Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

środa, 5 marca 2014

Nadzieja....

***Nadzieja....***

Dopiero teraz zrzucam to jarzmo,
 a ciemność już mną nie włada. 
Wcześniej byłam -  niegotowa, 
zagubiona w plątaninie myśli i niewysłowionej rozpaczy. 
Teraz noc i ciemność nie są już mą zgubą, a wybawieniem. 
Cisza to mój przyjaciel. 
W jej ramionach oddycham pełną piersią,
 pozbawiona lęków,
a sen przychodzi niespodziewanie i lekko. 
I choć ciało moje nigdy nie będzie już świątynią bez skazy, 
dusza pozostanie wolna, nieskalana 
i wyzwolona spod ciężaru niepewności, bólu i strat. 
Spalona na ołtarzu swych pragnień i potrzeb,
niczym feniks wstanę z popiołów
zbudzona nową mocą
nową magią
nową nadzieją,
która jest teraz częścią mego jestestwa
i zaczyna żyć we mnie ponownie.*




*twórczość własna

39 komentarzy:

Pauli pisze...

Chylę czoła Marta :)

Marta Kor - MK pisze...

;) dziękuje

ksiazkowka pisze...

Pięknie... :)

Beata G. pisze...

Piękne :) dobrze się czyta :)

Piotr Wysocki pisze...

O, poetka :)

Wiki pisze...

Nie wiedziałam, że piszesz wiersze :)

kwiatusia1 pisze...

Piękne!

mojedamskiemysli pisze...

Wow. Jestem pod wrazeniem !

Kiti pisze...

Ładne.

Cyrysia pisze...

To twój wiersz? W takim razie jestem pod wrażeniem. Jest niezwykły!

Agnieszka Em pisze...

Nie wiedziałam, że piszesz wiersze.

ami . pisze...

Witaj!
Chciałabym serdecznie zaprosić do udziału w moim autorskim czytelniczym wyzwaniu pt. KLUCZNIK.
W skrócie - polega ono na czytaniu książek posiadających zaproponowane comiesięczne kluczniki, czyli hasła-klucze.
Szczegóły tutaj: http://recenzjeami.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-czytelnicze-klucznik.html
Pozdrawiam

mamajagi pisze...

O raaany! Jak pieknie napisane! Kilka razy czytalam od nowa i od nowa! Talent!

Monika Piotrowska-Wegner pisze...

No, pięknie :)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Ooooo, jak mi dobrze ... Sama po przeczytaniu Twojego wiersza czuję się ukojona, spokojniejsza :-)

KulturkaMaialis pisze...

Jakie to piękne! Czekam na więcej!

Ola C pisze...

Piękne, niesamowite, cudowne! Koniecznie musisz publikować takie posty częściej! Masz talent :D

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

Piękne, wzruszające, mam gęsią skórkę...

Alenda pisze...

Prześlicznie, pozytywne, życiowe.

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję;)

Marta Kor - MK pisze...

to chyba dobrze;)

Marta Kor - MK pisze...

cieszę się ciepłym przyjęciem i dlatego obiecuję, że będzie więcej;)

Marta Kor - MK pisze...

dziękuje postaram się cosik po zamieszczać;)

Marta Kor - MK pisze...

;*****

Marta Kor - MK pisze...

zerknę

Marta Kor - MK pisze...

;*** dziękuję bardzo;)

Marta Kor - MK pisze...

;)

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję tak mnie natchnęło dawno nie pisałam, ale wierszy mam trochę nazbierane;)

Marta Kor - MK pisze...

było trochę publikowanych na innych blogach, ale postaram się publikować coś teraz na tym;)

Marta Kor - MK pisze...

;) xxxxxx

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję;)

Marta Kor - MK pisze...

może taka tyci;P

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję Kochana;)

Marta Kor - MK pisze...

od czasu do czasu;)

Marta Kor - MK pisze...

będzie skoro tak ciepło został przyjęty;)

Marta Kor - MK pisze...

;)

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję bardzo ;)))

Andra D pisze...

Świetny wiersz. Przeczytałam go dwa razy. Ta nutka nadziei na końcu utworu to coś niezwykłego...

ksiazkowa-fantazja pisze...

Gratuluję, świetny wiersz, również przeczytałam go 2 razy.