Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

niedziela, 2 marca 2014

Podsumowanie miesiąc luty 2014

Luty był dla mnie obfitym, jeśli chodzi o książki miesiącem. Odwiedziłam szpital, teraz nadal dochodzę do siebie w domu, a czytanie, gdy musimy leżeć to najlepsze lekarstwo na nudę;) Zapraszam do poniższych lektur, które w tym miesiącu obfitują w fantastykę i kryminał, czyli u mnie standard;D, ale znajdziecie i erotyk i obyczajówkę, więc dla każdego coś dobrego;)  Pozdrawiam Was ciepło. I zapraszam do wyzwań oraz konkursów na blogu. Chciałam także podziękować za ciepłe słowa, trzymane kciuki i za to, że wpadacie. Od siebie dodam, że każdy kto o mnie pamięta może być pewien, że ja pamiętam o nim;) Buziaki xxx


FANTASTYKA, PRZYGODÓWKI:


 KRYMINAŁ, SENSACJA, THRILLER:

 

EROTYKA, ROMANS:


OBYCZAJÓWKI, DRAMAT:


LITERATURA FAKTU, BIOGRAFIE:
---


PRZECZYTANE, ALE RECENZJE UKAŻĄ SIĘ W NIEDŁUGO:

  • Upadły Anioł - Daniel Silva
  • Skazaniec - Krzysztof Spadło
  • Zapach twojego oddechu - Melissa P.
  • Lasy w Płomieniach - Nora Roberts (powtórnie)


AUTORSKIE KONKURSY, WYZWANIA:





ZAPRASZAM GORĄCO DO ZABAWY! Zapisywać się możecie cały czas!


                   



                             

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować MK Czytuje i MK Gotuje w Google lub na FB. Ponadto zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału w Wyzwaniach na MK Czytuje: Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts oraz Wyzwanie Biblioteczne. Konkursy na blogu znajdziesz tutajJeśli jesteś na mojej stronie pierwszy raz został namiary na swojego bloga. 

57 komentarzy:

Bacha85 pisze...

Gratuluję wyników

Paulina Król pisze...

Czytujesz Roberts kilka razy? :) Mi się to zdarzyło tylko kilka razy, w sensie powtórnie przeczytać książkę. Tak było np. z Drogą McCarthy'ego, z "Jestem legendą", z trylogią "Władcy pierścieni" (to chyba 3 razy) i "Ja" Martela (z... osiem razy). Są takie książki, do których się wraca. Chętnie powróciłabym do Harrisa i taki mam zamiar niebawem, bo oglądam "Hannibala" i już mi się pomieszało, dobrze przypomnieć sobie książkę. Przeczytałabym też "Maga" Fowlesa, bo okropnie mi się podobał, ale... słabo pamiętam. Tak jak i 100 lat samotności. Niby wiem, że wrażenie zostawiło nieziemskie, ale żebym miała przytoczyć treść? Nie ma szans. Dlatego tak dobre jest prowadzenie książkowego bloga - opisywanie książek przydaje się, jak człek coś zapomni ;) No i utrwala to fabułę w pamięci.
Mam nadzieję, że już NIGDY nie będziesz miała TAKICH okazji do czytania. W sensie: że nie będzie już szpitali, cierpienia, chorób i takich tam. Wolę, abyś narzekała na brak czasu dla książek, niż go miała w nadmiarze z takiego powodu... Mam nadzieję że wiesz, co mam na myśli :) Owocnego marca - zarówno pod względem książkowym, jak i zdrowotnym :)

Cyrysia pisze...

Mimo szpitalnego epizodu wydaje mi się, że luty był dla ciebie całkiem dobry, zwłaszcza jeśli chodzi o czytelnictwo. Gratuluje.

prosperiusz pisze...

Świetne wyniki Marto, ja u siebie podsumowania za luty nie robię, bo było słabiutko :))

Monika Piotrowska-Wegner pisze...

Niezły wynik :)

Radosław pisze...

No to dużo książek przeczytałaś :D

nieidentyczna . pisze...

Widzę, że luty był dla Ciebie łaskawy. Gratuluję wyniku!

ksiazkowka pisze...

Zacny wynik Tusiu. :)

Doomisia♥ pisze...

Gratuluję naprawdę świetnego wyniku :))
Z niecierpliwością czekam na marcową Norę Roberts ( jak to ja ) ^^

maribel pisze...

Gratuluję wyników :)
Ta Smocza Droga mnie kusi i kusi... :D

Katarzyna Meres pisze...

Gratuluję wyników :)
Kuruj się, Martusia :)

martucha180 pisze...

Musze przyznać, że na pierwszy rzut oka książki fantastyczne mają najładniejsze okładki!

Literacka Fantazja pisze...

Muszę sobie na spokojnie wszystkie wyzwania zobaczyć i wybiorę te które mnie interesują i może wezmę w nich udział :)

madziusia pisze...

Świetne wyniki, gratuluję!

Miqaisonfire.wordpress.com pisze...

Ach, ja nawet mojego lutego nie podsumowuję, bo kiepski :P

Oli. pisze...

