Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

wtorek, 25 lutego 2014

Plany czytelnicze na najbliższy czas....oraz kilka słów o nagrodach w konkursach....

Witajcie;) Oto moje plany na najbliższy czas;) Właśnie zabrałam się za Skazańca, a jak to jest z Wami co teraz czytacie?
Jeśli chodzi o konkursy i wyzwania to postanowiłam w miarę możliwości nagradzać więcej niż jedną osobę. Jak już wszystko obmyślę poinformuję Was o tym. W miesiącu marcu dodam kilka kolejnych książek do stosiku z nagrodami w Zgarnij książkę z półki, pewne jest, iż w lutym książki wygrają dwie osoby, to swego rodzaju chęć odwdzięczenia się losowi i uszczęśliwienia kogoś ze względu na fakt, iż operacja się powiodła.




                       
                           
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts oraz Wyzwanie Biblioteczne. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 

47 komentarzy:

Doomisia♥ pisze...

Mam ochotę na "Miłość bez końca" :))
A ja jak już wiesz- dalej męczę "Piękne istoty". Mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się je skończyć :D
I przypomniałaś mi, że jeszcze nie zgłosiłam się do lutowej edycji konkursu. Pędzę to nadrobić :D

Agnieszka Winkler pisze...

''Miłość bez końca'' - zazdroszczę :)
O tak, dwoje zwycięzców i to jest sprawiedliwość

Wiedźma pisze...

Teraz czytam "Wieczerzę", którą Ty również - jak widzę - masz u siebie :)
"Poza zasięgiem" przeczytałam praktycznie w jeden dzień, spodziewaj się szybkiej akcji.
Zaś "Opowieści celtyckie", pierwszą ich część, mam na półce w kolejce ;)

Skrzat pisze...

Kończę czytać "Róże cmentarne" Krajewskiego & Czubaja. Co zacznę? Nie mam pojęcia. Albo "Szukajac Alaski" albo tom IV Pana Lodowego Ogrodu. :)

kasia23112511 pisze...

Ciekawa jestem "Skazańca" - sporo o nim czytałam :) a sama właśnie zaczynam "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" :)

maribel pisze...

Ja teraz czytam "Wilk z Wall Street" i żałuję, ze najpierw obejrzałam film :/
Ciekawa jestem "Drogi do władzy" ;)

Gosia pisze...

Ja cieszę się niezmiernie, że wczoraj skończyłam czytać Fionavarski Gobelin no a dziś już na spokojnie czytam Krwawy Księżyc :)

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

Najważniejsze, że operacja się udała! :)
xx

Ola C pisze...

Polecam "Miłość bez końca" ! :) Ja teraz zabieram się za drugą część "Przez burze ognia" ;) Dobrze, że operacja się udała :)

Jagna pisze...

To udanej lektury i dużo wrażeń podczas czytania. :) Ja właśnie skończyłam "Gdzie jesteś, Leno?", całkiem niezły kryminał. Jeszcze nie wiem, co nowego zacznę. Może wybiorę się jutro do biblioteki. :) Super, że operacja się powiodła! Pozdrawiam. :)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Ja "Skazańca" skończyłam kilka dni temu, niedługo pojawi się post na jego temat na moim blogu. Teraz czytam "Grandhotel. Powieść nad chmurami" i zabieram się za "Wiedźmę naczelną" :) Chociaż ją zostawię sobie na wyjazd :)

Cyrysia pisze...

Jestem ciekawa twoich wrażeń po lekturze ,,Skazańca''. Mnie się ona bardzo podobała. A teraz czytam pewną książkę przedpremierową, ale nie mogę zdradzić szczegółów :)

Piotr Wysocki pisze...

A ja właśnie czytam "Impuls Śmierci", którego to widzę w Twoich planach :-D

ksiazkowka pisze...

A u mnie na tapecie książka Kasi Bondy. :)

Zee L pisze...

Ja jak zwykle nie mogłam się zdecydować i dziś wezmę do ręki "Uwikłanie" Miłoszewskiego, a na podorędziu czeka trzecia część Anioła Nocy :)

Vicky222 pisze...

Obecnie kończę "Szamankę na szpilkach" Anny Hunt i już się zastanawiam, co trafi następne w moje ręce.

