wrażenie niesamowitości i wywołuje strach. Strach, przed którym na próżno szukać drogi ucieczki. To dziewiętnaście przerażających opowiadań, które doprowadzą Was na skraj mrocznej przepaści, która kryć może dosłownie wszystko. 
----------
"Wrzosowiska" to opowieść o losach dwóch rodzin. Poprzez karty powieści, autorka przekonuje czytelnika o tym, jak wielką wartość w życiu stanowi rodzina. I w przypadku tej lektury, nie są to wyłącznie puste słowa. Bohaterowie Wrzosowisk niejednokrotnie doświadczają bolesnych tragedii i tylko poczucie bezpieczeństwa płynące z rodzinnej troski i miłości, pozwala im odzyskać równowagę. Książka uświadamia czytelnikom jak ważna dla rozwoju i spokoju ducha jest świadomość własnych korzeni, która pozwala na budowanie w swoim życiu stabilności i poczucia własnej wartości. 

 
 GW Publicat serwuje nam kolejną porcję Poirota oraz dla mnie osobiście ciekawą pozycję pod tytułem: "Krowy, świnie, wojny i czarownice"


Krowy, świnie, wojny i czarownice. Zagadki kultury - Dlaczego hindusi czczą krowy? Dlaczego żydzi i muzułmanie nie jedzą wieprzowiny? Dlaczego wybuchają wojny nawet, jeśli są pozornie nieopłacalne dla obu stron konfliktu i przynoszą większe straty niż korzyści? Dlaczego w przeszłości tylu Europejczyków wierzyło w czarownice i dlaczego czarownice znów się dzisiaj pojawiają? Te i inne czasami kontrowersyjne ciekawostki wyjaśnia znany antropolog Marvin Harris. 
--------
Herkules Poirot jest bohaterem wszystkich czterech opowiadań tomu. Morderstwo w zaułku – mało wiarygodne samobójstwo, a może jednak morderstwo? Niewiarygodna kradzież – kto chciał skompromitować lorda, kradnąc dokumenty państwowe? Lustro nieboszczyka – kto zabił ekscentrycznego arystokratę? Trójkąt na Rodos – czemu służą wieloramienne trójkąty wielomałżeńskie? Wnioski są dwa. Pierwszy: nie ma faktów oczywistych. Drugi: każdy fakt może zyskać nową interpretację. A drwina z „małych szarych komórek” Herkulesa Poirot nikomu nie ujdzie na sucho.

 
Na koniec dość ciekawa propozycja Wydawnictwa Akurat.



„Wieczerza” Tatiany Jachyry. To niezwykle śmiały thriller psychologiczny, w którym chorobliwa namiętność i niezdrowa seksualna fascynacja mieszają się z religijnym fanatyzmem.

oraz dzisiejsza przesyłka- niespodzianka od MUZY po prostu słodko;)) Sama jestem ciekawa wrażeń z tej lektury;) 


Miłość bez końca - Kultowa opowieść o młodzieńczej miłości, o uczuciu, które staje się wyniszczającą obsesją. Szaleńcza miłość Davida i Jade, pożądanie, budząca się seksualność i wzajemna fascynacja, wybucha z siłą, której sami nie potrafią zrozumieć. Kiedy ojciec Jade przerażony intensywnością uczuć Davida zabrania młodym kontaktów, chłopak wymyśla sposób, jak wrócić do łask jej rodziców: wywoła pożar, z którego wszystkich uratuje. Jednak sytuacja szybko wymyka się spod kontroli i przeradza w koszmar. Davida czeka nieunikniona kara za to, co było dla niego najważniejsze - miłość bez końca do jedynej Jade.

 


Tymczasem na koniec prezentuję Wam listę książek, które planuję czytać w najbliższym czasie. 11 lutego wybieram się do szpitala na operację zobaczymy czy będzie to pojedynczą przygoda czy czeka mnie kolejna. Jak na razie jestem dobrej myśli i jestem ciekawa ile czasu tam spędzę i z tego powodu chciałam Was zapytać co zabralibyście ze sobą (oczywiście książkowo) do szpitala? 

źródło
I co czymś Was zainteresowałam?? Wiem, że sporo w zapowiedziach - nowościach: kryminału, sensacji i thrillera, ale cóż mogę poradzić...;P Za to w książkach, które zamierzam niedługo czytać znajdziecie, także sporo fantastyki;) A na co Wy czekacie - czekam na jakieś propozycje z gatunku: powieści obyczajowe, fantastyka....


źródło: materiały wydawnicze

                       
                           
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts oraz Wyzwanie Biblioteczne. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 

38 komentarzy:

prosperiusz pisze...

Zapowiedzi bardzo ciekawe. I najważniejsze Marto - życzę Ci zdrowia!

ksiazkowka pisze...

Albatros ma wiele ciekawych nowości. :)

Cyrysia pisze...

Osobiście czekam na mojego Mastertona :)

Dominika S. pisze...

Trzymam kciuki za powodzenie operacji, oby na jednej się skończyło. Polecam, "Dziewiątą runę" jest genialna :) "Poza zasięgiem" i "Smoczą drogę" też niedawno czytałam i również mogę polecić. Natomiast, jeśli chodzi o zapowiedzi to czekam chyba na wszystkie książki, co Ty :D

Agnieszka T pisze...

Trzymam kciuki, za pojedynczą przygodę, więc nie zabieraj worka lektur, bo niepotrzebnie się nadźwigasz :)

Daria Michalkiewicz pisze...

Rzeczywiście wiele wspaniałych książek zostanie wydanych w tym roku, szczególnie wydawnictwo Albatros mnie zachwyciło :)

Luka Rhei pisze...