Wracaj do zdrowia!! Piękne wyniki. Ja także powoli wracam i nadrabiam zaległości :)

Kiti pisze...

Kryminały kuszą mnie najbardziej:)

Anna P. pisze...

Jak dużo książek w lutym:D Gratulacje i owocnego msc. czytelniczego i powrotu do zdrowia;)

Melania K. pisze...

Cieszę się że dochodzisz do siebie po szpitalu :)
Jak dla mnie, to Twoje oba kryminały bardzo chciałbym przeczytać :)
Pozdrawiam.

Gosia pisze...

Wynik TOTALNIE
godny pozazdroszczenia:)!!!! Brawo!! Brawo!! A co do naszej wcześniejszej
wymiany zdań na temat Narni - w mojej opinii to takie teksty, które cieszą,
podnoszą na duchu, dają wytchnienie i przenoszą w świat błogiego spokoju -
doskonałe na trudy i bolączki:) Spróbuj:):) Pozdrawiam! Gosia (z Zielono Mi)

ps -
dopiero dziś znalazłam Twoje Wyzwanie biblioteczne - mogę jeszcze się
dołączyć:)?? - od marca? Bo na dziś mam już 3 tytułu - niby zawodowe, ale są -
i z biblioteki:)



ps2 - dziś od rana mam mega problem by Ci wysłać ten komentarz - może teraz się wreszcie uda:)

Meg Sheti pisze...

No super super :D

Piotr Wysocki pisze...

Udany miesiąc, bez dwóch zdań, zwłaszcza że krótszy niż pozostałe ;)

Wiki pisze...

8 książek to wcale nie taki zły wynik, szczególnie, że miałaś ciężki miesiąc :)

Jestem ciekawa Twojej recenzji "Skazańca", bo zapisałam się do niej w Obiegu zamkniętym ;)

Ann RK pisze...

Czekam na recenzję "Skazańca". :)

A tak poza tym, jak się czujesz?

Skrawki Myśli pisze...

Fantastyczny wynik i ciekawe lektury. Wracaj jak najszybciej do zdrowia Martuś. Pozdrawiam cieplutko

DżoanaKa pisze...

Widzę, że mamy podobne pomysły :) Nie zwróciłam uwagi czy tak już miałaś w poprzednim miesiącu, ale chciałam w ostatniej podsumowującej notce u mnie dodać zdjęcia i odnośniki do recenzji. Ale zrobiłam takie pół na pół :)

Agnieszka Em pisze...

Szczęście w nieszczęściu- czytanie w kuracji poszpitalnej :)
Pozdrawiam

Małgorzata Zaczytana pisze...

Ładnie zaszalałaś z ilością książek - tylko pogratulować wyniku :) Parę z nich powędrowało na moją listę do przeczytania...a w zasadzie wszystko oprócz fantastyki :)
Zdróweczka Martuś :)

Przy okazji zapraszam Cię do mojego wyzwania autorskiego

http://babskieczytadla.blogspot.com/p/autorskie-wyzywanie-europa-da-sie-lubic.html

Marta Kor - MK pisze...

co chwila zapominam o nim ;) jeszcze do siebie nie doszłam i jestem strasznie rozkojarzona, ale zajrzę;)

Marta Kor - MK pisze...

oj tak;)

Marta Kor - MK pisze...

tak były w poprzedniej;)

Marta Kor - MK pisze...

dzięki powolutku wracam

Marta Kor - MK pisze...

tak średnio przynajmniej ten tydzień;) dwa wyjazdy które musiałam odbyć do lekarza mnie wykończyły 300km i padam;P

Marta Kor - MK pisze...

;) dzięki i polecam

Marta Kor - MK pisze...

oj tak krótszy;)

Marta Kor - MK pisze...

;)

Marta Kor - MK pisze...

do wyzwań można się dołączać cały czas;) dziękuję i pozdrawiam

Marta Kor - MK pisze...

polecam oba;)

Marta Kor - MK pisze...

dziekuję

Marta Kor - MK pisze...

oj fajnie;)

Marta Kor - MK pisze...

dziękuje;)

Marta Kor - MK pisze...

no właśnie czas niby jest ale zawsze coś do zrobienia;)

Marta Kor - MK pisze...

;)

Marta Kor - MK pisze...

tak zdarza mi się ją czytać kilka razy;) ale to tylko wybrane książki, a tę po prostu mi przywieźli i miałam ochotę na coś tego typu;) dziękuję bardzo za te nietypowe życzonka;)

Marta Kor - MK pisze...

był niezły

Marta Kor - MK pisze...

u mnie marzec będzie gorszy chyba;)

Marta Kor - MK pisze...

dzieki;)

Marta Kor - MK pisze...

tak w miarę;)

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję;)

Marta Kor - MK pisze...

nie najgorszy myślę;)

Marta Kor - MK pisze...

oj kusi

Marta Kor - MK pisze...

będą dwie

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję xxxxx

Marta Kor - MK pisze...

tak fajne są

Marta Kor - MK pisze...

zapraszam

Marta Kor - MK pisze...

xxx dzieki

ksiazkowa-fantazja pisze...

Fajne zestawienie, pomyślę, bardzo dobre wyniki i dużo zdrowia!!!