Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

sobota, 1 lutego 2014

Wyniki Konkursu Zgarnij książkę z półki - miesiąc styczeń 2014

Witajcie! Odpowiedzi jakie udzieliliście na pytanie zadane w styczniowym konkursie były rewelacyjne. Miałam problem z wyborem jednej odpowiedzi i dlatego wygrała ta, której forma była najbardziej oryginalna. Napisana wierszem. Bez dłuższych wstępów wygrywa:


Alenda

Przerażają mnie opisy przyrody,
I niebieskości wody. 
Przeraża mnie Kinga pisanie,
Ale lubię to banie.
A na prawdę mnie zatrważają,
Ludzie co serca nie mają:
Nieważne, czy to prawdziwi,
Czy bohaterowie niegodziwi,
Bardzo boję się złych ludzi,
I tego lęku nic nie ostudzi.

Ale dużo fajnych książek,
Chyba wybrać nie zdążę....

"Zabawka Boga"
czekam na odpowiedź na wysłany email;)

a Was zapraszam na kolejny miesiąc z Konkursem: Zgarnij książkę z półki dodałam kilka nowych książek. Wystarczy kliknąć na zdjęcie nagród do wyboru w miesiącu luty - poniżej.






                           
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts oraz Wyzwanie Biblioteczne. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 

11 komentarzy:

Kiti pisze...

Gratuluję:)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Gratuluję! :)

Wiki pisze...

Gratulacje :)

ksiazkowka pisze...

Gratulacje. :)

Doomisia♥ pisze...

Moje gratulacje :))

Marta Korycka pisze...

A ja myślałam, że będziesz losować... Gratuluję zwyciężczyni :)

izkalysa pisze...

Gratulacje dla Alendy, rzeczywiście forma oryginalna ;)

Marta Kor - MK pisze...

;)

Marta Kor - MK pisze...

są przepisy prawa, które zabraniają od tak sobie losowania, ale ja i tak biorę pod uwagę np. moich stałych bywalców;)

Marta Kor - MK pisze...

;)

Ola C pisze...

Gratuluję :) Świetna odpowiedź :D