Zaskoczyłaś mnie Ketchumem! Nie widziałam jeszcze takiej pozycji... :)
I życzę zdrowia!

Gośka B pisze...

Ketchum, Masterton, Coben, to autorzy, po których na pewno sięgnę. Na Twojej liście tyle fajnych książek, że sama bym nie wiedziała co wybrać:) Powodzenia w szpitalu i trzymam kciuki:)

Wiedźma pisze...

Jeśli o mnie chodzi, to czekam na "To". Ponadto Jack Ketchum zapowiada się ciekawie, oraz książka "Krowy, świnie, wojny i czarownice" :) A "Wieczerzę" prawdopodobnie będę miała u siebie ;)


I przede wszystkim dużo zdrowia i by operacja była udana, i byś nie musiała wracać na kolejne!

Wiki pisze...

"Czas zamykania" i "Morderstwo w zaułku" kuszą :P

Oby wszystko się udało i żebyś nie musiała mieć kolejnej operacji :) A do szpitala zabrałabym jakąś zabawną książkę. Polecam Ci np. "Trzech panów w łódce nie licząc psa" Jerome'a albo "Pani komisarz nie znosi poezji" Flipo. Obie bawią do łez. Jeśli chodzi o tę drugą, to dawno się tak nie śmiałam przy kryminale ;)

mojedamskiemysli pisze...

Ja bym przeczytała z tego zbioru wszystko z "trupem" w tle :) Życze szybkiego powrotu do zdrowia

Catalinka pisze...

Ale świetna przesyłka od Muzy :). Impuls śmierci i Zaginioną dziewczynę weź ze sobą do szpitala, ale wracaj szybko, życzę dużo zdrówka :)

Miqaisonfire.wordpress.com pisze...

Super wpis :D Bardzo wiele z prezentowanych przez Ciebie książek chciałabym przeczytać.To jest ciastko tak? :)

Marta Kor - MK pisze...

ciasto piernik;))

Marta Kor - MK pisze...

a dziękuje;)

monweg pisze...

Operacja - powodzenia. Neil Gaiman jest dobry na wszystko :)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Przyznam, że mnie najbardziej kusi książka "Krowy, świnie, wojny i czarownice. Zagadki kultury" :)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

To już niedługo ten 11! Trzymam kciuki! :)

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

Mam nadzieję, że wszystko w szpitalu się uda kochana moja!
Czekam na Ketchuma!

Lukaszlucky pisze...

Do szpitala wszystko poza "Śpiączką" Mastertona - po o stresować ludzi? :D
Ja bym wziął Cobena i Happy End Podlewskiego, bo strasznie mnie zaciekawił swego czasu, a nie miałem okazji przeczytać :)

Madzia pisze...

Mam ogromną ochotę na kilka z wymienionych przez Ciebie książek : ) Np. na Cobena <3

Doomisia♥ pisze...

Jak dla mnie luty to w ogóle masakra. Tyle ciekawych książek :))
Ooo widzę "Miłość bez końca" :) Miałam zamiar wybrać się na film, ale nie wiadomo czy coś z tego wyjdzie :))
Pomyślnego pobytu w szpitalu :)

Evik pisze...

Powodzenia w szpitalu.

Agata pisze...

Słodka niespodzianka świetna :) Właśnie wybieram się spróbować swojej :) Z książek jestem najbardziej ciekawa Gililan Flynn.

Katarzyna Meres pisze...

Czekam na fantastykę, bo ostatnio bardzo ją lubię :) Kochana! Mam nadzieję, że ta operacja to nic poważnego... Trzymaj się i nie poddawaj!

Monika Basia pisze...

Ja też z niecierpliwością czekam na Robb :-) Fajnie że masz jej wszystkie tomy. Ja bym chyba zbankrutowała :-)
Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrówka :-)

maribel pisze...

Zdecydowanie Masterton- chciałabym to przeczytać :D
Jestem tez mimo wszystko ciekawa książki Grishama, chociaż ta, co ja czytałam ostatnio... wypadła strasznie w moich oczach ;)

Mam nadzieję, że wszystko będzie ok i szybko wrócisz do zdrowia :)

Melania K. pisze...

"Krowy, świnie, wojny i czarownice" tez mnie zainteresowały :)


Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i do domku :) z książek które masz w planach czytałam "Poza zasięgiem" podobała mi się więc Ci ja polecam :)

Meg Sheti pisze...

Mrau mrau mrau! MAsterton :) No i "Krowy, świnie, wojny i czarownice" brzmią nieźle :D

izkalysa pisze...

Mnie najbardziej zainteresowała Christie, ale i "Czas zamykania" wydaje się ciekawy...
Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia, a do szpitala pewnie zabrałabym jakąś lekką obyczajówkę ;)

martucha180 pisze...

Zależy, co Ciebie czeka w tym szpitalu. czy będziesz chciała zapomnieć o nudzie czy o bólu. Ja na pewno chwyciłabym Cobena, bo dawno nic jego nie czytałam. I "Szaleństwo zmysłów" ;) A przygody Eve Dallas też bym chętnie poczytała...

Marta Kor - MK pisze...

fajne fajne!

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję;)

Marta Kor - MK pisze...

to prawda

Marta Kor - MK pisze...

haha! tak lubię go!

Marta Kor - MK pisze...

dziękuje;) I tak przeczytam na pewno

Marta Kor - MK pisze...

dziękuje i ja jestem go ciekawa;)

Marta Kor - MK pisze...

dzięki i tak lista jest boska! zgadzam się ;)