Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

poniedziałek, 10 marca 2014

Pyrkon - kogo mamy szansę spotkać?

 Witajcie sporymi krokami zbliża się Festiwal 
Fantastyki Pyrkonzagości na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w dniach od 21 do 23 marca 2014 roku. Chciałam Was do nich zachęcić, nawet jeśli sama nie będę mogła się na nich zjawić;) A goście jak dla mnie bomba;) Ten festiwal to nie tylko książki, ale i komiksy, gry i zabawy dla dzieciaków;)
Ogólny program znajdziecie >>tutaj, a poniżej lista gości z bloku literackiego tych z Polski i zagranicznych;) 


Jeśli chodzi o bloki literackie:

Goście zagraniczni:

Tad Williams
Sandy Petersen
Cameron Stewart
Olga Gromyko
Charles Stross
Lauren Beukes
Umberto Pignatelli
Tony Swatton
Guy Delisle
Siergiej Liegieza
Władimir Arieniew

Goście bloku literackiego:

Ewa Białołęcka
Sylwia Błach
Michał Cetnarowski
Jakub Ćwiek
Stefan Darda
Rafał Dębski
Anna Głomb
Maciej Guzek
Jarosław Grzędowicz
Marek Huberath
Jacek Inglot
Aneta Jadowska
Michał Jakuszewski
Dawid Kain
Anna Kańtoch
Tomasz Kołodziejczak
Jacek Komuda
Rafał Kosik
Maja Lidia Kossakowska
Kazimierz Kyrcz Jr
Paweł Majka
Iwona Michałowska-Gabrych
Marcin Mortka
dr hab. Dominika Oramus
Marek Oramus
Łukasz Orbitowski
Maciej Parowski
Romuald Pawlak
Andrzej Pilipiuk 
Krzysztof Piskorski
Michał Protasiuk
Marcin Przybyłek
Martyna Raduchowska
Marcin Rusnak
Wit Szostak
Wojciech Szyda
Witold Vargas
Simon Zack
Andrzej Zimniak
Marcin Zwierzchowski

Paweł Zych


Jak widzicie towarzystwo zacne - więcej możecie poczytać o gościach klikając tutaj lub na poniższy banerek Pyrkonu;) Mój brat na pewno się pojawi szczególnie, że siedzi teraz w Poznaniu, a będzie Pilipiuk, którego uwielbia;) 
I co tam kto się wybiera?



                             
Jeśli jesteś na mojej stronie/blogu pierwszy raz lub po raz pierwszy komentujesz został namiary na swojego bloga/stronę, abym mogła Cię odnaleźć. Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Są one dla mnie cenne i  na każde staram się odpowiadać i brać pod uwagę Wasze zdanie.

18 komentarzy:

Alex pisze...

Chętnie bym się wybrała, ale daleko :/

zapraszam do mnie, zaczytan-a.blogspot.com

Agnieszka T pisze...

Cholera jasna, że też nie dam rady tam być

Amras pisze...

Goście zacni, aż żałuję bardziej, że nie dam rady tam być..

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Ja mam taaaaak daleko :( Niech Twój brat za mnie się tam dobrze bawi :D

prosperiusz pisze...

Marto, mam prośbę, czy mogłabyś na fejsbuku umieścić mój post o sprzedaży książek? Bardzo Cię proszę :)

Marta Kor - MK pisze...

już zamieszałam, ale nie ma sprawy zamieszczę jeszcze raz;)

Gośka B pisze...

Bez szans:( Za daleko, zero wolnego w pracy, zero kasy na dodatkowe wydatki:) Wielką fanką fantastyki nie jestem ale kilka osób chciałabym zobaczyć. Mówi się trudno i żyje się dalej:D

Cyrysia pisze...

Ja się nie wybiera, bo mam za daleko, a ponadto nie jestem zbyt wielką entuzjastką fantastyki.

Marta Kor - MK pisze...

I ja się boję, że nie dam rady ;/

Piotr Wysocki pisze...

Zacne, oj zacne. Mnie nie będzie, ale będą moi ulubieni podcasterzy i odsłucham sobie potem zapewne co najmniej dwugodzinną audio-relację :)

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

Ciekawa jestem Pilipiuka :)

Kiti pisze...

Patrzyłam, bo nawet wtedy w sobotę będę w Poznaniu, ale 3 miejsc na raz nie obskoczę;P

maribel pisze...

Sama tez się niestety nie wybieram, chociaż bym chciała...
Ze wszystkich wymienionych autorów marzę o spotkaniu pana Marcina Mortki. Byłabym chyba najszczęśliwszym człowiekiem na świecie mając jego autograf na egzemplarzu Mórz Wszetecznych. :)

Monika Piotrowska-Wegner pisze...

Niestety mnie również tam nie będzie. A szkoda - taaakie towarzystwo...

Katarzyna Meres pisze...

Do Poznania mam baardzo daleko, także nic z tego... :)

KulturkaMaialis pisze...

Mój chłopak chętnie by się tam wybrał, ale samego go przecież nie puszczę, a mi targi fantastyki raczej do gustu nie przypadną...

booboo1535 pisze...

Kurde z chęcią bym się tam wybrała ale niestety za daleko od mojego miasta :(

Ann RK pisze...

Waham sie, bo to nie moje klimaty, ale chciałabym choć zobaczyć jak to wszystko wygląda tak na żywo. :)