Czekam na recenzje "Skazańca". :)

Vicky222

http://przezpiekneokulary.blogspot.com/

madziusia pisze...

Właśnie zaczęłam "Drugie dziecko" Ch.Link jako przerywnik w dość wymagającej lekturze "Partyzantów" J.L.Andersona :)

Katarzyna Meres pisze...

Ja czytam "Nie dość martwy" (kryminał :D), a już jutro biorę się za "Tajemnicę pani Ming" :)

KulturkaMaialis pisze...

Ja teraz czytam "Wypalanie traw" Jagielskiego i coś czuję, że to nie będzie ostatnie spotkanie z tym autorem...

nieidentyczna . pisze...

Też zabieram się właśnie za "Skazańca" :) Mam go jednak w formie ebooka. Ciekawe czy będziemy mieć podobne wrażenia.


Pozdrawiam i - jeśli można - zapraszam do siebie
www.nieidentyczne-polki.blogspot.com

Sylwuch pisze...

Ja teraz kończę "Szukając Alaski" Greena. Tobie życzę przyjemnego czytania i szybkiego powrotu do zdrowia!


sylwuch.blogspot.com

martucha180 pisze...

To czekam na wnioski z obmyślania nowej strategii konkursowej ;) A ja wzięłam się za coś lekkiego tym razem - Gwiazdy w ogrodzie i Zapach konwalii.

Melania K. pisze...

Ja czytam "Historia kołem się toczy" :) ciesze się że wracasz do formy :)


Pozdrawiam.

Marta Kor - MK pisze...

i ja pozdrawiam a książki jestem ciekawa;)

Marta Kor - MK pisze...

o to ciekawe;) nawet o nich nie słyszałam;)

Marta Kor - MK pisze...

sporo o tej książce słyszałam i dzięki;)

Marta Kor - MK pisze...

właśnie ją czytam a co do konkursu to próbuj próbuj u mnie każdy odwiedzający bloga w końcu wygra;))

Marta Kor - MK pisze...

o to czekam na reckę;)

Marta Kor - MK pisze...

właśnie zaczęłam ją czytać;) zapowiada się świetnie;)

Marta Kor - MK pisze...

super to czekam recenzje i sama zabieram się za czytanie;)

Marta Kor - MK pisze...

Czubaj i Krajewski jak najbardziej brzmią interesująco;)

Marta Kor - MK pisze...

jest rewelacyjny, już jestem po więc zaświadczam;)

Marta Kor - MK pisze...

tak to czasem bywa z książką kontra filmem...sama tak mam...a co do Opowieści Celtyckich to i ja szaleńczo jestem ciekawa;)

Marta Kor - MK pisze...

;*

Marta Kor - MK pisze...

super to recki będą ciekawe;)

Marta Kor - MK pisze...

o dziękuje i właśnie czytam;)

Marta Kor - MK pisze...

Skazaniec bomba;)

Marta Kor - MK pisze...

i ja pozdrawiam, a jak biblioteka to zapraszam do wyzwania i w ogóle na konkursy;)

Marta Kor - MK pisze...

I jak warty uwagi? ja czytałam wcześniejsze książki tego autora i podobały mi się;)

Marta Kor - MK pisze...

Uwikłania jestem bardzo ciekawa;)

Marta Kor - MK pisze...

super to zerknę na reckę;)

Marta Kor - MK pisze...

lubię jej książki, a co do drugiej nawet nie słyszałam o_o ;)

Marta Kor - MK pisze...

o super! fajne lekturki;)

Marta Kor - MK pisze...

pewnie, ze można. Obiecuję zaglądać, a Skazaniec już przeczytany i jestem pod wrażeniem;)

Piotr Wysocki pisze...

Impuls Śmierci jest inny, ale równie (a może nawet i bardziej) dobry :) Pisałem o nim na Stacji kilka dni temu, gdyby coś, możesz wpaść i sobie poczytać ;)

Paulina Król pisze...

Za "Wieczerzę" niebawem się zabieram, czytałam Silvę i Steinberga. Ciekawi mnie Billingham :) Miłej lektury, kochana :)

ksiazkowa-fantazja pisze...

Pięknie to wygląda :) Zdaje się, że żadnego powyższego tytułu nie czytała jeszcze.