Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

środa, 5 lutego 2014

Podsumowanie miesiąca stycznia 2014

Dziś krótkie podsumowanie;) Klikajcie na okładki przeniesiecie się do recenzji. Z  ilości jak i samych książek jestem bardzo zadowolona. Mimo, iż uwielbiam fantastykę ten miesiąc obfitował w kryminał;) Po prostu coś mnie naszło i czytałam go wręcz taśmowo, ale znajdziecie tu także erotyk, dramat, obyczajówkę i fantastykę. ponadto poczytacie o nowym wyzwaniu, konkursie...Zapraszam;)
Jeśli miałabym wybrać książki, które wywarły na mnie największe wrażenie, i po których nie spodziewałam się, aż tak wiele to są to "Cisza pod sercem" oraz "Easylog".


   



Dodatkowo rozpoczęłam 3 nowe inicjatywy na blogu. Moje autorskie Wyzwanie - Biblioteczne, do którego zapraszam wszystkich korzystających z bibliotek czy to stacjonarnych czy elektronicznych. Powstały także posty pod znakiem Nowości-Zapowiedzi oraz rozpoczął się comiesięczny konkurs-rozdawajka : Zgarnij książkę z półki. W konkursie jak i Wyzwaniu może wziąć udział każdy;)






Na koniec zaproszę Was do zerknięcia na wyzwania, w których biorę udział:

                           
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts oraz Wyzwanie Biblioteczne. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 

50 komentarzy:

Ann RK pisze...

Fajny pomysł na podsumowanie (tzn. okładki z linkami). Cieszę się, że "Cisza..." Ci się spodobała. Wszystkie kryminały z Twojej listy chętnie bym przeczytała.

ksiazkowka pisze...

Nooo troche tego bylo w styczniu. :D

Cyrysia pisze...

Ale świetne podsumowanie. takie nietypowe, lecz bardzo mi się podoba.

Pauli pisze...

o żesz :) jednym słowem "kryminalny" styczeń miałaś :) kłaniam się nisko i gratuluję

Skrawki Myśli pisze...

Wspaniały wynik czytelniczy. Fajne podsumowanie. Rewelacja Martuś. :-) Miłego dnia

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

Super podsumowanie Tusiu, pracowity styczeń już za tobą :)

Paulina Król pisze...

Dobrze, że piszesz podsumowania - mogę nadrobić zaległości bez przekopywania się przez cały blog ;) Świetne wyniki, "Easylog" taki dobry? No, też bym się nie spodziewała :) Super wynik, oby pozostałe 11 miesięcy były równie owocne... albo i lepsze :) Buziaki!

Kiti pisze...

Ja też najbardziej lubię fantastykę, ale nie czytałam jej już jakieś 2 miesiące. Teraz z kolei mam fazę na obyczajowe, których wcześniej nie znosiłam:)

madziusia pisze...

Super wynik, gratuluję!

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Szaleństwo! :) Ciekawa jestem, czy luty pobije styczeń pod względem ilości przeczytanych książek

Wiki pisze...

Ja też przeczytałam 13 książek w styczniu :P I właśnie kończę "Easylog", więc pewnie jutro podzielę się swoimi refleksjami :)

Marta Kor - MK pisze...

mnie się bardzo podobał - amerykański styl;P

Marta Kor - MK pisze...

oj mam nadzieję, że tak;P już teraz przeczytałam 4-ry;P a wiesz będę rehabilitować się w domu, a w łóżku najlepiej się czyta;p

Marta Kor - MK pisze...

a dzięki;)

Marta Kor - MK pisze...

tak z tymi gustami to jest różnie;D mnie teraz coraz bardziej ciągnie do fantastyki;D

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Obłożysz się książkami i od razu będzie Ci lepiej :)

Marta Kor - MK pisze...

a dzięki Kochana! tak bardzo mi się podobał - amerykański styl i super klimat;)

Marta Kor - MK pisze...

dokładnie;D mam co czytać już teraz czeka pięć sztuk i i jestem w połowie Gambita Mocy;D

Marta Kor - MK pisze...

dokładnie! i zalatany, ale czytam i nie myślę o tym dziadowskim szpitalu;D

Marta Kor - MK pisze...

a dziękuję i nawzajem całusy;)

Marta Kor - MK pisze...

zdecydowanie;P

Marta Kor - MK pisze...

super! takie teraz będę robić;)

Marta Kor - MK pisze...

dzięki;)

Marta Kor - MK pisze...

było było;)

Marta Kor - MK pisze...

kurcze Tobie poleciłabym Easylog, Krew, pot i łzy oraz Krzyk aniołów, ale to druga część - pierwsza to Heretyk;) Jak wejdziesz na książkę Martwe Dusze - jest tam odnośnik do allegro - ten użytkownik ma książki wyprzedażowe z Wydawnictwa np. Heretyk był za bodajże 7 zł;)

Avrea pisze...

no podziwiam tyle w jeden miesiac !

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

Tusieńko, z całego serca życzę ci wiele zdrówka. xx

Wiedźma pisze...

Krew, pot i łzy już w zeszłym roku przeczytałam :)
Heretyka czytałam dość dawno temu i w sumie niezbyt pamiętam o czym był, ale z Twojej recenzji "Krzyku aniołów" pamiętam, że by mi się spodobała :)

KulturkaMaialis pisze...

Już pisałam, że kryminały nie leżą w moim guście - a żałuję, bo tyle wspaniałych propozycji przedstawiałaś w tym miesiącu... Może uda mi się zmusić, to znaczy skusić na jakiś kryminał teraz, kiedy mam już upragnione wolne :)

Ola C pisze...

Świetne wyniki ! :)

martucha180 pisze...

Sporo przeczytałaś! A wyzwań... od groma i ciut ciut ;) Rozwijasz się. I o to chodzi. tak trzymaj! :)

Madzia pisze...

Gratuluję wyników :D

Bacha85 pisze...

Gratuluję wyników :)

Ann RK pisze...

Jak nie przeoczę, to chętnie wezmę udział. :)

Marta Kor - MK pisze...

super! nagrody będą, także dla uczestników wyzwań...możesz zerknąć na biblioteczne;)

Marta Kor - MK pisze...

ok;)

Katarzyna Meres pisze...

Gratuluję wyniku - zacny :)

Aroundus Ourlife pisze...

Chyba się przyłączę :)

Marta Kor - MK pisze...

To zastaje Easylog;)

Marta Kor - MK pisze...

dziękuje ;)

Marta Kor - MK pisze...

może może;)

Marta Kor - MK pisze...

dzięki;)

Marta Kor - MK pisze...

a no właśnie sporo;)

Marta Kor - MK pisze...

;)

Marta Kor - MK pisze...

;)))

Marta Kor - MK pisze...

;))))

Marta Kor - MK pisze...

dzięki i pozdrowionka

Marta Kor - MK pisze...

a zapraszam

Marta Kor - MK pisze...

dzięki i pozdrowionka;)

Sylwia pisze...

Właśnie zostało mi trochę ponad 100 stron "Ciszy pod sercem". A sięgnęłam po nią dzięki Twojej rekomendacji. Dziękuję! :) Na pewno sięgnę też po powieść Sylvii Day, ale najpierw po pierwszą część, która czeka na półce. Gratuluję wyniku!


sylwuch.blogspot.com